Du må være registrert og logget inn for å kunne legge ut innlegg på freak.no
X
LOGG INN
... eller du kan registrere deg nå
Dette nettstedet er avhengig av annonseinntekter for å holde driften og videre utvikling igang. Vi liker ikke reklame heller, men alternativene er ikke mange. Vær snill å vurder å slå av annonseblokkering, eller å abonnere på en reklamefri utgave av nettstedet.
  6 1406
God morgen kjære godtfolk.

Det har seg sånn at jeg driver og bygger en "borg", jeg har akkurat blitt ferdig med litt ditt og datt, sånn at det er en firkant rundt hele "visst du vet hva jeg mener" Og jeg har lagd en 5 blokker bred og 3 blokker jup "hule" rundt hele som jeg tenkte jeg skulle bruke til voldgrav med lava.
Dette funket ikke, fordi lavaen bugga seg opp, og kom ikke i midten og lå stille.
Jeg brukte altså litt tid på det, så noen som har en ide på hva jeg kan ha der?

Takk.

watchout for skriveleif, han har sikkert vært her!
I failed unit tests
Freddy_fred5's Avatar
Et bilde sier mer enn en post med Skriveleifer.
Sist endret av Freddy_fred5; 24. mars 2012 kl. 08:49.
Trådstarter
http://i39.tinypic.com/ie0cxd.png

Også rundt hele
I failed unit tests
Freddy_fred5's Avatar
Bygg ett lag med dirt under, ta så ett og ett lag nedover og alt burde funke.

(Bruk creative mode, snalla)
Trådstarter
Kunne du forklart litt bedre? Og etter hva jeg ser, så er jeg i creative mode...
I failed unit tests
Freddy_fred5's Avatar
Sitat av SileX Vis innlegg
Kunne du forklart litt bedre? Og etter hva jeg ser, så er jeg i creative mode...
Vis hele sitatet...
Ta og bygg et lag dirt under, slik at du bare får 1 block hull, fyll lava og ta så bort all dirten.
VIPS!

Hvis du har en server kan jeg hjelpe deg
<?=getUserTitle()?>
Han mener å legge ett lag med dirt oppå Bedrock, for så å legge lavaen oppå det ene laget med dirt, for så å fjerne det laget med dirt ( lavaen synker jo, så der du hadde dirt laget så vill det bli lava )

Se bildet:
http://i41.tinypic.com/n65j15.png

Der pilene er, vil lavaen renne ned
Sist endret av Vikingor; 24. mars 2012 kl. 10:07.