Du må være registrert og logget inn for å kunne legge ut innlegg på freak.no
X
LOGG INN
... eller du kan registrere deg nå
Dette nettstedet er avhengig av annonseinntekter for å holde driften og videre utvikling igang. Vi liker ikke reklame heller, men alternativene er ikke mange. Vær snill å vurder å slå av annonseblokkering, eller å abonnere på en reklamefri utgave av nettstedet.
  3 653
Does not forgive
Buddapower's Avatar
Heisann.

Jeg og noen kompiser driver å skal bestille oss en leilighet i Amsterdam. Vi har sett litt rundt, og har funnet en side kalt http://www.amsterdamapartments.com/. Billige leiligheter, men vi syns at siden ser litt tvilsom ut. De skal ha 20% forhåndsbetaling, er dette normalt?

Er det noen som har erfaringer fra denne siden, eller har noen innspill hvorvidt vi burde ta sjangsen på å bestille herfra?
"Øko-Terrorist"
Ser jo legit ut, det er vanlig å ta prosentvis forhåndsbetaling, det måtte jeg og ved booking av hostel for noen år siden.
Ser jo greit ut dette.. Måtte selv også betale litt penger før til hostel akkurat som han over her.
Leide av amsterdamappartments ifjor de er seriøse de. Prisen kommer vel an på når på året man drar vil jeg tro da prisene gjerne er høyere i høytiden. Blir vel kanskje litt billigere hvis du får en leilighet på utsiden av byen.

btw vi måtte betale depositum på 2700 kroner for sikkerhet hvis noe evt ble ødelagt.
Sist endret av susiserken; 2. juli 2012 kl. 19:30.