Du må være registrert og logget inn for å kunne legge ut innlegg på freak.no
X
LOGG INN
... eller du kan registrere deg nå
Dette nettstedet er avhengig av annonseinntekter for å holde driften og videre utvikling igang. Vi liker ikke reklame heller, men alternativene er ikke mange. Vær snill å vurder å slå av annonseblokkering, eller å abonnere på en reklamefri utgave av nettstedet.
  12 1613
Er det noen som vet hvor man får kjøpt en sånn en? Har lett rundt i diverse webshoper. Vet det finnes.
Better than thou.
Prat med sorath på irc, han kjøpte noen sånne til meg, seg selv og noen kammerater. Funker bra, bortsett fra at dualshocken ikke virker.
www.liksang.com har en omformer som gjør sann at man kan bruke den orginale ps\ps2 kontrollen på pc...
Better than thou.
Den er det vi har.
Jeg kjøpte en tilnærmet lik PSX kontroll på Elkjøp for 200 kr, tror de selger den for 100 kr nå. Knappene er dog litt hardere og d-paden er litt annerledes også. Ser ut til at omformeren er billigere også, om ikke frakten blir for dyr. Gravis ett eller annet het den.
Sist endret av AnaMorph0s|s; 9. juli 2002 kl. 01:11.
Opprinnelig postet av Carlo
Prat med sorath på irc, han kjøpte noen sånne til meg, seg selv og noen kammerater. Funker bra, bortsett fra at dualshocken ikke virker.
Vis hele sitatet...
hmm, kjipt at dualshocken ikke fungerer, det har jeg faktisk ikke merket. men nå har jeg testet den to ganger. hehe. men den funker bra den, men jeg mener at jeg så noen på liksang.com som støttet det.
vi bestillte 10 stk så fikk vi halve prisen, ikke en dum idé
Better than thou.
Gravis stinker. Kjøp omformeren så kan du bruke N64 kontroller og andre kontroller til PS også.

[Edit]
Ja sor, jeg ville ha den, men den ville ikke du kjøpe fordi da fikk du ikke brukt N64 stikka di eller no. :P
[/edit]
lol. ser man det

[edit] faen tittet litt på den vi har Carlo, se hva jeg fant i beskrivelsen av den:
The PSX + N64 USB Converter is compatible with the famous Dual Shock and Dual Shock 2 pad and its analog features.
Vis hele sitatet...
strange ...
[/edit]
Sist endret av sorath; 9. juli 2002 kl. 01:42.
Xector's Avatar
Trådstarter
Det kan jo hende at man må oppdatere drivere for at dual shock skal fungere. Den på lik-sang.com så uansett ut til å være det beste alternativet. Prisen var ikke så gale heller
Better than thou.
Selve kontrollen heter Dual Shock om jeg ikke tar feil...?
www.psx.no har også den overgangen.
du bør også ta en titt på Thrustmaster Firestorm Dual. pur PC morropad som ikke er så langt unna PS pad'en. jeg har'n. funker utmerket.
det er forsatt INGEN som slår PS pad'en dog.
▼ ... noen uker senere ... ▼
Dere kan mekke selv om dere vil. Trengs bare en slik ledning som gjør ps ledningen lengre. Koster rundt 100 kr. og en printer port. Finner ikke url. Dere kan jo prøve å søke i google om dere er interesert.
Opprinnelig postet av foolish
Dere kan mekke selv om dere vil. Trengs bare en slik ledning som gjør ps ledningen lengre. Koster rundt 100 kr. og en printer port. Finner ikke url. Dere kan jo prøve å søke i google om dere er interesert.
Vis hele sitatet...

Hvor mye koster en printer port?