Du må være registrert og logget inn for å kunne legge ut innlegg på freak.no
X
LOGG INN
... eller du kan registrere deg nå
Dette nettstedet er avhengig av annonseinntekter for å holde driften og videre utvikling igang. Vi liker ikke reklame heller, men alternativene er ikke mange. Vær snill å vurder å slå av annonseblokkering, eller å abonnere på en reklamefri utgave av nettstedet.
  4 2972
E-mailen min ble hacket i dag. Har utført alle mulige sikkerhetstrinn, totrinnskontroll, endret passord, authenticator osv.

På oversikt over påloggingsforsøk står det at vedkommende som har kommet seg vellykket inn, har "Aktiv synkronisering". Samtidig står det "Du har sikret kontoen din etter at denne aktiviteten forekom."

Betyr dette at vedkommende som kom seg inn på kontoen, nå er logget ut? Eller betyr det at de synkroniserer fra meg og fortsatt er pålogget?
Hvilken tilbyder?

Flere tilbyr deg å drepe aktive sesjoner.
https://smallbusiness.chron.com/logo...ons-70507.html
Ræva di lukter...
r0s3's Avatar
32 9
Sitat av Djevelen Vis innlegg
E-mailen min ble hacket i dag. Har utført alle mulige sikkerhetstrinn, totrinnskontroll, endret passord, authenticator osv.

(snip)
Vis hele sitatet...
Er det du som har utført alle de før du ble hacket? Eller var det etter personen hacket e-mailen din?
Djevelen's Avatar
Trådstarter
2 0
Sitat av r0s3 Vis innlegg
Er det du som har utført alle de før du ble hacket? Eller var det etter personen hacket e-mailen din?
Vis hele sitatet...
Jeg utførte alle de endringene etter at vedkommende greide å komme seg inn på kontoen.

Det virker som at noen fikk tilgang til kontoen. Jeg endret passord, opprettet Authenticator og To-trinns-verifisering. Likevel står det under listen over hvem som har forsøkt å logge seg på at personen (tilsynelatende en i Egypt) har "Automatisk synkronisering". Betyr dette at vedkommende fremdeles er innlogget på kontoen, til tross for at jeg endret passord?

Jeg har lett i evigheter etter en mulighet for å logge ut av alle enheter, men det ser ikke ut til at Outlook har dette alternativet.
Sist endret av Djevelen; 19. juli 2018 kl. 21:45. Grunn: Automatisk sammenslåing med etterfølgende innlegg.
Ræva di lukter...
r0s3's Avatar
32 9
Automatisk synkronisering er vel mest sannsynlig bare hvis du er logget in. Eneste annen måte å gjøre det på er cookies, men skal tro at cookies blir ødelagt når man blir logget ut.

Jeg tenker de putta på automatisk synkronisering for å laste ned e-posten som var på brukeren før de ble kasta ut. Du bør søke opp om Outlook Sync. F.eks. https://support.office.com/en-us/art...3-33fad7b5b992.


Lykke til!