Du må være registrert og logget inn for å kunne legge ut innlegg på freak.no
X
LOGG INN
... eller du kan registrere deg nå
Dette nettstedet er avhengig av annonseinntekter for å holde driften og videre utvikling igang. Vi liker ikke reklame heller, men alternativene er ikke mange. Vær snill å vurder å slå av annonseblokkering, eller å abonnere på en reklamefri utgave av nettstedet.
  462 216496
Sitat av StålSkuff Vis innlegg
var jo en som baket brownies en gang, og han sa det luktet kraftig weed og var pissredd for at mora hans skulle merke det, han fikk fjernet det med brent pizza
Vis hele sitatet...
Var Spirituell det hehe

http://freak.no/forum/showthread.php?t=214648
Sist endret av Marr; 2. mai 2012 kl. 21:50.
StupidLittleHoe
1 0
Takker så meget for brownie-oppskiften, høres myyye bedre ut enn Toro!
Jeg har bare prøvd å røyke et par ganger (grønt), men dette faller ikke helt i smak hos meg grunnet selve røykingen, så jeg og 2 kompiser tenkte å lage brownies.
Vi er alle litt ny på dette feltet, så det jeg lurte på er ca hvor mange gram vi trenger (brunt)?
I brownie-oppskiften her står det 5g, men kan det være for mye for oss nybegynnere, eller funker det bra? Vil jo ikke bli helt slått ut heller.. Hehehe
Sitat av StupidLittleHoe Vis innlegg
I brownie-oppskiften her står det 5g, men kan det være for mye for oss nybegynnere, eller funker det bra? Vil jo ikke bli helt slått ut heller.. Hehehe
Vis hele sitatet...
Bare å følge oppskriften, det. Dere er jo ikke nødt til å ete opp alle brownies-stykkene med en gang. Ta et par stykker hver og føl på det. Blir vel rundt 12 stykker ut av en brownies-pakke, tenker jeg? Om hovedingrediensen blir jevnt fordelt så skal det holde i massevis med et stykke eller to.
Har noe veldig enkelt som jeg og noen kompiser gjorde et par ganger. Vi hadde noe god bruning og bestemte oss for å spise det. Vi kjøpte enkelt og greit en cheesburger på maccdonalds og tok av den overste delen av brødet. Vi grindet så hasjen helt opp, strødde den utover burgerkjøttet og trykket den litt nedi. Cheesburgeren har fin mengde fett til å løse opp THC'en og den er relativt varm. Er den kald, varmer du den litt i mikroen/ovnen.
Veldig enkel metode. Foretrekker kake, men dette funker veldig bra også. Anbefales å teste en gang!
Sitat av Mr Smoch Vis innlegg
Takk for spennende oppskrifter, men er nok for mye arbeid etter min smak..

Det enkleste er ofte det beste;
Røyk først en svær Marley, når munchies følelsen kommer gjør som følger:
Sprett en boks m hermetiske pærer grovhakk to stk, ta en halv banan og kutt denne i tynne skiver, velsigne dette med en halv plate av den nye kvikk-lunch sjokoladen, grovhakkede.
Du vil få et måltid for guder!!
Vis hele sitatet...

Godegud, jeg gledermeg til og prøve det
Vet ikke om noen har spurt om det allerede jeg, men er det mulig å blande ut hasj'en i ferdig brownie-pose som man får på butikken..?
Posen inneholder ekstreme mengder sukker og lite fett. Du bør derfor lage cannabissmør først på ordentlig måte. Du må jo tilsette smør til miksen uansett.
Sitat av thatcanonguy Vis innlegg
Vet ikke om noen har spurt om det allerede jeg, men er det mulig å blande ut hasj'en i ferdig brownie-pose som man får på butikken..?
Vis hele sitatet...
Så lenge du har cannabis og smør, kan du egentlig gjøre hva faen du vil.
Sitat av thatcanonguy Vis innlegg
Vet ikke om noen har spurt om det allerede jeg, men er det mulig å blande ut hasj'en i ferdig brownie-pose som man får på butikken..?
Vis hele sitatet...
Se etter en pose der det står at man skal blande inn smeltet smør. Det er der det er vanlig å ha stæsjet.
Bare ta det i et kaffefilter og la det trekke i smøret når det smelter.
▼ ... over en uke senere ... ▼
Hei, eg bare lurer på noe angående oppskriftene her på iskrem å kakao

Felles sprøsmål: Kan eg bruke bruning eller er det bedre me grønnt?

