Du må være registrert og logget inn for å kunne legge ut innlegg på freak.no
X
LOGG INN
... eller du kan registrere deg nå
Dette nettstedet er avhengig av annonseinntekter for å holde driften og videre utvikling igang. Vi liker ikke reklame heller, men alternativene er ikke mange. Vær snill å vurder å slå av annonseblokkering, eller å abonnere på en reklamefri utgave av nettstedet.
  13 1270
Har en utrolig stor eksamen i morgen og hodet er ikke på plass etter et sårt brudd i kveld.
Hva vil lønne seg av alvanse og seroquel for å tømme hodet og kunne fokusere?
Har god erfaring med seroquel på kvelden for å tømme hodet, men vil jo være skarp. Har tatt 50mg elvanse tidligere uten noen særlig virkning.. håper på tips, må klare denne eksamen 😭
Ville ikke tatt noen av de nå i alle fall. Med Elvanse sovner du ikke, og med Seroquel våkner du ikke. Ta deg heller en runk om du må ta noe. Noen ville vel sagt ta Elvanse i morgen, men jeg er ikke en av de.
Vil ikke anbefale seroquel. Jeg har tatt det tidligere for å sove. Altså det skrur av tankene.
Anonym bruker
"Ond Svartrotte"
Generert avatar for denne anonyme brukeren
Seroquel gir ikke særlig hangover i små doser dersom du har en viss toleranse. Elvanse høres ut som en dårligere idé, mengden du må ta for å holde ut gjennom natta pluss eksamen vil sannsynligvis gi enda mer bivirkninger som kan påvirke prestasjonene dine negativt. Hvis du kan få den utsatt på et vis vil nok det være best.
Jeg skal sove nå, uten seroquel. Lurte mest på hva som kom til å bli best å ta før jeg drar på skolen
Anonym bruker
"Vred Sild"
Generert avatar for denne anonyme brukeren
Ikke ta noen av dem hvis ikke du er veldig godt kjent med hvordan du reagerer på dem. Jeg ville ihvertfall ikke risikert hele eksamen i mangel på søvn. Du er ikke den første og garantert ikke den siste som har hatt lite søvn natten før en eksamen. Du kommer nok til å klare deg fint!
Sitat av Anonym bruker Vis innlegg
Seroquel gir ikke særlig hangover i små doser dersom du har en viss toleranse. Elvanse høres ut som en dårligere idé, mengden du må ta for å holde ut gjennom natta pluss eksamen vil sannsynligvis gi enda mer bivirkninger som kan påvirke prestasjonene dine negativt. Hvis du kan få den utsatt på et vis vil nok det være best.
Vis hele sitatet...
Skal ikke være våken i natt, så tenkte å ta i morgen tidlig før eksamen for å være fokusert. Alt i hodet mitt nå er eksen .
Anonym bruker
"Vred Sild"
Generert avatar for denne anonyme brukeren
Wait.. du tenker å ta seroquel rett før eksamen for å være opplagt? Hvordan tenker du at man blir mer opplagt og våken av å ta seroquel?
Sitat av JessicaJones Vis innlegg
Skal ikke være våken i natt, så tenkte å ta i morgen tidlig før eksamen for å være fokusert. Alt i hodet mitt nå er eksen .
Vis hele sitatet...
Ikke ta noe som helst før eksamen. Du husker best om du tar eksamen i samme tilstand som du var i når du øvde til den. (tilstandsavhengig hukommelse) samtidig som det er en svært dårlig ide å prøve noe nytt dagen du må prestere.
Ingen sentralstimulerende slår 9 timers søvn før eksamen
Sitat av Anonym bruker Vis innlegg
Wait.. du tenker å ta seroquel rett før eksamen for å være opplagt? Hvordan tenker du at man blir mer opplagt og våken av å ta seroquel?
Vis hele sitatet...
Seroquel har hjulpet meg med å tømme hodet og tankene mine fra alt av idiotiske tanker tidligere. Så tenkte det kanskje var en mulighet da ALT i hodet mitt er kaos nå..
Eksamen om 3 timer og jeg har ikke klart å lese noe. Fikk meg heldigvis en god natt søvn!

Det frister stort å klare å være litt konsentrert under eksamen, og ikke være like grøt i hodet og kroppen som jeg er nå..
Anonym bruker
"Hylende Sjøtunge"
Generert avatar for denne anonyme brukeren
VGS-Eksamen? Isåfall er ikke en eksamen i nynorsk "utrolig stor og viktig". Du klarer deg fint uavhengig av hvordan eksamen går
Ja, det tømmer hodet til narkomane som sliter med ting. Har du sett mange narkomane som sliter med ting som hevder seg på en avgjørende eksamen?

Kjøp deg bolle og brus, og ta med en termos med varm drikke.

Piller for å løse skoleoppgaver høres helt banalt ut
Anonym bruker
"Stø Gjedde"
Generert avatar for denne anonyme brukeren
Knus seroquel og legg i en shot med sprit. Dette er TROLL lang vei. Kom igjen’a