Du må være registrert og logget inn for å kunne legge ut innlegg på freak.no
X
LOGG INN
... eller du kan registrere deg nå
Dette nettstedet er avhengig av annonseinntekter for å holde driften og videre utvikling igang. Vi liker ikke reklame heller, men alternativene er ikke mange. Vær snill å vurder å slå av annonseblokkering, eller å abonnere på en reklamefri utgave av nettstedet.
  12 1423
Hei

Jeg har hatt et problem en stund nå som er sykt irriterende.
Alle nettsteder jeg besøker får på seg linker på ord som linker til sånne type sider som dette: hxtp://prizedeals.net/norge/?t202id=214&t202kw=ved

Noen som vet hvordan jeg kan bli kvitt dette? Antivirus tar ikke knekken på det, heller ikke ad-block som jeg bruker stopper dette.

Bør vel også advare om at man linken kan være infisert med trøbbel.
Sist endret av nso; 26. september 2012 kl. 13:51.
God når det gjelder
Carmex's Avatar
Haha jeg holdt på å trykke på linken din(!)

Men, om du bruker Chrome kan du deaktivere tillegg i browseren din
Ja, jeg har skjegg
Clayton's Avatar
Adbloker funker
Sitat av Carmex Vis innlegg
Haha jeg holdt på å trykke på linken din(!)

Men, om du bruker Chrome kan du deaktivere tillegg i browseren din
Vis hele sitatet...
Jeg bruker Chrome ja. Skal se om jeg finner deaktivere tillegg.

Sitat av Clayton Vis innlegg
Adbloker funker
Vis hele sitatet...
Jeg har installert ad-block det tar knekken på alt av reklame men ikke denne typen. Kan prøve og avinstallere og installere på nytt.
Forsvinner det i andre nettlesere?
Fikk noe lignende i chrome her om dagen. Var bare å deaktivere den mystiske utvidelsen igjen så var alt borte for meg
Det ble borte når jeg deaktiverte alle utvidelsene jeg hadde.
Sitat av Kjartan27 Vis innlegg

Bør vel også advare om at man linken kan være infisert med trøbbel.
Vis hele sitatet...
Fuuuuuuuuck, way to late.
Og poenget med å ha linken i posten er?
Holder nok ikke å trykke på linken uten å godta å laste ned/installere/trykke ok på noe.
Adblocker fungerer nok ikke da dette ikke er reklame som ligger i sidene, men reklame som produseres spesifikt i browseren din. Er nok ett virus eller en infisert applikasjon i chrome.
Deaktiver tillegg i nettleser og scan med malwarebytes.
Sitat av Cuthof Vis innlegg
Og poenget med å ha linken i posten er?
Vis hele sitatet...
Poenget med det er at jeg er rimelig sikker på at man ikke blir infisert på den linken, men satt på en advarsel for sikkerhets skyld. Har ikke trykket meg rundt på den siden men tror det er for og registrere seg for en sms tjeneste eller noe.