Iskrem: Kan eg bruke ka tilsettningstoffer så eg vil, eks jordbær
Sitat av Mutah Vis innlegg
Hei, eg bare lurer på noe angående oppskriftene her på iskrem å kakao

Felles sprøsmål: Kan eg bruke bruning eller er det bedre me grønnt?

Iskrem: Kan eg bruke ka tilsettningstoffer så eg vil, eks jordbær
Vis hele sitatet...
Grønt setter ihvertfall mer smak på det (har ikke prøvd å blande ut med brunt men grønt), setter en veldig spiss smak egentlig. Så det blir vel litt opp til deg.
Ang. smaker i is tror jeg ikke det har veldig mye å si, du kan vel tilsette omtrent alle "normale" smaker som finnes
Sitat av Mutah Vis innlegg
Hei, eg bare lurer på noe angående oppskriftene her på iskrem å kakao

Felles sprøsmål: Kan eg bruke bruning eller er det bedre me grønnt?

Iskrem: Kan eg bruke ka tilsettningstoffer så eg vil, eks jordbær
Vis hele sitatet...
Du kan fint bruke brunt. Jeg har aldri prøvd grønt selv, men jeg har aldri hatt noen problemer med å bruke bruning. Bare husk å varm det opp på veldig svak varme i smør/olje, eller det du måtte bruke. Bruker du smør, så fåretrekker jeg usaltet, for smakens skyld.
Sitter og drikker skakkao nå. Angrer sjikkelig. Skal på skolen om 1times tid, og jobb etter det. Burde klare og tenke meg fram til at ett mekk i bongen var nok.
Men utenom det, skakkaoen er super! Smaker fortreffelig! Jeg brukte pot for og lage den, gadd ikke filtrere bitene ut ettepå, men eg ganske okay uansett =)
Sitat av HeiHeiHerErJeg Vis innlegg
Sitter og drikker skakkao nå. Angrer sjikkelig. Skal på skolen om 1times tid, og jobb etter det. Burde klare og tenke meg fram til at ett mekk i bongen var nok.
Men utenom det, skakkaoen er super! Smaker fortreffelig! Jeg brukte pot for og lage den, gadd ikke filtrere bitene ut ettepå, men eg ganske okay uansett =)
Vis hele sitatet...
Hvor mye brukte du? Og var potten god?
Av beste sort!
Kålroten's Avatar
Sitat av HeiHeiHerErJeg Vis innlegg
Sitter og drikker skakkao nå. Angrer sjikkelig. Skal på skolen om 1times tid, og jobb etter det. Burde klare og tenke meg fram til at ett mekk i bongen var nok.
Men utenom det, skakkaoen er super! Smaker fortreffelig! Jeg brukte pot for og lage den, gadd ikke filtrere bitene ut ettepå, men eg ganske okay uansett =)
Vis hele sitatet...
Hvorfor i all verden ruser du deg før du skal dra på skole/jobbe?
Sitat av Kålroten Vis innlegg
Hvorfor i all verden ruser du deg før du skal dra på skole/jobbe?
Vis hele sitatet...


