Du må være registrert og logget inn for å kunne legge ut innlegg på freak.no
X
LOGG INN
... eller du kan registrere deg nå
Dette nettstedet er avhengig av annonseinntekter for å holde driften og videre utvikling igang. Vi liker ikke reklame heller, men alternativene er ikke mange. Vær snill å vurder å slå av annonseblokkering, eller å abonnere på en reklamefri utgave av nettstedet.
  10 5531
Anonym bruker
"Gul Titan"
Generert avatar for denne anonyme brukeren
Har fått taki 3x2mg rivotril (kryss) og 3g med hasj, og har prøvd å lest meg opp men hører så mye forskjellig og jeg blir bare forvirret... noen som kan gi meg noen korente svar på hvilket tidspunkt jeg skal ta de, Hvor lenge mellom hver, Når kan jeg røyke, og hvordan vill formen på skolen være imorgen og dagen etter, har lite erfaring med piller men har spist riv, xanax, valium å stilnoct et par ganger i livet, bor også alene å lurer på hvilken rus jeg kommer til å få, tenkte bare å høre musikk og slappeav. Takk for svar
Jeg fant, jeg fant
AlbertEinstein's Avatar
Prøv deg forsiktig frem, 1-2mg pluss en joint eller to burde holde for en rolig kveld hjemme på sofaen. Mer enn 2mg rivotril er som regel ikke noen vits (i mine øyne ihvertfall) med mindre du vil miste hukommelsen og hele den historien der. Når du inntar rivotrilen og hasjen i forhold til hverandre burde ikke ha stort å si. Ta så mye rivotril du har bestemt deg for, legg bort resten et trygt sted og røyk deg en joint, enkelt og greit. Jeg vil ikke råde deg til å legge en slik kveld til en dag du har (i dette tilfellet) skole dagen etter, clonazepam er et langtidsvirkende benzo og du vil derfor være påvirket i lengre tid. Les litt om halveringstid og husk at benzo er skumle greier. Have a good one!
Vil fraråde deg å hive i deg rivo idag. Spar de til en bedre anledning, eller hvertfall til en dag du IKKE skal på skolen dagen etter.

Jeg heiv i meg 4 rivo en gang i tiden søndags kveld, husker ingenting fra mandag da jeg ble sendt hjem fra skolen. På tirsdag "våknet" jeg til igjen da helsesøster kom masjerendes mot meg med en politimann bak seg ut på banen der jeg stod halvknust på skøyter og visste ikke hva 2+2 var. God historie? Ja - Kult inntrykk av resten av klassen? Nei - hehe
Jeg skal ikke gå i den bastante baljen og fortelle at du ikke skal gjøre det i dag, selv om det er skole i morgen. Men du skal vite at Klonazepam er et meget potent legemiddel. Det troner på toppen av norske benzodiazepiner sammen med Alprazolam under navnet Xanor, også kalt bikkjebein. I følge Wikipedia har klonazepam ei halvveringstid på 18 til 50 timer. Akkurat hvordan dette med halvveringstid fungerer rent praksis er ikke jeg personen til å besvare, dessverre.

Men, selv om klonazepam er et potent legemiddel vil jeg, basert på mine egne erfaringer, påstå at svært mange overdriver hvilke virkninger og ettervirkninger man får. MasterOfNone skriver om en episode hvor han nesten ikke husker noen ting etter et fåtall rivotril. Jeg kan på min side, uten å ha toleranse på forhånd, skilte med et inntak av 400mg rivotril gjennom tre dager, og kan huske hvert et minutt. Ruset? Ja. Men bortevekk og helt på trynet uten å vite opp-ned på omgivelser? Nei.

Med det sagt vil jeg legge til at dagen er ung, og du fremdeles kan ha en fin kveld uten at det påvirker deg for mye eller noe særlig i morgen. I overmorgen er du mer enn edru. Det er bare tre piller, ikke tre glass.


Med hva som er best intervaller for når du bør ta de er vanskelig å si. Det er i grunn kun du selv om ser an formen. Du bør også vite hvilken form du vil være. Vil du ha en lang og avslappende rus, eller en noe kortere og litt mer sofa-rus?

Når det kommer til rusen og følelsene rundt det kan det faktisk være lurt å vente til du har fridag etterpå. Dersom du velger å ta kun en rivotril i dag, vil du kunne oppleve å sitte fast mellom to punkter: Du er ikke der du startet, men du er heller ikke der du vil være. Da kan det heller lede til irritasjon enn en behagelig rus. Så alt i alt anbefaler jeg deg å vente til helgen, og heller spise alle rivotrilene samme kveld. Røyk hasj, drikk te eller kakao og kos deg!

Ta kontakt med helsepersonell dersom du ser at inntak av legemidler eller andre rusmidler blir problematisk.

