Du må være registrert og logget inn for å kunne legge ut innlegg på freak.no
X
LOGG INN
... eller du kan registrere deg nå
Dette nettstedet er avhengig av annonseinntekter for å holde driften og videre utvikling igang. Vi liker ikke reklame heller, men alternativene er ikke mange. Vær snill å vurder å slå av annonseblokkering, eller å abonnere på en reklamefri utgave av nettstedet.
  13 1626
Heisann!

Hadde i dag en rar opplevelse. Msn ble logget på fra en annen plass. Eneste plassen den kan være logget på fra må være fra hybelenen min eller at noen har klart å få tak i passordet mitt på nettet med virus?

Har dere noen tips for å ha en sikker Hotmail-bruker?

Jeg ble koblet fra iverfall 10 ganger, nesten etter hverandre.
Det hørtes ut som en utrolig rar opplevelse ja..

Du vet du kan skifte passord?
hehe, vart vell feil bruk av ord ;p

Har skiftet passord, men det forsatte i ei stund åsså ble d stilt
Men skjønner ikke hvem som har fått tak i passordet, så jeg trur d er virus elrns. Har ikke funnet noe virus på denne datamaskinen jeg har brukt her. Søkte igjennom hele pc'en.
Hadde en lignende opplevelse for noen år tilbake. Det ga seg etter en stund, og ingenting skjedde, så det er nok ikke noe å frykte
Du ble koblet fra? Slik jeg har erfart det, blir man ikke koblet fra/logget av når noen fra et annet sted/annen pc logger seg på. Jeg får vanligvis bare en notification nederst til høyre om at noen fra "insert-sted-her" har logget på. Mulig internetconnection din har vært litt ustabil?
Sist endret av Huztle; 20. november 2010 kl. 19:46.
Sitat av Huztle Vis innlegg
Du ble koblet fra? Slik jeg har erfart det, blir man ikke koblet fra/logget av når noen fra et annet sted/annen pc logger seg på. Jeg får vanligvis bare en notification nederst til høyre om at noen fra "insert-sted-her" har logget på. Mulig internetconnection din har vært litt ustabil?
Vis hele sitatet...
Jeg ble koblet av og det sto at denne versonen av msn bla bla kunne ikke være innlogget på to steder samtidlig.
Sitat av Otis Vis innlegg
Jeg ble koblet av og det sto at denne versonen av msn bla bla kunne ikke være innlogget på to steder samtidlig.
Vis hele sitatet...
Da har jeg desverre ingen råd annet enn at noen andre har hatt tilgang til kontoen din, som du nevnte.
Sitat av Huztle Vis innlegg
Da har jeg desverre ingen råd annet enn at noen andre har hatt tilgang til kontoen din, som du nevnte.
Vis hele sitatet...
hmm. håper ikke noen har brytt seg inn på hybelen asså! Men jeg låste datan før jeg dro og da klarer de ikke å komme inn fordi de må ha passord for å komme seg på brukeren
Har du xp tar det jo 2min å komme innpå brukeren din uten å vite passord.
finnes noen reklameservere som snapper opp msn passord, logger seg på kontoen din, og sender reklame til alle vennene dine. Bytt passord, og ikke velg noe enkelt. store og små + tall.
Det kan jo hende du har et virus stjeler det nye passordet ditt. Du kan jo scanne pcen din med dette anti virus programmet.
(Microsoft Security Essentials)
http://www.itavisen.no/824548/her-er...soft-antivirus
▼ ... noen uker senere ... ▼
Sitat av Kenny20 Vis innlegg
Det kan jo hende du har et virus stjeler det nye passordet ditt. Du kan jo scanne pcen din med dette anti virus programmet.
(Microsoft Security Essentials)
http://www.itavisen.no/824548/her-er...soft-antivirus
Vis hele sitatet...
Har instalert programmet på windows xp nå. virker bra!
Får håpe det ikke gjentar seg med problemet.
Jack of all trades
Apoxi's Avatar
Jeg hadde også en slik opplevelse for en stund tilbake. Helt likt

Tror det er bots som gjør det og ikke et levende menneske et sted.
Det jeg gjorde var selvfølgelig å scanne PC'en med Anti Malwarebytes og antivirus og deretter byttet jeg passord på hotmail fra en annen PC, for sikkerhetsskyld.

Skifter også passord regelmessig.

Har ikke skjedd igjen etter det.

my2cents

Apoxi
Sitat av Apoxi Vis innlegg
Jeg hadde også en slik opplevelse for en stund tilbake. Helt likt

Tror det er bots som gjør det og ikke et levende menneske et sted.
Det jeg gjorde var selvfølgelig å scanne PC'en med Anti Malwarebytes og antivirus og deretter byttet jeg passord på hotmail fra en annen PC, for sikkerhetsskyld.

Skifter også passord regelmessig.

Har ikke skjedd igjen etter det.

my2cents

Apoxi
Vis hele sitatet...
Okey
Har ikke opplevd det etter at jeg skiftet passord og virus program.