Mest fordi jeg ikke klarer og konsentrere meg særlig mye på skolen (veldig urolig) så rusen roer meg ganske kraftig ned. Men ble litt mye idag
Sitat av HeiHeiHerErJeg Vis innlegg
Mest fordi jeg ikke klarer og konsentrere meg særlig mye på skolen (veldig urolig) så rusen roer meg ganske kraftig ned. Men ble litt mye idag
Vis hele sitatet...
hahaha, at den roer deg kraftig ned tror jeg på, men konsentrasjonen blir vel ikke så bra?
#D4AF37
moret's Avatar
Trådstarter
Vel. Gutter og jenter.
Denne tråden har virkelig hatt en del trafikk siden start. Mye mer enn ventet, atm så er det nesten 25k visninger, 250 innlegg og titals spørsmål jeg har besvart på PM. Da jeg startet denne tråden for to år siden var planen å skrive en skikkelig kokebok med massevis av oppskrifter, tips, gode råd og ikke minst; god stemning.
Dessverre er det også slik at da jeg startet denne tråden var jeg på et annet sted i livet enn det jeg er nå. Mye har forandret seg på to år og min interesse for cannabis har sunket vesentlig. Jeg vet at jeg lovet tidligere i tråden at jeg skulle komme med mer avanserte oppskrifter, bilder og i det hele tatt. Nå har realiteten vært en helt annen; min aktivitet har vært stadig synkende og for det beklager jeg.

Dette kommer blant annet av min livssituajson de siste årene. Jeg har gått fra fest og faen 24/7 til en mer produktiv tilværelse(merk: mer, ikke helt). Skolen har tatt mye tid, jobb har tatt mye tid, og rusmidler har tatt mindre og mindre tid. Jeg tar meg en tur på psykedelika nå og da, og sier sjelden nei til et trekk eller en god fest. Men, jeg har ikke kjøpt en 5'er på mange måneder, dyrkelampen har ikke vært i bruk på lang tid og i motsetning til tidligere så har jeg ikke den genuine interessen.

Jeg skriver ikke dette innlegget for å si takk for meg, men for å informere om hvordan situasjonen faktisk er. Jeg skal fortsatt titte innom tråden, svare på spørsmål når jeg føler for det og lignende. Men, slik det ser ut nå så kommer det antagelig ikke noen skikkelig oppskrift eller lignende fra min side i nærliggende framtid. Det har det heller ikke gjort på en god stund, men det var først nå jeg følte for å skrive dette innlegget.

Så, fram til neste gang: stay safe, have fun.

Love
moret
Sitat av Yayoisking Vis innlegg
hahaha, at den roer deg kraftig ned tror jeg på, men konsentrasjonen blir vel ikke så bra?
Vis hele sitatet...
hahahaha nei, jeg ble sittende og tegne Hr. Potethode fra Toystory hele mattetimen. Men men, alt i alt så har dagen idag vært ganske bra

Sitat av moret Vis innlegg
Vel. Gutter og jenter.
Denne tråden har virkelig hatt en del trafikk siden start. Mye mer enn ventet, atm så er det nesten 25k visninger, 250 innlegg og titals spørsmål jeg har besvart på PM. Da jeg startet denne tråden for to år siden var planen å skrive en skikkelig kokebok med massevis av oppskrifter, tips, gode råd og ikke minst; god stemning.
Dessverre er det også slik at da jeg startet denne tråden var jeg på et annet sted i livet enn det jeg er nå. Mye har forandret seg på to år og min interesse for cannabis har sunket vesentlig. Jeg vet at jeg lovet tidligere i tråden at jeg skulle komme med mer avanserte oppskrifter, bilder og i det hele tatt. Nå har realiteten vært en helt annen; min aktivitet har vært stadig synkende og for det beklager jeg.

Dette kommer blant annet av min livssituajson de siste årene. Jeg har gått fra fest og faen 24/7 til en mer produktiv tilværelse(merk: mer, ikke helt). Skolen har tatt mye tid, jobb har tatt mye tid, og rusmidler har tatt mindre og mindre tid. Jeg tar meg en tur på psykedelika nå og da, og sier sjelden nei til et trekk eller en god fest. Men, jeg har ikke kjøpt en 5'er på mange måneder, dyrkelampen har ikke vært i bruk på lang tid og i motsetning til tidligere så har jeg ikke den genuine interessen.

