Du må være registrert og logget inn for å kunne legge ut innlegg på freak.no
X
LOGG INN
... eller du kan registrere deg nå
Dette nettstedet er avhengig av annonseinntekter for å holde driften og videre utvikling igang. Vi liker ikke reklame heller, men alternativene er ikke mange. Vær snill å vurder å slå av annonseblokkering, eller å abonnere på en reklamefri utgave av nettstedet.
  9 2011
Dette er sikkert ikke så veldig nytt for alle.
Men det fungerer,

På en av de nyeste automatene
er det en "heis" som henter brusen og sender den ut en luke på siden. Om du pakker på pengene, velger brus vil heisen hente brusen din, da skal du holde igjen den luka. Heisen vil gå ned også opp igjen. Du må fortsette å holde. Da kommer pengene ut. og brusen er der fortsatt.
Da pakker du på igjen, velger ny brus og holder igjen.

Du bør ikke ha flere enn 3 bruser på heisen. Den vil stoppe til slutt på grunn av overvekt.

genialt?
skal prøve å finne bilde av automaten
Dette har vel vært tatt opp før?
åh? fant ingen jeg.
Skal man stikke inn labbene sine gjennom luka brusen faller ender opp i? Eller er dette en helt ny Robocop-brusautomat som ikke slenger brusen din i bunnen, slik at den til slutt spruter ut på de du sitter ved siden av på kino?
Bad|Arne spredte det der på vår skole i fjor.. Rart at det ikke har kommet noe sperre på det.
Ok. Beklager Nichotin
Jeg må begynne med å søke om det finnes en lik post

Nei Jisatsususha det er ikke en slik automat.
http://www.freakforum.nu/forum/show...?threadid=28898
les denne teksten. den forklarer bedre enn meg
sikkert ikke bare bare, Iarwain
Joda.. er sperre på mangen av de automatene nå. Pratet litt med en fyr som skulle tømme en sånn automat for penger.
Han viste meg en liten sensor i den luken man skal stikke hånden inni for å få seg en gratis brus.