Du må være registrert og logget inn for å kunne legge ut innlegg på freak.no
X
LOGG INN
... eller du kan registrere deg nå
Dette nettstedet er avhengig av annonseinntekter for å holde driften og videre utvikling igang. Vi liker ikke reklame heller, men alternativene er ikke mange. Vær snill å vurder å slå av annonseblokkering, eller å abonnere på en reklamefri utgave av nettstedet.
  11 1961
Anonym bruker
"Klar Brunbjørn"
Generert avatar for denne anonyme brukeren
Har tatt LSD en gang før, så hadde litt forventninger da jeg og en venn skulle ta det for noen uker siden. Ble iallfall fortalt av det var LSD.

Inntok lappene, men virkningen inntok ganske sent. Kjente ikke noe til noe opptur annet enn en del latterkramper og generelt sett godt humør. Likevel var det som om jeg ikke brøt igjennom. Hallusinasjonene var ganske kjedelige og slitsomme sammenlignet med de jeg fikk den første gangen. Så mønstre på veggene og rommet snudde seg opp ned og slikt. Hodet var ganske klart hele veien, men kunne av og til få en slags følelse av å være ute av kroppen, eller at jeg følte meg som en annen person - noe som var litt ubehagelig.

Etter hvert ble jeg bare sliten av hele trippen og ville det skulle gå over. Var sliten i hodet og sovnet etter en stund. Våknet opp og følte meg litt bakfull, men det gikk fort over.

Noen som har noe anelse om hvilket stoff dette kan ha vært? Fyren jeg kjøpte det av sa bare det var syre, og at det fantes mange forskjellige typer.
Anonym bruker
"Forferdet Vågehval"
Generert avatar for denne anonyme brukeren
Kan godt være lsd , men at du tok for lite. Har opplevd det samme på sukkerbiter , 1 time latterkrampe forfulgt av 7 timer tankeloops , var meget sliten etterpå. Dette var 100ug fikk vi opplyst . Det ble for lite rett og slett. Kan nevnes at vi var dumme å røyka litt og så tror det kan ha noe med saken og gjøre . 2cb er lett stoff og man kan ta store mengder , det som skjer da er at man blir stokk dum! 2cb tror jeg ikke du kan få på blotter heller .
Anonym bruker
"Klar Brunbjørn"
Generert avatar for denne anonyme brukeren
Trådstarter
Sitat av Anonym bruker Vis innlegg
Kan godt være lsd , men at du tok for lite. Har opplevd det samme på sukkerbiter , 1 time latterkrampe forfulgt av 7 timer tankeloops , var meget sliten etterpå. Dette var 100ug fikk vi opplyst . Det ble for lite rett og slett. Kan nevnes at vi var dumme å røyka litt og så tror det kan ha noe med saken og gjøre . 2cb er lett stoff og man kan ta store mengder , det som skjer da er at man blir stokk dum! 2cb tror jeg ikke du kan få på blotter heller .
Vis hele sitatet...
Ja, det er ikke umulig at det var LSD, og at vi tok for lite. Jeg trodde det var en god idé å redosere da jeg ikke kjente noe særlig effekt, men hadde jo hørt at det ikke hadde noe for seg - det bare forlenger nedturen eventuelt. Synes også det var rart vi sovnet, men det kan ha noe med at vi rett og slett tok for lite.
Anonym bruker
"Halvfylt Rødrev"
Generert avatar for denne anonyme brukeren
Som de andre sier kan det godt hende det var syre. Pleier heller å dosere for høyt enn for lite. Personlig føler jeg det skal mye til for å bæde på syre.

Pleier å følge McKenna sitt råd. Den riktige dosen er den du er redd for å innta.

“This is a general comment that you should take a committed dose of whatever it is you’re taking so that there is no ambiguity, because there’s nothing worse than a sub-threshold psychedelic experience.”
— Terence McKenna
ओम नमो नारायण
Dodecha's Avatar
DonorCrew
Den dealeren din høres ikke helt god ut, "syre" har alltid vært LSD, dog jeg har hørt alt mulig rart og folk har blandet begrepene.
Og ja vi kan snakke om stereoisomerer (speilvendte versjoner av molekylet, det finnes 4 versjoner), men det er litt irrelevant i denne samenhengen.

Det er få stoffer som er aktive i mikrogramsdosering slik LSD er, jeg tror Bromo-dragonfly er det eneste jeg vet av, og det fantes bare på markedet i en 3-4 år før det ble ulovlig. Folk ser ut til å like LSD mer og jeg har ikke vært borti bromo-dragonfly den senere tid.
Internasjonale fora snakker om at DOx familien har blitt distribuert i blottere, men de sære kjemikaliene har ikke blitt bekreftet på denne delen av kloden såvidt meg bekjent, de dukket opp i San Francisco området på 60-tallet så jeg tror vi kan legge den teorien død, spesielt siden doseringene var i milligram.

Heller mot konklusjonen til flere her, kanskje det var en litt lav dosering, og tripper er aldri like.
Det finnes bare én type syre - LSD.
Alt annet er noe annet.
Bromo-Dragonfly, 2C-B, lignende derivater.
Anonym bruker
"Sint Ravn"
Generert avatar for denne anonyme brukeren
Var i alle fall ikke 2C-B. Trolig LSD eller 25I-NBOMe.
Sitat av Dodecha Vis innlegg
Internasjonale fora snakker om at DOx familien har blitt distribuert i blottere, men de sære kjemikaliene har ikke blitt bekreftet på denne delen av kloden såvidt meg bekjent, de dukket opp i San Francisco området på 60-tallet så jeg tror vi kan legge den teorien død, spesielt siden doseringene var i milligram.
Vis hele sitatet...
Ved siden av nbome som vi vet sirkulerer her til lands, så finnes også DOX-serien på blottere. Men det kan være snakk om andre blottere (les: større ?).

En bør være litt oppmersomme på hva det kan være du får i deg på lappene, dette kan faktsik være dødelig giftig etter bare noen få lapper. Pluss at Dox-tripper kan være for heftig for uerarne psykonauter.

Her til lands er vel nbome klart vanligere enn dox. En pekepinn på om du har LSD er at det smaker minst mulig, helst bare papir.
ओम नमो नारायण
Dodecha's Avatar
DonorCrew
Ah se der ja, jeg visste det var noe jeg hadde glemt: nbome. Men har de virkelig vært DOx blotters her til lands? Jeg har ikke sett noe rapporter om det.
Sitat av Dodecha Vis innlegg
Men har de virkelig vært DOx blotters her til lands? Jeg har ikke sett noe rapporter om det.
Vis hele sitatet...
Jeg mente tilgjengelighet av DOx geerellt, blottere eller ei.
Anonym bruker
"Klar Brunbjørn"
Generert avatar for denne anonyme brukeren
Trådstarter
Dere som sa det var LSD hadde rett. Jeg hadde rett og slett tatt for lite. Denne gangen tok jeg ca. 500 ug (godt mulig det var mindre), og det var en veldig rar/spesiell og gøy opplevelse som er vanskelig å gjenfortelle.
Vent lengre imellom du tar det til neste gang