Jeg skriver ikke dette innlegget for å si takk for meg, men for å informere om hvordan situasjonen faktisk er. Jeg skal fortsatt titte innom tråden, svare på spørsmål når jeg føler for det og lignende. Men, slik det ser ut nå så kommer det antagelig ikke noen skikkelig oppskrift eller lignende fra min side i nærliggende framtid. Det har det heller ikke gjort på en god stund, men det var først nå jeg følte for å skrive dette innlegget.

Så, fram til neste gang: stay safe, have fun.

Love
moret
Vis hele sitatet...

Du må gjøre det du føler er best. Ingen her som skal tvinge deg og røyke som en svamp
▼ ... noen uker senere ... ▼
hei trenger svar om dette ble totalt mislykket, det har gått 3 timer siden inntak og kjenner bare en liten "buzz" (nesten ingenting)
metoden jeg lagde skakkaoen på:
2 ss tine smør smeltet med lighter under skjeen.
derretter c.a 1 gram god brunt knust og smuldret, opp i koppen jeg helte det smelte smørrett i.
varmet så opp noen ganger på skjeen.
helte oppi melk,varmt vann og kakkaopulver å lo den stå c.a 1 time.

er det mulig jeg kommer til å kjenne noe om en stund?
gjorde jeg noe feil under oppskriften?

takker på forhånd for svar!
Skal du ikke helst koke sammen smør og pot først da? For å så helle oppi smørblandingen i kakaoen etterpå?

Er jo mange ting som kan ha gått galt her, så jeg lurer på et par ting:
*Har du prøvd cannabis før?
*Vet du om det du fikk tak i er bra varer?
*Ikke sikkert det fikk trekt seg inn lenge nok? (Et par oppkokninger i ei skje med en lighter er kanskje litt for lite)
Sitat av SkyFlyHigh Vis innlegg
hei trenger svar om dette ble totalt mislykket, det har gått 3 timer siden inntak og kjenner bare en liten "buzz" (nesten ingenting)
metoden jeg lagde skakkaoen på:
2 ss tine smør smeltet med lighter under skjeen.
derretter c.a 1 gram god brunt knust og smuldret, opp i koppen jeg helte det smelte smørrett i.
varmet så opp noen ganger på skjeen.
helte oppi melk,varmt vann og kakkaopulver å lo den stå c.a 1 time.

er det mulig jeg kommer til å kjenne noe om en stund?
gjorde jeg noe feil under oppskriften?

takker på forhånd for svar!
Vis hele sitatet...
Lol. Cannabisen skal helst stå å godgjøre seg i smøret i flere timer, det holder ikke å varme en skje opp med lighteren et par ganger. Husk at virkestoffene skal løses opp i smøret, ikke bare blandes.
den kicket rimelig godt in, dog etter 5 hele timer, så noe må jo ha gått galt. har nokk ikke stått å trekt lenge nokk med varme nei. har desverre ikke tilgang til å steke, noen som har erfaring med å varme i mikro og kan bekrefte at det funker?
Sist endret av SkyFlyHigh; 22. juni 2012 kl. 14:09.
Du ska ihvertfall vær forsiktig med mikro, veldig fort at virkestoffa fordampe når du varme det i mikroen. Om du passer på så fungerer det godt.
Leste her en dag om at en kan blande mellom 1/8 og 1/4 av et gram brunt inn i honning og peanøttsmør og spise dette, har aldri hørt om en slik oppskrift utenom denne personen som sa at det funka. Noen som har prøvd noe slikt? Så ikke ut til at det var snakk om noe oppvarming så derfor jeg synes det virka litt merkelig. Var snakk om å blande det i en kopp og så spise det med skje.
▼ ... noen uker senere ... ▼
Etter mange forsøk på å lage mat/drikke med cannabis fikk jeg det endelig til.
Jeg tror årsaken til at det gikk nå og ikke tidligere er at jeg var tålmodig denne gangen.

Det beste med denne kaka var at jeg bare brukte en haug med dårlige varer, faktisk bare dritt, sånn man egentlig ikke røyker en gang. Kvister, småblader og til og med noen sånne mørkegrønne blader.

