Du må være registrert og logget inn for å kunne legge ut innlegg på freak.no
X
LOGG INN
... eller du kan registrere deg nå
Dette nettstedet er avhengig av annonseinntekter for å holde driften og videre utvikling igang. Vi liker ikke reklame heller, men alternativene er ikke mange. Vær snill å vurder å slå av annonseblokkering, eller å abonnere på en reklamefri utgave av nettstedet.
  3 3449
Har noen filer (MP3), med lange filnavn (som jeg gjerne vil beholde navnene på).
Windows feiler med overføringen til min Android telefon, regner med at det er de lange filnavnene som gjør det.

Fikk en ide om at, om jeg pakker de med Win Rar i Windows, og extracter de i Androiden, så vil det kunne gå.
Prøvde dette, men fikk bare feilmelding, når jeg prøver å pakke de ut på mobilen.

Er det noen som vet hvordan jeg skal kunne få overført filene til min Android -med de lange filnavnene?

Det var med telefonen jeg laget filene tidligere, så Androidtelefonen bør jo klare filene..
Hvilke feilmeldinger får du? Hvorfor tror du at det er de lange filnavnene som er problemet?
Sist endret av Myoxocephalus; 19. juli 2018 kl. 17:25.
Feilmelding 179 kommer opp, når jeg prøver å pakke de ut i android med Win Rar. Om jeg prøver å overføre bare de rene filene, starter pc en å overføre, etter en 10 sekunder kommer det noen rare lyder ut av høyttaleren, så blir overføringen brutt.

Har det noe å si at det er så mange som 35-40 MP3 filer på hele 6.5 Giga tilsammen?
Har du forsøkt å korte ned filnavn, sånn for å luke ut om det er problemet eller ikke? Noen filsystemer tåler ikke veldig lange filbaner (mapper+filnavn), typ fat32 takler vel bare inntil 256 tegn i totalen.