Du må være registrert og logget inn for å kunne legge ut innlegg på freak.no
X
LOGG INN
... eller du kan registrere deg nå
Dette nettstedet er avhengig av annonseinntekter for å holde driften og videre utvikling igang. Vi liker ikke reklame heller, men alternativene er ikke mange. Vær snill å vurder å slå av annonseblokkering, eller å abonnere på en reklamefri utgave av nettstedet.
  4 981
hva er sjangsen for at det blir tilbakesendt/oppdaget hvis man bestiller salvia divinorum på nettet fra utlandet? noen som har erfaring med og importere sånt dags dato.
Sist endret av Dodecha; 19. april 2018 kl. 15:59. Grunn: Fjernet regelbrudd
Det finnes absolutt ingen måte å regne ut sannsynlighet for at en pakke blir stoppet i tollen.
Visse land er selvfølgelig langt mer "under lupen" enn andre, men til syvende og sist er det alltid en risiko å bestille rusmidler via post.

Om du også tar deg tid til å lese retningslinjer for forumet, så ser du at du spør etter noe som er brudd på disse:

1) Kjøp og salg
Kjøp, salg og annen form for omsetning av rusmidler er forbudt, både i forumtråder og gjennom private meldinger. Brudd på denne regelen fører til utestengelse fra forumet.


2) Tilgjengelighet og pris
Vi tillater ikke diskusjon om hvordan brukerne våre kan skaffe rusmidler på ulovlig vis, noe som også omfatter forespørsler eller anbefalinger av lenker til ulovlige produkter og butikker.
Trådstarter
99 9
Sitat av Redhot Vis innlegg
Det finnes absolutt ingen måte å regne ut sannsynlighet for at en pakke blir stoppet i tollen.
Visse land er selvfølgelig langt mer "under lupen" enn andre, men til syvende og sist er det alltid en risiko å bestille rusmidler via post.

Om du også tar deg tid til å lese retningslinjer for forumet, så ser du at du spør etter noe som er brudd på disse:

1) Kjøp og salg
Kjøp, salg og annen form for omsetning av rusmidler er forbudt, både i forumtråder og gjennom private meldinger. Brudd på denne regelen fører til utestengelse fra forumet.


2) Tilgjengelighet og pris
Vi tillater ikke diskusjon om hvordan brukerne våre kan skaffe rusmidler på ulovlig vis, noe som også omfatter forespørsler eller anbefalinger av lenker til ulovlige produkter og butikker.
Vis hele sitatet...
trodde ikke salvia gikk under samme kategori
Salvia Divinorum er "reseptpliktig", sist jeg sjekket.
Og med mindre du har resept, er det ulovlig å innføre.
Sist endret av Redhot; 19. april 2018 kl. 15:17.
Jeg bestilte en gang jeg var litt vel fin i formen uten å tenke meg om. Det kom aldri, og jeg fikk et brev fra politiet 2-3 måneder senere om at saken var henlagt pga ressursmangel