Du må være registrert og logget inn for å kunne legge ut innlegg på freak.no
X
LOGG INN
... eller du kan registrere deg nå
Dette nettstedet er avhengig av annonseinntekter for å holde driften og videre utvikling igang. Vi liker ikke reklame heller, men alternativene er ikke mange. Vær snill å vurder å slå av annonseblokkering, eller å abonnere på en reklamefri utgave av nettstedet.
Vis resultater av avstemningen: Hvilket rusmiddel harr du dårligs erfaringer med
Cannabis 34 7,36%
GHB 11 2,38%
LSD/Sopp 15 3,25%
Benzo 23 4,98%
XTC 7 1,52%
Kokain 16 3,46%
Amfetaminer 80 17,32%
Opiatere 28 6,06%
Alkohol 237 51,30%
RC 11 2,38%
Stemmegivere: 462. Du kan ikke stemme på denne avstemningen
  60 8411
Sitat av mentalmelt Vis innlegg
Utvilsomt cannabis. Den lille planten preget livet mitt i flere år, og er årsaken til at jeg i dag må erkjenne at jeg tidligere faktisk har vært en rusmisbruker. De øvrige stoffene har gitt meg en og annen ubehagelig opplevelse, men det er jo for bagateller å regne i forhold.
Vis hele sitatet...
Ja, jeg må nok bite i det sure eplet og si at jeg kjenner meg alt for godt igjen i det du skriver.
I løpet det siste året har jeg røyket alt for mye.

I tillegg har cannabismisbruk blitt såpass indoktrinert i denne byen bare på noen år at det er vanskelig å finne venner som ikke ruser seg heller.
Derfor har det gått så langt at jeg faktisk vurderer å flytte kun for å starte på nytt.
Her er det jo fint lite å ta seg til uansett.

Hva måtte til for at du plutselig klarte å stoppe, mentalmelt?
Alkohol er verstingen. Drikker ikke ofte, men de få gangene skulle jeg egentlig vært uten.
Har personlige erfaringer med alle valgalternativene, og jeg må nok stemme alkohol, jeg også.
Sist endret av Dr. Robert; 2. oktober 2011 kl. 18:11.
Ikke latterliggjør skrivefeilene mine er du snill.
Sist endret av DrPerception; 2. oktober 2011 kl. 22:33.
Salvia, helt klart.
Har bare prøvd Alkohol, cannabis, spice, salvia og ritalin. Vil helt klart si at alkohol er det som har ført med seg mest piss, alt fra blodige fylleslagsmål og politibråk til fullstendig blackouts. Syntes altfor mange undervurderer alkohol!
Sitat av prenix Vis innlegg
Uaktuelt å stemme i Polen.
Vis hele sitatet...
Jeg drar gjerne til Polen ^^

Må stemme amfetamin. Alle nettene jeg satt våken på det som tenåring kommer til å prege meg resten av livet. Cannabis er også ganske ille.

Alkohol er ille nok, men er veldig glad i øl å føler jeg har ganske god kontroll.
Cannabis, uten tvil.
Sitat av Knask Vis innlegg
Ja, jeg må nok bite i det sure eplet og si at jeg kjenner meg alt for godt igjen i det du skriver.
I løpet det siste året har jeg røyket alt for mye.

I tillegg har cannabismisbruk blitt såpass indoktrinert i denne byen bare på noen år at det er vanskelig å finne venner som ikke ruser seg heller.
Derfor har det gått så langt at jeg faktisk vurderer å flytte kun for å starte på nytt.
Her er det jo fint lite å ta seg til uansett.

Hva måtte til for at du plutselig klarte å stoppe, mentalmelt?
Vis hele sitatet...
Jeg stoppet fordi jeg fant ut at jeg i lang tid egentlig hadde mislikt cannabisrusen, uten å helt forstå det selv. Jeg mislikte den nedtrykkende følelsen som preger ruseffekten, og det gikk opp for meg at jeg lenge bare hadde røyket av ren vane og avhengighet, ikke fordi jeg faktisk nøt å være stein og sløv hele tiden. Jeg brøt ikke med miljøet, og fortsatte å henge med stonervennene mine. Jo mer jeg så dem røyke dag ut og dag inn mens hodet mitt gradvis klarnet opp, jo mer avsmak fikk jeg for den kulturen jeg tidligere hadde identifisert meg med. Jeg så tydeligere og tydeligere hvordan kulturen preget og definerte brukernes identitetsfølelse, og hvordan de hele tiden bekreftet overfor hverandre gjennom stonersjargongen sin at rusmisbruket deres ikke bare var sosialt akseptabelt, men at det også var veldig kult.

Etter en lang stund tillot jeg meg å nyte cannabis en gang i blant, noe jeg heldigvis fortsatt kan. Nå har jeg samme forhold til det som jeg har til alkohol. Jeg er ikke noe interessert i det til vanlig, men en sjelden gang, ved en spesiell anledning og med de rette menneskene, så kan det være hyggelig.
Sist endret av mentalmelt; 4. oktober 2011 kl. 11:53.
Nikotin. Brukt LSD, Alkohol, Cannabis, Sopp og Nikotin.