Det jeg gjorde var å varme smør og "cannabisen" i et vannbad med et par spiseskjeer vann. Brukte nesten en hel pakke bremykt, og lot det stå å varme seg i ca 3 timer, uten at det koker en eneste gang. Vannbad var genialt for å slippe kokingen.
Dagen etter kjøpte jeg bare en Toro brownies pakke og brukte cannabissmøret fra dagen før.

Så jeg vil anbefale alle å spare på blader, kvister og sånn drit istedenfor å kaste det.
Sitat av Yayoisking Vis innlegg
Etter mange forsøk på å lage mat/drikke med cannabis fikk jeg det endelig til.
Jeg tror årsaken til at det gikk nå og ikke tidligere er at jeg var tålmodig denne gangen.

Det beste med denne kaka var at jeg bare brukte en haug med dårlige varer, faktisk bare dritt, sånn man egentlig ikke røyker en gang. Kvister, småblader og til og med noen sånne mørkegrønne blader.

Det jeg gjorde var å varme smør og "cannabisen" i et vannbad med et par spiseskjeer vann. Brukte nesten en hel pakke bremykt, og lot det stå å varme seg i ca 3 timer, uten at det koker en eneste gang. Vannbad var genialt for å slippe kokingen.
Dagen etter kjøpte jeg bare en Toro brownies pakke og brukte cannabissmøret fra dagen før.

Så jeg vil anbefale alle å spare på blader, kvister og sånn drit istedenfor å kaste det.
Vis hele sitatet...
Hvor mye rester brukte du, og hvor mye røyker du i uka/daglig? Litt interessert i hvordan kvist og blader fenger på en med veldig høy toleranse.
Sitat av fetter Vis innlegg
Hvor mye rester brukte du, og hvor mye røyker du i uka/daglig? Litt interessert i hvordan kvist og blader fenger på en med veldig høy toleranse.
Vis hele sitatet...
Veide det ikke opp, men det var mellom 10-15g med kvist og blader, bare dritt som sagt. Røyker en +/-2g om dagen, så toleransen er vel det som regnes som høy.

Jeg kan si at jeg var fjern i flere timer, mye lengre enn ved røyking, men jeg ble ikke like intenst fjern som etter et par spliffer. Han ene som spiste med meg røyker nesten ikke lengre, og han ble ganske satt ut, hehe.
Vet ikke om den er nevnt men fant en side
http://i.imgur.com/6kh43.jpg
▼ ... noen uker senere ... ▼
I forrigårs fant et par venner og jeg ut at vi skulle lage noe som kunne spises, så vi skaffet noe grønt og kom oss i hus.
Vi endte opp med ca 200 gram SALTET cannasmør.

