Du må være registrert og logget inn for å kunne legge ut innlegg på freak.no
X
LOGG INN
... eller du kan registrere deg nå
Dette nettstedet er avhengig av annonseinntekter for å holde driften og videre utvikling igang. Vi liker ikke reklame heller, men alternativene er ikke mange. Vær snill å vurder å slå av annonseblokkering, eller å abonnere på en reklamefri utgave av nettstedet.
  1177 135419
Sitat av Bruskork1 Vis innlegg
Hva vil egentlig skje med Ludostore nå som de har gitt ut lenge før?

Vil dem ikke få selge R* produkter mer? Og hvordan får eventuelt R* vite hvilken butikk som har solgt?
Vis hele sitatet...
Skylde på posten? Tror ikke det kommer til å skje noe i det hele tatt, iverstefall får dem en "fyfy mail" fra rockstar.
Då var mitt GTA V komt i hus
Har da ringt og snakket med Platekompaniet i Bogstadveien, de bruker tydeligvis ikke samme "system" så det er ikke mulig å hente et spill som er forhåndsbestilt i en annen butikk. Hvis jeg skal gjøre det må man stikke innom butikken man forhåndsbestilte fra og kanselere forhåndsbestillingen for å få tilgodelapp og så stikke til butikken hvor det er nattåpent. Da venter jeg heller til imorra
Har en rar følelse at imorgen og onsdag kommer til å bli de dagene med mest fravær dette året for hele Norge (og resten av verden sikkert).
Sitat av Xernox Vis innlegg
Har en rar følelse at imorgen og onsdag kommer til å bli de dagene med mest fravær dette året for hele Norge (og resten av verden sikkert).
Vis hele sitatet...
De fleste i klassen min skulle riktignok være syke imorra, og resten av uka
hvor mange herifra er "syke" imorra?
Sitat av vangsfreaken Vis innlegg
hvor mange herifra er "syke" imorra?
Vis hele sitatet...
Skulle så gjerne vært "syk" imorgen og resten av uken, men dessverre så lar det seg ikke gjøre
Sitat av vangsfreaken Vis innlegg
hvor mange herifra er "syke" imorra?
Vis hele sitatet...
Jeg ser ikke poenget da posten sikkert ikke kommer før rundt 2 tiden, ca da jeg slutter på skolen. Får også bedre samvittighet av å spille når jeg har vært på skolen først
Sitat av vangsfreaken Vis innlegg
hvor mange herifra er "syke" imorra?
Vis hele sitatet...
3/4 av gutta i klassen
Sitat av vangsfreaken Vis innlegg
hvor mange herifra er "syke" imorra?
Vis hele sitatet...
Jeg tok meg fri fra jobb idag fordi jeg ikke hadde taklet å jobbe hele dagen med tanken på at jeg får GTA V idag. Tok meg så klart fri imorgen fordi jeg skal game i hele natt og hele morgen.

Da er det bare 1,5 timer igjen til jeg har spillet i hendene. Gleder meg!
Med 3 prøver i morgen så er det litt for misstenkelig å være borte fra skolen. Og siden spillet kommer i posten er det garrantert ikke i min postkasse før rundt 14.00 som Xernox sier. Får bare game som et helvete når jeg kommer hjem.
Jobb, blir kveldsspilling fram til helga. Hadde jeg fortsatt gått på skole hadde det nok blitt langhelg.
Noen som har fått spillet som kan gi en liten anmeldelse, førsteinntrykk osv uten å spoile? Var spillet opp til forventningene? Hvor mye arbeid har R* lagt i detaljer og aktiviteter (San Andreas er et godt eksempel). Er dette et originalt og nytenkende spill? Hvordan er grafikken og fysikken? etcetc.
Sitat av Neutralizer Vis innlegg
Noen som har fått spillet som kan gi en liten anmeldelse, førsteinntrykk osv uten å spoile? Var spillet opp til forventningene? Hvor mye arbeid har R* lagt i detaljer og aktiviteter (San Andreas er et godt eksempel). Er dette et originalt og nytenkende spill? Hvordan er grafikken og fysikken? etcetc.
Vis hele sitatet...
Spillet har KUN fått 10/10 av alle "offisielle" anmeldelser det har fått, så at lever opp til forventningene tviler jeg ikke et sekund på.
Sitat av Neutralizer Vis innlegg
Noen som har fått spillet som kan gi en liten anmeldelse, førsteinntrykk osv uten å spoile? Var spillet opp til forventningene? Hvor mye arbeid har R* lagt i detaljer og aktiviteter (San Andreas er et godt eksempel). Er dette et originalt og nytenkende spill? Hvordan er grafikken og fysikken? etcetc.
Vis hele sitatet...
Etter 3-4 timer i spillet vil jeg påstå at det er mye nytt og spennende her, jeg liker spesielt kartet, det er svært og varierende En del biler også, med mye variasjon på hva som kan gjøres med dem.
Det er egentlig kun en ting jeg vil trekke ned på nå, og det er kjøreegenskapene, det har nesten blitt litt for lett. Får en følelse av å spille Burnout til tider.

