Du må være registrert og logget inn for å kunne legge ut innlegg på freak.no
X
LOGG INN
... eller du kan registrere deg nå
Dette nettstedet er avhengig av annonseinntekter for å holde driften og videre utvikling igang. Vi liker ikke reklame heller, men alternativene er ikke mange. Vær snill å vurder å slå av annonseblokkering, eller å abonnere på en reklamefri utgave av nettstedet.
  18 1353
I wanna play a game.
Noen som vet om noen gode aimboter/wallhack for Black Ops? Har prøvd noen få, men di har ikke virka.

Evt. noen download linker.
Kan du ikke bare spille som alle andre uten cheats? Retard.
Sitat av ToRdX95 Vis innlegg
Noen som vet om noen gode aimboter/wallhack for Black Ops? Har prøvd noen få, men di har ikke virka.

Evt. noen download linker.
Vis hele sitatet...
Måtte du få resistent klamydia!
Reinert med beine !
griped's Avatar
Han har jo ikke sagt at han skal bruke dette mot noen andre eller online?
Du må virkelig suge hardt i dataspill, l2p.
Sitat av ToRdX95 Vis innlegg
Noen som vet om noen gode aimboter/wallhack for Black Ops? Har prøvd noen få, men di har ikke virka.

Evt. noen download linker.
Vis hele sitatet...
juksemakere som deg skulle hatt en omgang god gameldags grisebank...., hvis du er så dårlig så tren litt mere , og hva er egentlig morro å vinne med juks? føler du en hvis stolthet når du vinner med juks?
Sitat av ToRdX95 Vis innlegg
Noen som vet om noen gode aimboter/wallhack for Black Ops? Har prøvd noen få, men di har ikke virka.

Evt. noen download linker.
Vis hele sitatet...
hva heter du på blackO??
Sitat av ToRdX95 Vis innlegg
Har prøvd noen få, men di har ikke virka.
Vis hele sitatet...
Nu har du fått rat/trojan, ellers er du helt grønn
god som gull
Nå vet ikke jeg om noen cheats til BO, men nok moralisering i denne tråden imo. Hjelp han, istedenfor å skrive vittige kommentarer som høster KP.
Sitat av potetgull0 Vis innlegg
Nå vet ikke jeg om noen cheats til BO, men nok moralisering i denne tråden imo. Hjelp han, istedenfor å skrive vittige kommentarer som høster KP.
Vis hele sitatet...
Beklager, kan hjelpe en som troller istedenfor en som skal ødelegge får oss som faktisk spiller det uten cheat!
Hvem vill hjelpe en person til å jukse?
Sitat av Neh Vis innlegg
Hvem vill hjelpe en person til å jukse?
Vis hele sitatet...
Har han sagt han skal spille på public serverne? Nei.
http://blackopshack.blogspot.com/ Der skal du vel finne noen
Norskehesten
Alden's Avatar
la gutten hacke hvis han vil... dine komentarer gjør ikke drit med saken uansett...
I wanna play a game.
Trådstarter
Takk til dere som IKKE kom med dårligd kommentarer...

Har forresten ikke tenkt å bruke det mot online spillere, bare når jeg er på lan med noen venner (bare oss)..

Men takk alikevell da folkens...
http://www.myfacewhen.com/images/3.png
Sitat av Alden Vis innlegg
la gutten hacke hvis han vil... dine komentarer gjør ikke drit med saken uansett...
Vis hele sitatet...
Litt offtopic, er bare utrolig lei av hackers som skal ødelegge Call of duty.
Spill som cod4 er jo ødelagt av hackers, og mw2 var kraftig utsatt for hackers en stund også.
Hackere kan for min del hoppe utenfor en bro alle som èn. Takk gud for at de holder seg på Cod, og ikke ødelegger BF2 også.
Hva er grunnen til at aimen "henger" etter på visse tver? Hjemme hos meg går det fint som bare det, men ikke på det nye tvet til kompisen min. Har fulle streker på internet connection.

Hvordan fikser jeg dette?

Spiller forresten på ps3
Sist endret av Sykfyr; 30. juni 2011 kl. 22:06.
Finnmarking
Sitat av Masterpiece Vis innlegg
Har han sagt han skal spille på public serverne? Nei.
http://blackopshack.blogspot.com/ Der skal du vel finne noen
Vis hele sitatet...
Så fort guttungen har fått cheaten til og funke på pcn sin sitter han online og grinder.