Du må være registrert og logget inn for å kunne legge ut innlegg på freak.no
X
LOGG INN
... eller du kan registrere deg nå
Dette nettstedet er avhengig av annonseinntekter for å holde driften og videre utvikling igang. Vi liker ikke reklame heller, men alternativene er ikke mange. Vær snill å vurder å slå av annonseblokkering, eller å abonnere på en reklamefri utgave av nettstedet.
  8 1570
Noen som kjenner til et bra sted som selger Xbox spill billigere enn her til lands (noe som sikkert ikke er så vanskelig). De må også sende det relativt diskret (les: Posten skal ikke stoppe pakkene mine )
hvordan pakkene ser ut spiller ingen rolle da...de ser på papirene..
Bare spør om de kan skrive "Gave" på pakken... Da slipper du toll og moms og allt slikt byråkrati
Mer off topic da..han spør etter steder han kan bestille x-box spill fra utlandet.

Vel mange web sider i utlandet selger x-box spill mye billigere, men så kommer de norske avgiftene inn i bilde, og de er det vanskelig å komme utenom.

Men jeg tror amazon.com selger gasnke rimelig, vet ikke om hvor diskre pakkene er da..

http://www.amazon.com/exec/obidos/tg...399024-9283358
Takker for kjappe svar.
DarkStar; kjenner du til en butikk som gjør det?
amazon.com sender som gave, er bare å trykke på gift option når du bestiller.
Jeg har bestillt derfra så det funker det, ikke no toll eller avgifter.
www.dvdboxoffice.com

Men det er ikke alle spillene som kommer fram. Det sitter en idiot og bøffer spillene

---------------------------------------

www.play.com

er også ganske bra



takk til karamba
Ville bare nevne en liten ting. Før du bestiller fra utlandet, må du først forsikre deg om at det er "PAL" spill du kjøper (jeg regner med at det er det din xbox er hvis ikke du har moddet den).
www.play.com er PAL spill

www.dvdboxoffice.com er NTSC(sonen i USA)