Men alt i alt er det absolutt et bra spill, jeg kommer til å sitte MANGE timer med dette
Sitat av Fjøsnissen Vis innlegg
Med 3 prøver i morgen så er det litt for misstenkelig å være borte fra skolen. Og siden spillet kommer i posten er det garrantert ikke i min postkasse før rundt 14.00 som Xernox sier. Får bare game som et helvete når jeg kommer hjem.
Vis hele sitatet...
Det kommer jo selvfølgelig helt an på hvor du bor og hvor langt bak du er i ruta til postmannen. Hos meg kommer han rundt kl 14.
Pleier å få ting rundt 11 her, hadde vært rimelig perfekt med fri.
Jeg som har bestilt pre-order på PS Store. Er det slik at jeg kan spille om 13 minutt?
Sitat av Dos Equis Vis innlegg
Pleier å få ting rundt 11 her, hadde vært rimelig perfekt med fri.
Vis hele sitatet...
Står på posten nå at forventet leveringstid er den 18'ende. (Komplett) - Så jeg ville vært litt forsiktig med forventningene til dere faktisk har spillet i handa. Uansett så overlever vi vel en ekstra dag?
noen som har bestilt fra cdon og fått det? eventuelt imorgen? bor midt i landet og fikk mail om att de sendte det idag :O
Mente forresten ikke å sitere Don Equis. Det var generelt ment.
Da var det ute! Ha det gøy folkens
Sitat av Fuzzybossen Vis innlegg
Står på posten nå at forventet leveringstid er den 18'ende. (Komplett) - Så jeg ville vært litt forsiktig med forventningene til dere faktisk har spillet i handa. Uansett så overlever vi vel en ekstra dag?
Vis hele sitatet...
Nedtur, Bestilte du bare spill, eller Special Edition?
Sitat av Neutralizer Vis innlegg
Noen som har fått spillet som kan gi en liten anmeldelse, førsteinntrykk osv uten å spoile? Var spillet opp til forventningene? Hvor mye arbeid har R* lagt i detaljer og aktiviteter (San Andreas er et godt eksempel). Er dette et originalt og nytenkende spill? Hvordan er grafikken og fysikken? etcetc.
Vis hele sitatet...
Har spilt noen timer nå, og kan i hvert fall bekrefte at kartet er utrolig stort! Har kjørt rundt som en gal men fortsatt ikke vært utenfor byen. Ellers er det mye nytt og mye annerledes. Grafikken er absolutt grei til å være PS3, men man merker at dette er et tungt spill, og at spillskapere er moden for PS4 / Xbox One. Har som sagt bare spilt noen timer uten å være utenfor byen, men hittil er jeg ekstremt fornøyd med alt! Storyen hittil har også vert ekstremt moro.
Forhåndsbestilte fra komplett, og på tollpost sine sider står det at det antas å komme i morgen. Bor i Nord-Trøndelag, så satser på at de faktisk klarer å frakte det hit i tide (står at det ble videresendt fra Oslo kl. 13:48 i dag). I så fall blir det fri i morgen!
Sitat av Fjøsnissen Vis innlegg
Nedtur, Bestilte du bare spill, eller Special Edition?
Vis hele sitatet...
Vanlig utgave.

Sitat av 0step0p Vis innlegg
Forhåndsbestilte fra komplett, og på tollpost sine sider står det at det antas å komme i morgen. Bor i Nord-Trøndelag, så satser på at de faktisk klarer å frakte det hit i tide (står at det ble videresendt fra Oslo kl. 13:48 i dag). I så fall blir det fri i morgen!
Vis hele sitatet...
Står videresendt fra Oslo kl. 11.45 fra Oslo til Sørlandet her, men står den 18' som forventet leveringstid. Men alt kan jo skje.
Har gått rundt i hele dag og ventet på å få spille kl 00:00 etter å lastet det ned. Så viser det seg at de følger engelsk tid. Satser på at glidemiddelet gjør susen i mellomtiden
Sitat av Fuzzybossen Vis innlegg
Står på posten nå at forventet leveringstid er den 18'ende. (Komplett) - Så jeg ville vært litt forsiktig med forventningene til dere faktisk har spillet i handa. Uansett så overlever vi vel en ekstra dag?
Vis hele sitatet...
Mitt ble sendt fra elkjøp i dag, tipper det blir 18. på meg og. Har ikke så veldig mye å si, men det blir en kjedelig tirsdag.
Game disconnected
pokemon's Avatar
har akkurat hentet det fra gamestop gleder meg sykt til å spille det i morgen
men jeg kom til og tenke på en ting, hva med oss som har 4gb ps3? gta5 tar jo 8gb
Ingenting er som dette




