Du må være registrert og logget inn for å kunne legge ut innlegg på freak.no
X
LOGG INN
... eller du kan registrere deg nå
Dette nettstedet er avhengig av annonseinntekter for å holde driften og videre utvikling igang. Vi liker ikke reklame heller, men alternativene er ikke mange. Vær snill å vurder å slå av annonseblokkering, eller å abonnere på en reklamefri utgave av nettstedet.
  5 1109
Hei, jeg våknet ista med samboeren min, i samme seng så hørte jeg det ringte i telefonen hennes på nattbordet.

Hun var ikke våken og trodde det var min, men jeg sjekket min og ingen ringte meg.

Jeg sa det var hennes tlf, men hun blånekta og vi begynte nesten å krangle litt om hvem sin tlf, før vi fikk sjekket begge telefonene, og vi begge hørte denne lyden.

Dette har skjedd meg et par anledninger før. Det ringer ikke akuratt så lenge, men nå varte det i 5-10 sekunder, tydeligere og lengre enn forrige gang jeg brukte bluetooth hodetelefonene. Da ringte det bare 2 sekunder men jeg ble forvirra da med.

Samboeren min merka som sagt lyden like godt som meg.

Det har vært en tråd tidligere om dette fra 2010 elns. Da hadde vedkommende slitt litt med psykoser og han ble ikke tatt noe seriøst. Jeg har prøvd å google dette uten å bli klokere. Har det skjedd noen av dere?

Skjønner ingenting
Sist endret av fjellape; 15. mars 2024 kl. 10:53.
Dama di skjuler noe og sletta anropet fra samtaleloggen?
Sist endret av funksjon; 16. mars 2024 kl. 09:46. Grunn: abcs
Trådstarter
Sitat av funksjon Vis innlegg
Dama di skjuler noe og sletta anropet fra samtaleloggen?
Vis hele sitatet...
Nei er ganske sikker på hun ikke rakk å gjøre det.
2pac alive in serbia
Find my phone, har dere en kid med felles Google konto?
Trådstarter
Sitat av frilansloser Vis innlegg
Find my phone, har dere en kid med felles Google konto?
Vis hele sitatet...
Nope, men det var en god teori.

Synest dette er så merkelig.
▼ ... over en uke senere ... ▼
Trådstarter
Bare for å oppklare i denne tråden, sa fant vi ut at det var alarm med samme lyd som ringelyd. Case closed.