Du må være registrert og logget inn for å kunne legge ut innlegg på freak.no
X
LOGG INN
... eller du kan registrere deg nå
Dette nettstedet er avhengig av annonseinntekter for å holde driften og videre utvikling igang. Vi liker ikke reklame heller, men alternativene er ikke mange. Vær snill å vurder å slå av annonseblokkering, eller å abonnere på en reklamefri utgave av nettstedet.
  29 4302
Jeg kommer hjem med 2 six packs, setter på musikk og gleder meg til en helgepils, og hva ser jeg? Pilsen er gjennomsiktig og smaker på en måte jordbær, ingen kullsyre heller.

Noen som har hatt suksess med å sende pils tilbake og få eventuelt erstatning?

Har flere uåpnet bokser som bevis, har 3 bokser jeg ikke har åpnet, som bevis.

Gjelder Tuborg.

Denne dagen gikk slett ikke bra

EDIT: er ingen bulker eller noe på dem.

EDIT2: Er visst masse små dotter inni dem også. Som flyter rundt.

Ser jævlig ut som mugg.

Jeg skal aldri kjøpe Tuborg igjen, det er bra sikkert.
Sist endret av Bundy; 20. august 2011 kl. 14:43.
Gå ned på butikken med boksene og si i fra. Da får du sannsynligvis byttet dem i nye.
Hvis ikke er det vel Ringnes du kan henvende deg til.
Hvis det er som du sier er det ikke noe problem å få tilbake penger, kanskje letteste er å dra tilbake til butikken der du kjøpte de? Skjønner uansett ikke hvorfor folk kjøper Tuborg, smaker rævhår
Sitat av Tsunami Vis innlegg
Gå ned på butikken med boksene og si i fra. Da får du sannsynligvis byttet dem i nye.
Hvis ikke er det vel Ringnes du kan henvende deg til.
Vis hele sitatet...
Det hadde jeg gjort, hadde det ikke vært for at jeg har bare fiender som jobber der.

Og jeg vil helst ha et brett eller 3 som erstatning.
Kontakt de som produserer tuborg i norge, og du får mest sannsynlig et gavekort på 500-1000 kr som kan brukes i en hvilken som helst matbutikk.
En kompis fant en gang en sneile i en ringnes flaske. Han sendte inn et bilde av det hele, og fikk et slikt gavekort i posten et par dager senere.

Produsentene har ikke lov til å direkte "gi" alkohol i erstatning/gave/whatever i Norge, derfor får man gavekort i stedet.
Sist endret av LaDa; 20. august 2011 kl. 14:47.
Sitat av LaDa Vis innlegg
Kontakt de som produserer tuborg i norge, og du får mest sannsynlig et gavekort på 500-1000 kr som kan brukes i en hvilken som helst matbutikk.
En kompis fant en gang en sneile i en ringnes flaske. Han sendte inn et bilde av det hele, og fikk et slikt gavekort i posten et par dager senere.
Vis hele sitatet...
Der har vi et ordentlig svar, takk!


Da tjente jeg vel 800 kroner ca på dette.

EDIT: åh fy faen, skulle aldri drukket første boksen, svetter som en gris og er dårlig.

Sitat av Bundy Vis innlegg
Der har vi et ordentlig svar, takk!


Da tjente jeg vel 800 kroner ca på dette.

EDIT: åh fy faen, skulle aldri drukket første boksen, svetter som en gris og er dårlig.
Vis hele sitatet...
Dæven, jeg merker det nå. Jeg stikker ned til familie just in case.
Sist endret av Bundy; 20. august 2011 kl. 14:49.
Sitat av Bundy Vis innlegg
Der har vi et ordentlig svar, takk!


Da tjente jeg vel 800 kroner ca på dette.

EDIT: åh fy faen, skulle aldri drukket første boksen, svetter som en gris og er dårlig.



Dæven, jeg merker det nå. Jeg stikker ned til familie just in case.
Vis hele sitatet...
Har du drukket opp en hel boks, når du skjønner at pilsen er dårlig?
The World Is Yours
Dongerino's Avatar
Gikk det bra med deg eller?
Kan dette misbrukes? Tenkte å få meg et gavekort jeg og. Men drikker ikke Tuborg da
Sitat av TurboOlsen Vis innlegg
Kan dette misbrukes? Tenkte å få meg et gavekort jeg og. Men drikker ikke Tuborg da
Vis hele sitatet...
Selvsagt kan det det... Jeg kjenner til mange her i området som drikker dette hver dag.
Sitat av FarmerJoe Vis innlegg
Har du drukket opp en hel boks, når du skjønner at pilsen er dårlig?
Vis hele sitatet...
Jeg er vel desperat etter alkohol.


Sitat av Skeetonez Vis innlegg
Gikk det bra med deg eller?
Vis hele sitatet...
Ja, fikk renna som et hælvette tho.


TurboOlsen, si ifra hvis du vil ha en boks :P

EDIT: Jeg har da uansett fått lånt noe Whiskey, slik at jeg kan holde meg unna boksene.

Ang svettinga, så var det nok feber, merker jeg begynner å få det.