spelt siden klokka 00:00 så har ikke hatt tid til å poste før nå :P


bare å vente på PC også
Sist endret av VitoScaletta; 17. september 2013 kl. 05:11.
Preloada det fra PSstore men det funker ikke ennå....

"The content is not available before the start date."

ヽ༼ຈل͜ຈ༽ノ
Lima's Avatar
Sitat av Sjarlatan Vis innlegg
Preloada det fra PSstore men det funker ikke ennå....

"The content is not available before the start date."

Vis hele sitatet...
samme med meg!!!

det fungerer jo ikke nå heller....
Lasta ned fra ps store jeg også. Fikk samme beskjeden, så gikk jeg inn i butikken og så at spillet var lasta ned men ikke betalt. Så betalte jeg manuelt og da gikk det å spille. Så sjekk transaksjonen om det er betalt, jeg kunne spille 00.00
Håper virkelig dette kommer til PS4....

Har snakke med flere folk som sier at det garantert gjør det, men hverken Sony eller Rockstar har nevnt noe. Utenom et par Twitter statuser som de skrev PS4, men hevded at det var skrivefeil. Noen meninger på dette?
Sony har faktisk sakt i flere intervjuer at det kommer til PS4 men de visste ikke nøyaktig når.
Sist jeg sjekket et intervju med Rockstar så håpet de at GTA 5 kom samtidig som PS4 eller 2 uker etter lanseringsdatoen til PS4.
Sist endret av Nikon01; 17. september 2013 kl. 08:19.
Valgfri brukertittel
ArtOfHacking's Avatar
Sitat av Nikon01 Vis innlegg
Sony har faktisk sakt i flere intervjuer at det kommer til PS4 men de visste ikke nøyaktig når.
Sist jeg sjekket et intervju med Rockstar så håpet de at GTA 5 kom samtidig som PS4 eller 2 uker etter lanseringsdatoen til PS4.
Vis hele sitatet...
Kan du ikke komme med kilder når du spyr ut sånn informasjon?
Sitat av ArtOfHacking Vis innlegg
Kan du ikke komme med kilder når du spyr ut sånn informasjon?
Vis hele sitatet...
Du har fått med deg at det skal bli cloud streaming av GTA 5 til PS4 ikke sant?
Har ikke sakt at det kommer en FYSISK kopi av spillet eksklusivt til PS4.

Her er det faktisk snakk om PS3 versjonen av GTA 5 som kan bli streamet til PS4 over skyen. Sikkert utrolig dårlig portet, men det er dette Sony og Rockstar planlegger foreløbig.
Sitat av Nikon01 Vis innlegg
Du har fått med deg at det skal bli cloud streaming av GTA 5 til PS4 ikke sant?
Har ikke sakt at det kommer en FYSISK kopi av spillet eksklusivt til PS4.

Her er det faktisk snakk om PS3 versjonen av GTA 5 som kan bli streamet til PS4 over skyen. Sikkert utrolig dårlig portet, men det er dette Sony og Rockstar planlegger foreløbig.
Vis hele sitatet...
Nå ble jeg litt forvirret.... spillet kommer til PS4, på release day, eller 2 uker senere? Men det blir ikke eget spill? Kommer vel til og bli like bra fordet?

Men kilder takk.
Sist endret av PopeSweetJesus; 17. september 2013 kl. 09:09.
Sitat av PopeSweetJesus Vis innlegg
Nå ble jeg litt forvirret.... spillet kommer til PS4, på release day, eller 2 uker senere? Men det blir ikke eget spill? Kommer vel til og bli like bra fordet?

Men kilder takk.
Vis hele sitatet...
Det er det Sony kaller PS4 og sier at det er "bakoverkompatibel" med PS3 spill. Eneste muligheten er å streame fra skyen.

