Du må være registrert og logget inn for å kunne legge ut innlegg på freak.no
X
LOGG INN
... eller du kan registrere deg nå
Dette nettstedet er avhengig av annonseinntekter for å holde driften og videre utvikling igang. Vi liker ikke reklame heller, men alternativene er ikke mange. Vær snill å vurder å slå av annonseblokkering, eller å abonnere på en reklamefri utgave av nettstedet.
  3 1400
God kveld kjære med freaks,

Jeg sitter i en utrolig ubehagelig situasjon nå, for kun 15 minutter siden fikk jeg opp rundt 20 emails på min epost-konto om at JEG hadde "donert" 480 Dollar til en viss dude, noe jeg absolutt ikke har vært med på.... i alle disse meldingene på overføringene stod det "YOU FUCKING SCAMMER FUCK YOU!!", og jeg skjønner absolutt ikke en DRITT.

Jeg har ALDRI solgt noe på Ebay eller noe slikt med min paypal, har kun kjøpt noen greier på Ebay via paypal, men thats it...

Er helt maktesløs nå, finner ikke noe hjelp på PayPal sine sider, prøver å gå inn på "Resolution Center" og poste transaction ID der, men det står faen meg som ugyldig når jeg får se kvittering på PayPal og alt?!

Skal nevnes at jeg har linket kortet mitt fra DNB opp til PayPal, så har sett på bank kontoen min og det har blitt trukket fra 3000kr...

Noen som kan hjelpe en freak i nød!? Er helt fra meg nå...
Ring DNB du på 04800
Skift passord asap.

Alltid fjern kortet etter bruk.

Legg opp tvist med øyeblikkelig virkning gjennom paypal (ja, de har den tjenesten).

Kontakt banken/VISA og forklar hva som har hendt.
Sålangt har jeg fjerna kortet fra PayPalen, bytta passord, hemmelig passord osvosv, samt sendt en mail til PayPal ang problemet. Ringer DNB nå, takk for all hjelp enn så lenge, alle råd taes imot med stor takk.

DNB var ekstremt service innstilte og jeg fikk tilbake pengene mine, takker for hjelpen