EDIT2: Hvis jeg ikke får noe for dette, så skal jeg så jævlig gå til VG.
Bare vente til de trenger agurknyheter, "kjøpte øl, ble dårlig. Dette er uforsvarlig sier helsedirektøren til VG"
Sist endret av Bundy; 20. august 2011 kl. 16:44.
rundt 8 år tilbake fikk en god venn av meg 20 brett med pils da han kjøpte en six pack rignes med bare vann i. Han sa det øddela hele hytteturen og truet med og ringe avisen.
Nå kan det være at det er noen restriksjoner mot og gi så mye alkohol bort, men vet ikke. De vill iværtfal erstatte tapet ditt og evt. gavekort

Jeg ville heller kontaktet leverandør enn butikken. Butikk vill mest sannsynlig erstatte og kansje gi litt ekstra hvor produsent vill ungå dårlig PR og gi masse.
Sitat av Sigurd4u Vis innlegg
rundt 8 år tilbake fikk en god venn av meg 20 brett med pils da han kjøpte en six pack rignes med bare vann i. Han sa det øddela hele hytteturen og truet med og ringe avisen.
Nå kan det være at det er noen restriksjoner mot og gi så mye alkohol bort, men vet ikke. De vill iværtfal erstatte tapet ditt og evt. gavekort

Jeg ville heller kontaktet leverandør enn butikken. Butikk vill mest sannsynlig erstatte og kansje gi litt ekstra hvor produsent vill ungå dårlig PR og gi masse.
Vis hele sitatet...
Mine tanker akkurat! (se tråd)

Jeg skal smøre jævlig tykt på, og bruke gavekortet jeg får (veit jeg får)

Og kjøpe noe annet enn Tuborg, hvis det er mulig. HVIS.

Jeg skal begynne å kjøpe Mack Artic

Dette hadde vært katastrofe, hadde det ikke vært for stor familie med masse barskap.
Sitat av Toaru Vis innlegg
På nyhetene i morgen: Zombie outbreak i Norge!!
Vis hele sitatet...
har vi plutselig begynt å snakke som gjengen i "the julekalender" også da eller? For et sært virus.
Ser for meg at du kunne fått en del gratis øl som erstatning.
Men det frister egentlig ikke. "Øllet gjorde deg kvalm og syk? TA MER DA VEL!! =D=D=D UNNSKYLD!"
Godt det ikke bare var meg, kjøpte noen BARE grans på rema 1000, det flyter noe svart inni 2 av flaskene, litt som svarte tynne flak, dårlig rengjørelse av annlegget etter sommerferien kanskje?
Ikke på den vanlige måten hvis man drikker for mye. For å ha det sagt.

Får heller ikke diare av en boks med øl. (forgiftning)

OlaPola

Sitat av Sluzzz Vis innlegg
Godt det ikke bare var meg, kjøpte noen BARE grans på rema 1000, det flyter noe svart inni 2 av flaskene, litt som svarte tynne flak, dårlig rengjørelse av annlegget etter sommerferien kanskje?
Vis hele sitatet...
Jævlig dårlig i såfall, utvannet pils og mugg i tillegg? (ser ut som det)
Sist endret av Bundy; 20. august 2011 kl. 21:16.
▼ ... noen måneder senere ... ▼
By the way, fikk gavekort på 1467 kroner :P
Sitat av Bundy Vis innlegg
By the way, fikk gavekort på 1467 kroner :P
Vis hele sitatet...
Gratulerer!
Kjøp Mack Arctic nå og drikk deg full (:
Sitat av Bundy Vis innlegg
By the way, fikk gavekort på 1467 kroner :P
Vis hele sitatet...
Gavekort til og kjøpe hva som helst på hvilken som helst butikk?
Skulle dem ha bevis?
Sitat av liesl Vis innlegg
Skulle dem ha bevis?
Vis hele sitatet...
Klart skal de ha bevis, eller så kan hvem som helst gjøre det.
Sitat av cookiesRGood Vis innlegg
Gavekort til og kjøpe hva som helst på hvilken som helst butikk?
Vis hele sitatet...
Nei, bare butikken det skjedde i.

Og hvilken som helst øl, ble mack artic selfølgelig. Er jo fra troms.

Sitat av liesl Vis innlegg
Skulle dem ha bevis?
Vis hele sitatet...
Sendte inn en boks samt kvittering, enda 2 x 6 pack var ødelagt.


Kostet litt for pakken, men fikk mer enn nok kompensjasjon.
Sist endret av Bundy; 9. november 2011 kl. 08:08.
Sitat av Bundy Vis innlegg
Det hadde jeg gjort, hadde det ikke vært for at jeg har bare fiender som jobber der.
Vis hele sitatet...
Bare jeg som stussa, lo og undra over dette?
Nei, dro litt på smilebåndet Nesten som han her inne som hadde en "fiende" hos posten som tok alle pakkene hans.
Sitat av Lonelycrab Vis innlegg
Nei, dro litt på smilebåndet Nesten som han her inne som hadde en "fiende" hos posten som tok alle pakkene hans.
Vis hele sitatet...
Alle har vi da vel en fiende på butikken. Hva var det med han som hadde en fiende på posten?
Lite sted, og de som jobber der har jeg ikke på godsiden min?
Ikke at jeg har tenkt til og prøve dette men
Fungerer det og kjøpe en sixpac med foreksempel grans bare, åpne en pils og helle litt jord nedi, lukke korken, ta bildet av pilsen og sende inn bildet?
Sitat av Kladdebok Vis innlegg
Ikke at jeg har tenkt til og prøve dette men
Fungerer det og kjøpe en sixpac med foreksempel grans bare, åpne en pils og helle litt jord nedi, lukke korken, ta bildet av pilsen og sende inn bildet?
Vis hele sitatet...
Prøv med gammelt korn istedet, større sannsynlighet for at det havner i brygget
Sitat av T.J Vis innlegg
Prøv med gammelt korn istedet, større sannsynlighet for at det havner i brygget
Vis hele sitatet...
Tja, i og med at folk nevner snegler.. Så tror jeg det kan havne litt av hvert oppi der :P