The PS4 will not feature backwards compatibility with older PlayStation titles, according to today's PlayStation 4 conference. Instead, Sony will use cloud gaming to allow the system to access older PlayStation back catalogue. No details as of yet in regards to whether or not we'll be able to play games we already own.
Vis hele sitatet...
Dette står det over alt. Hvis du bare gjør et kjapt google søk der du søker på streaming PS3 games to PS4 så får du det du ønsker.
Sitat av Nikon01 Vis innlegg
Det er det Sony kaller PS4 og sier at det er "bakoverkompatibel" med PS3 spill. Eneste muligheten er å streame fra skyen.



Dette står det over alt. Hvis du bare gjør et kjapt google søk der du søker på streaming PS3 games to PS4 så får du det du ønsker.
Vis hele sitatet...
Jo, greit nok det, men det svarer ikke på det jeg spør om. Vil spillet fungere minst like bra, og ha like bra grafikk? Enkelt sagt, vil spillet være like bra på PS4 som PS3?
Sitat av PopeSweetJesus Vis innlegg
Jo, greit nok det, men det svarer ikke på det jeg spør om. Vil spillet fungere minst like bra, og ha like bra grafikk? Enkelt sagt, vil spillet være like bra på PS4 som PS3?
Vis hele sitatet...
Har ikke peiling. Har ikke sett noen demonstrasjon. Trur ganske mye avhenger av nettverket du har i huset. Grafikken lover de skal bli like bra, men at det kjører litt bedre siden PS4 klarer å takle alt bedre, men har ikke peiling.

Dette er uansett måten Sony gir oss "bakoverkompatibilitet".
Sitat av Nikon01 Vis innlegg
Har ikke peiling. Har ikke sett noen demonstrasjon. Trur ganske mye avhenger av nettverket du har i huset. Grafikken lover de skal bli like bra, men at det kjører litt bedre siden PS4 klarer å takle alt bedre, men har ikke peiling.

Dette er uansett måten Sony gir oss "bakoverkompatibilitet".
Vis hele sitatet...
Ok, et siste spørsmål: MÅ jeg ha PS3 for og spille det da? For det har jeg ikke :S Vurderer og kjøpe en PS3 kun for GTA V....
Sitat av PopeSweetJesus Vis innlegg
Ok, et siste spørsmål: MÅ jeg ha PS3 for og spille det da? For det har jeg ikke :S Vurderer og kjøpe en PS3 kun for GTA V....
Vis hele sitatet...
Nei.
I følge Sony så trenger du ikke PS3, men det står ingenting om du må ha "kjøpt" spillet på PS store for PS3 eller om du kan kjøpe PS3 spilla på PS4.
Får bare vente på mere informasjon på hvordan det fungerer.
Får håpe på det beste, er liksom litt kjipt og bruke minst 1,5K for og spille et spill. PS4 er allerede forhåndsbestilt
Sitat av PopeSweetJesus Vis innlegg
Får håpe på det beste, er liksom litt kjipt og bruke minst 1,5K for og spille et spill. PS4 er allerede forhåndsbestilt
Vis hele sitatet...
Sant.
Har PS3 jeg nå, men håper å bli kvitt den når PS4 kommer. Men skal gjerne ha tester på denne streamingen før jeg kvitter meg med PS3, for jeg kan ikke miste GTA5.
Meningsløst medlem
Quakecry's Avatar
Nå skal dere slutte og poste info og mer om gta v! Noen av oss kan ikke spille før senere idag, NEMMELIG.
Jeg er såpass tøff at jeg la meg for å sove klokken 3 etter kun to timer med spilling, så jeg kunne være våken og opplagt når jeg våkner opp for gaming nå. Men NÅ er jeg klar for en heftig dag med GTA V.

Sitat av BMWe28 Vis innlegg
men jeg kom til og tenke på en ting, hva med oss som har 4gb ps3? gta5 tar jo 8gb
Vis hele sitatet...
Dere har store problemer. Dere må installere spillet og det går jo åpenbart ikke med 4gb.
Sitat av Quakecry Vis innlegg
Nå skal dere slutte og poste info og mer om gta v! Noen av oss kan ikke spille før senere idag, NEMMELIG.
Vis hele sitatet...
Får selv ikke spillet før senere i dag :P Men må pine meg igjennom en arbeidsdag før jeg kan legge meg i senga å spille litt GTA
Sitat av Nikon01 Vis innlegg
Får selv ikke spillet før senere i dag :P Men må pine meg igjennom en arbeidsdag før jeg kan legge meg i senga å spille litt GTA
Vis hele sitatet...
sjæææl! alt annet en gta føles helt meningsløst i dag