Ikke helt sikre på hva vi skulle ha smørret i tok vi det med på telttur i natt og prøvde å smøre det på pølsebrød, men det smakte ikke spesielt godt.
Vi ble enige om å spørre her hva som er best å lage med det. Vi har tenkt på brownies, men det er som sagt saltet smør. Har det noe å si?
Vi har mest lyst til å lage noe med smøret I, ikke rundt eller på, slik at vi får i oss mest mulig.
Sist endret av PerPerPerPer; 6. august 2012 kl. 14:40.
▼ ... over en uke senere ... ▼
Trenger litt mer for å lage feks kakao enn om en røyker? Virker litt slik for min del.
Sitat av Andeby Vis innlegg
Trenger litt mer for å lage feks kakao enn om en røyker? Virker litt slik for min del.
Vis hele sitatet...
Slik er nå hvert fall ikke i mitt tilfelle. 0,2 er nok både oralt og i jointen. 0,3 eller mer oralt blir gjerne litt mer intenst enn hva jeg foretrekker
En fin pekepinn er å ha det samme i kakaoen som du ville hatt i jointen. Fungerer det ikke for deg, så øker du neste gang. Try and fail.
Det jeg hadde nå funka bra med 0.2 i bong, 0.2 i kakao ble mildt. 0.5 i kakao funka bedre men varte ikke i mer enn 3-4 timer og var ikke noe spessielt i forhold til røyking. Burde jeg prøve med enda mer neste gang eller heller lage noe i matform? Vet ikke om det er forskjel på matform og drikke, men leser jo om folk som er stein en god del mer timer enn 3-4 og har en helt annen opplevelse enn med røyking, det var ikke akkurat slik det ble for min del.
▼ ... over en måned senere ... ▼
Okei. Har nå smuldret opp 2g brunt i ca 2 spiseskjeer smør. Latt det småkoke i en time.
Deretter helte jeg det oppi 2.5dl sjokolademelk, ristet og lot det stå i kjøleskapet i 20 min.
Jeg shotta for 10-15 minutter siden kanskje 0.75 dl av dette. Kjenner ingenting for øyeblikket. Tok jeg for lite? burde jeg ta mer eller kan det da bli for mykje?
Takker for svar om noen er erfarne her!
Sist endret av frø; 28. september 2012 kl. 00:20.
Sitat av frø Vis innlegg
Okei. Har nå smuldret opp 2g brunt i ca 2 spiseskjeer smør. Latt det småkoke i en time.
Deretter helte jeg det oppi 2.5dl sjokolademelk, ristet og lot det stå i kjøleskapet i 20 min.
Jeg shotta for 10-15 minutter siden kanskje 0.75 dl av dette. Kjenner ingenting for øyeblikket. Tok jeg for lite? burde jeg ta mer eller kan det da bli for mykje?
Takker for svar om noen er erfarne her!
Vis hele sitatet...
Ikke ta mer, la det gå en god stund til, plutselig slår det inn. Det hørtes også ut som du har hatt litt for sterk varme om det sto å småkokte i en time.
Sitat av frø Vis innlegg
Okei. Har nå smuldret opp 2g brunt i ca 2 spiseskjeer smør. Latt det småkoke i en time.
Deretter helte jeg det oppi 2.5dl sjokolademelk, ristet og lot det stå i kjøleskapet i 20 min.
Jeg shotta for 10-15 minutter siden kanskje 0.75 dl av dette. Kjenner ingenting for øyeblikket. Tok jeg for lite? burde jeg ta mer eller kan det da bli for mykje?
Takker for svar om noen er erfarne her!
Vis hele sitatet...
Du må kansje vente 30-50 min til før effekten kicker inn.
Sitat av TheGloryHole Vis innlegg
Ikke ta mer, la det gå en god stund til, plutselig slår det inn. Det hørtes også ut som du har hatt litt for sterk varme om det sto å småkokte i en time.
Vis hele sitatet...
Hvor fikk du det fra at jeg hadde for sterk varme? ^^
neida, men jeg hadde varmen på ca 2.5 av 10. Begynner å kjenne minimalt med buzz nå da så det er vell et godt tegn, men føler det stopper her. Mulig jeg må ta et PAR shots i stedet for bare et.
Lag cannasmør. Lett å dosere, lett å ungå føkk med for høy varme og du kan ha det i fryserern i månesvis
Sitat av frø Vis innlegg
Hvor fikk du det fra at jeg hadde for sterk varme? ^^
neida, men jeg hadde varmen på ca 2.5 av 10. Begynner å kjenne minimalt med buzz nå da så det er vell et godt tegn, men føler det stopper her. Mulig jeg må ta et PAR shots i stedet for bare et.
Vis hele sitatet...
Nei, rusen stopper ikke etter en halv time til førti minutter. La det gå minst 20 minutter til før du bestemmer deg for å ta deg en shot til.
Sitat av frø Vis innlegg
Hvor fikk du det fra at jeg hadde for sterk varme? ^^
neida, men jeg hadde varmen på ca 2.5 av 10. Begynner å kjenne minimalt med buzz nå da så det er vell et godt tegn, men føler det stopper her. Mulig jeg må ta et PAR shots i stedet for bare et.
Vis hele sitatet...
Hvis du føler at rusen ikke er sterk nokk er det bare og ta mer, men anbefales ikke og ta for mye siden det kan ødelegge rusen.