Kos deg!
400 mg Rivotril på 3 dager? Det må vel være en skrivefeil Investigathor?
Har ingen tro på at du har greid å proppe i deg 400 mg på tre dager uten å havne på legevakta!
Det er ikke skrivefeil, nei. Men så skal det legges til i historien at jeg har injisert rusmidler over lang tid. 200 rivotril på 3 dager var fint mulig det. Jeg ønsker på ingen måte å fremstå som høy på meg selv eller med ønske om å skryte, men historien er faktisk helt sann. For å muligens underbygge det litt, så har jeg også vært målt med 6.02 i promille uten å ha tatt skade. Men nok om det, jeg er ikke her for å kjempe om størrelsen på utstyret eller skryte på meg noe større enn hva som finnes.
Det er kanskje det groveste jeg har hørt. Tror på deg jeg, skulle ikke tro du hadde noen grunn til å lyve på et anonymt forum.
Men du var altså ikke nevneverdig på trynet en gang? Du må ha hatt tidenes høyeste benzo toleranse?
Knasker du fortsatt benzo eller har du lagt det fra deg? - isåfall, hvordan greide du å trappe ned fra en sånn toleranse?
Jeg hadde noe tidligere erfaring med benzoer, men hadde ikke rørt det på en lang periode. I dag spiser jeg kanskje benzo to ganger i året.
Men det er et spørsmål mange har stilt seg; Hvorfor tåler Investigathor så mye mer enn alle andre. For å forklare litt: Jeg kan drikke umenneskelige mengder alkohol, injisere hva regnet som nesten dødelige doser rusmidler, spise legemidler i ett kjør. Men jeg kan også legge det av meg på flekken om jeg vil. Den 26 mars sluttet jeg med å injisere, bruke amfetamin og eventuelle andre rusmidler. I dag røyker jeg cannabis, og planlegger å gjøre det frem til høsten kommer. Da er det tid for festival og sopp.

Angående situasjonen beskrevet over var jeg jo synlig ruset for de som kikket litt etter, ingen tvil om det. Men ikke overstadig ruset på noen punkt. Selv de tunge narkomane rundt meg den tiden var overrasket. Men jeg synes akkurat dette ødelegger litt av imaget til kontoen min, om man skal kunne være så ærlig. Føler meg litt selvopptatt når jeg skriver avsnittet over, jeg har ikke lyst til å skryte. Jeg skriver det for å få det på det rene.

På den andre siden, vet du noe kan besvare det samme spørsmålet mange rundt meg stiller, som skrevet i første avsnitt?
Veldig interessant det der.

Vel, vet ikke hva det kan komme av egentlig. Kanskje du bare er rusmiljøets svar på Usain Bolt! Noen er jo bare spesielt anlagt på visse områder pga. genetiske, fysiske, psykiske osv. grunner.

Høres ut som du har noen historier på lager, kult om du hadde laget en "trip"-rapport på en av hardkjørene.
Sitat av Investigathor Vis innlegg
Men, selv om klonazepam er et potent legemiddel vil jeg, basert på mine egne erfaringer, påstå at svært mange overdriver hvilke virkninger og ettervirkninger man får.


Dersom du velger å ta kun en rivotril i dag, vil du kunne oppleve å sitte fast mellom to punkter: Du er ikke der du startet, men du er heller ikke der du vil være. Da kan det heller lede til irritasjon enn en behagelig rus. Så alt i alt anbefaler jeg deg å vente til helgen, og heller spise alle rivotrilene samme kveld. Røyk hasj, drikk te eller kakao og kos deg!
Vis hele sitatet...
Jeg synes ikke det er godt råd til noen uten toleranse att spise 6mg Rivotril. Det er faktiskt helt på tryne.

Det er en anledning til att klonazepam kommer i sa lag dos som 0.5mg og som mest 2mg.

Du kanskje er en av som ikke far de grusomme ettervirkninger som klona har.
Du kanskje er en av få med naturlig toleranse mot bensodiazepiner.

Men att anbefale noen som er noob att spise sa mye, ma jo du med all din efaring inse att det er feil?

Inget illa ment mot deg personlig, men det er disse typene av dosering som gjor att folk gjor helt sinnsyke ting..

En annan ting er jo att alle mener att de IKKE er på trynet nar man er bennad till helvete.
Det er jo oftest da man er som MEST vekk.
Sist endret av travaxa; 4. april 2017 kl. 11:51. Grunn: Automatisk sammenslåing med etterfølgende innlegg.
Jeg tok opp et opptak av meg selv for noen dager siden når jeg spiste 30 x 0.5 mg. Jeg følte meg veldig klar og bra, i virkeligheten så var jeg helt på trynet. Jeg tenkte "ikke gå ut på 72 timer, du er fucket, la meg sjekke kameareaet for sikkerhetsskyld"
Sist endret av Hoarse; 5. april 2017 kl. 00:24.