Du må være registrert og logget inn for å kunne legge ut innlegg på freak.no
X
LOGG INN
... eller du kan registrere deg nå
Dette nettstedet er avhengig av annonseinntekter for å holde driften og videre utvikling igang. Vi liker ikke reklame heller, men alternativene er ikke mange. Vær snill å vurder å slå av annonseblokkering, eller å abonnere på en reklamefri utgave av nettstedet.
  10 1017
typen min har stilt ned tilgangen min på nettverket våres, så han skal få raskere nett å spille på. nå går alt veeeeldig tregt. hvordan kanjeg stille ned hannes å stille opp min. han vedda på at jeg aldri kommer til å finne ut hvordan.
jeg må ha passordet hannes får å komme meg på rutern, å det er 64 karakterer langt. så hvordan kommer jeg meg rundt dette, eller fjerner passordet hannes?
Factory reset.
Litt mer info hadde vært kjekt.
Sikker på at passordet er 64 karakterer langt? kan hende han sier det fordi det egentlig er standard passordet
Eller bare si til han at det blir null kos fremover!
Sist endret av Exonize; 16. september 2012 kl. 03:52.
Passord på en Windows-maskin, HA ... I got Kon-Boot

( ja der er noen begrensinger på enkelte maskiner )
Reset ruteren, og sett passordet og slikt selv.
tror det er 64 karakterer langt. fordi han har bare laange passord, å vet at han ofte bruker det på 64 sifre å greier. han jobber med datasikkerhet.
hvordan info trenger du? jeg kan veeldiglite data greier :P
Se bakpå ruteren om det er et lite hull som det skal være mulig å stikke en penn/tannpirker elns inni. Når du gjør det så stiller du den tilbake til fabrikk.
Sitat av Mkvarner Vis innlegg
Se bakpå ruteren om det er et lite hull som det skal være mulig å stikke en penn/tannpirker elns inni. Når du gjør det så stiller du den tilbake til fabrikk.
Vis hele sitatet...
Stemmer, bare finn det lille hullet, hold den inne i ca 10 sekunder, og routeren er restartet med blanke ark
Du er kvinne bruk litt list. Nekt å gi ham kosestunder før han har funnet ditt 70 tegns passord eller har stilt nettet tilbake til standard. Så får han velge vilken variant han må slite med.
Det går da for f*** ikke an å slite med for treg hastighet på nettet i disse dager (mtp. surfing/gaming ikke nedlasting/streaming), med mindre dere sitter med den laveste tilbudte hastigheten, sleng inn en ekstra hundrelapp i måneden og ha en hastighet som dere kan leve med.
Det spørs jo litt på hvor du bor, enkelte sitter fremdeles på ADSL linjer.