Sitat av midnighttoker Vis innlegg
Lag cannasmør. Lett å dosere, lett å ungå føkk med for høy varme og du kan ha det i fryserern i månesvis
Vis hele sitatet...
Det hørtes veldig fristende ut, kansje jeg skal prøve meg på det en gang. må være veldig enkelt og bare ha ut en liten klump og svelge det isteden for og dra ut med pipa og passe på at ingen ser meg
Takker for tips til de som anbefalte å ikke ta mer, nå ble det snodig her.
Sykt fett at det går ann! ^^
Hei! så mye oppskrifter på "skakao" her, men så ingen faste mål når det kom til weeden (orker ikke lese alle 11+ sidene)
Så for en person, hvor mye bra grønn trenger man for sjokolademelk? Og hvilken måte er enklest og smaker best? Jeg har desverre ingen vekt, så holder det jeg ville røyket i en bowl? det vil si 0.5 eller under
Hawaiian organ donor
daimeno's Avatar
Door145: De gangene jeg har forsøkt å lage skakkao med grønt, så har det ikke vært særlig vellykket. Dog hver gang med brunt. Du trenger fett for å løse ut THC - det beste her er ekte smør (ikke margarin). Smelt gjerne smøret i vannbad, og ha stuffet ditt ferdig grindet oppi. Så må det stå og godgjøre seg lenge, ihvertfall når det kommer til grønt. Jeg tror jeg lot det ligge ihvertfall en halvtime min forrige gang med grønt, men fikk ingen nevneverdig effekt. Når tålmodigheten din renner ut så lager du kakao i en kjele, som du ville ha gjort det ellers, og har alt smøret oppi. (Det smaker ikke dritt).

Det er også en idé og sile vesken for planterester før du inntar det.

Mange vil nok anbefale deg å lage cannabutter, og oppskrifter på det kan du søke deg frem til på youtube. Men dette er en prosess som tar tid og som gjerne gjør seg bedre med større mengder tjall.
Noen som vet hvor lenge et slikt smør kan lagres i rom temperatur før det blir dårlig?
Regner med at du ikke skal la smøret stå fremme over 24 timer, min ukvalifiserte gjetting sier at det skal gå bra. Men margarin, altså? Vil tro at smør er å anbefale, altså med høyest fettprosent. THC løses opp i fett. Alt med fett funker, jo mer desto bedre, amirite?
Kom over en enkel oppskrift på Cannaoil. Tenkte jeg skulle prøve det ut nå

1 gram of ground marijuana

Small baking dish/pan whatev... (Cupcake dishes work well, you'll only need one section)

Just enough vegetable oil to cover the weed that you put in your dish/pan...whatev

bake it at 350 for 25-30 min. after you've covered the section with tinfoil of course

when it's done, strain out weed and....booyah! you have your very own weed oil shit!


Så om jeg har forstått det riktig, Put weed og olje i en form, put det i stekovnen på ca 160-180 celcius med sølvpapir over(?) la stå i 35 min så good too go ? )
Smør er bedre men hadde bare margarin, jeg bare lar det stå fremme da. Om jeg legger d i fryseren blir d for hardt så jeg ikke kan dyppe små kakene mine i det.
▼ ... noen uker senere ... ▼
Er det noen som vet hvor lenge man kan ha kakao i kjøeskapet?

Er det mulig å fryse den uten å skade den?
Sist endret av Membranplan; 19. oktober 2012 kl. 11:30.
Sitat av Membranplan Vis innlegg
Er det noen som vet hvor lenge man kan ha kakao i kjøeskapet?

Er det mulig å fryse den uten å skade den?
Vis hele sitatet...
Lag heller cannabutter, som du kan bruke i diverser kaker og matretter. Enklere å fryse det enn kakao kanksje?
Sitat av wintip Vis innlegg
Så om jeg har forstått det riktig, Put weed og olje i en form, put det i stekovnen på ca 160-180 celcius med sølvpapir over(?) la stå i 35 min så good too go ? )
Vis hele sitatet...
Vil ikke den høye temperaturen ødelegge thc?