Du må være registrert og logget inn for å kunne legge ut innlegg på freak.no
X
LOGG INN
... eller du kan registrere deg nå
Dette nettstedet er avhengig av annonseinntekter for å holde driften og videre utvikling igang. Vi liker ikke reklame heller, men alternativene er ikke mange. Vær snill å vurder å slå av annonseblokkering, eller å abonnere på en reklamefri utgave av nettstedet.
  27 2320
Anonym bruker
"Forferdet Fåvne"
Generert avatar for denne anonyme brukeren
Har brukt cola i 2 år nesten neste hver helg. Å litt amf der å da. Har vært på hjertesenter med for alle type tester av hjerte fordi jeg trodde jeg fikk et hjerteproblem etter masse ubehag å stikking flere dager etter cola kveld. Viste seg å være helt frisk. Så tenkte det måtte være helseangst

Er 19 bare så dere er klar over hva makspulsen ca er. Hvis det har noe særlig mye å si.

På cola så er pulsen min sån 100-120 når jeg sitter i ro hvis jeg skal reise meg opp får å dra på dass for eksempel eller hente vann så dropper pulsen ned til ca 40 før den går til 180 eller litt mere. Kan ta 5-10 linjer før jeg jeg begynner å få hjertebank å ubehag i brystet men leste det er normalt å oppleve dette mens man er på cola, samme med amfen å.


På amf skjer det akkurat det samme bare at jeg har 60-70 når jeg sitter i ro. Å 10-20 slag saktere en cola når jeg reiser meg opp.


Har dere også så voldsom økning når dere reiser dere opp på cola, amf eller begge?
Anonym bruker
"Gul Fossegrim"
Generert avatar for denne anonyme brukeren
Det er hysteri og ditte og måle pulsen sin når du er på stims.bare hypokondere som gjør sånt. Ro deg ned ,det er helt vanlig at det øker littegrann når du tar stimulerende. Du gjør deg selv bare dårlig med de hypokonder tendensene der.
Anonym bruker
"Forferdet Fåvne"
Generert avatar for denne anonyme brukeren
Trådstarter
Jaja jeg var fæl med å måle pulsen hele tiden før men nå som jeg har drivet på med cola å amf i det siste så føler jeg pulsen uansett uten å måle pulsen. Har klart å overbevise meg om at jeg ikke trenger å måle hele tiden. Vennene mine bruker aldri å stupe ned i puls når de reiser seg. Bare blodtrykket naturligvis. Synes det er rart at min dypper ned til 40. Føles ut som jeg trenger dype pustetrekk å kjenner pulsen i nakken uten å faktisk måle å kjenne på pulsen når jeg reiser meg opp. Nå idag ble jeg kvalm å fikk vondt i hodet av å reise meg opp. Synes det er bare rart jeg. Står ingenting om på nettet. Skulle nesten trodd at det er nesten bare jeg som opplever det
Simulanter er en enorm påkjennelse for hjertet. At puls å hjerte går vegg i mellom er ikke uvanlig for å si det sånn. Om du går rundt å har noia av å kjenne bivirkninger så råder jeg deg i å holde deg langt unna amf hvert fall.

Forteller du litt mer om mengder å hvordan du bruker det så blir det lettere å ta en vurdering på det.

Ta deg en tur til legen om du går bare rundt å har noia. Om det foreligger en feil med hjerte ditt eller noe kan jo det være fint å få kartlagt .
Anonym bruker
"Forferdet Fåvne"
Generert avatar for denne anonyme brukeren
Trådstarter
Sitat av Intensity Vis innlegg
Simulanter er en enorm påkjennelse for hjertet. At puls å hjerte går vegg i mellom er ikke uvanlig for å si det sånn. Om du går rundt å har noia av å kjenne bivirkninger så råder jeg deg i å holde deg langt unna amf hvert fall.

Forteller du litt mer om mengder å hvordan du bruker det så blir det lettere å ta en vurdering på det.

Ta deg en tur til legen om du går bare rundt å har noia. Om det foreligger en feil med hjerte ditt eller noe kan jo det være fint å få kartlagt .
Vis hele sitatet...
På en cola kveld så bruker jeg 1-2g hvis det er rundt 70-80%

Hvis jeg skal ta amf på en kveld så går det ca 1g maks. Veldig god amf ivertfall. Er ikke så erfaren på det. Har bare begynt å like det i det siste. De to første gangene som er sikkert 1 år siden fikk jeg panikkanfall å hjertet raste som bare det. Så prøvde jeg ikke amf på nytt før forrige måned fordi jeg var absolutt tom for cola å en venn hadde amf.
Om det er 70-80% rent så er det kanskje ikke så lurt å ta 3.5 doser hver time i 6 timer ca. Hvor lenge en kveld varer for deg vet jo ikke jeg da, men dumdristig bruk ser jo ut til å være opphavet kan man vell si.
Ukontrollerte og hyppige redoseringer in a state of paranoia gjetter jeg er grunnen. Hvordan du bruker det vet ikke jeg, men du fremstår som litt naiv å uerfaren. Du er bare 19 år som du påpeker.

Spørs om du skal ta en liten runde med deg selv. Om du har brukt det som du sier å fremdeles undrer på hvorfor simulanter kjennes på kroppen så må du tenke deg om. At du er paranoid er jo også et lite hint.
Simulanter kan være veldig hardt på psyken og jeg har mine tvil på at du er såpass herdet at du vil takle det fint.

Nå har ikke jeg peiling på din situasjon men simulanter er jeg godt kjent med.
Anonym bruker
"Sint Ravn"
Generert avatar for denne anonyme brukeren
Å være opphengt i puls, og måle den gjør at den blir høyere enn normalt. Noe økt puls er å forvente ved bruk av stimulanter, men samme økning kan man få bare av å fokusere på og måle puls.

Slapp av og slutt å fokuset på puls
Anonym bruker
"Fortvilet Finnhval"
Generert avatar for denne anonyme brukeren
Puls på ca 140/90 og rundt 110-120 i puls om jeg trøkker på litt på amf.
ओम नमो नारायण
Dodecha's Avatar
DonorCrew
Sitat av Anonym bruker Vis innlegg
På en cola kveld så bruker jeg 1-2g hvis det er rundt 70-80%

Hvis jeg skal ta amf på en kveld så går det ca 1g maks. Veldig god amf ivertfall. Er ikke så erfaren på det. Har bare begynt å like det i det siste. De to første gangene som er sikkert 1 år siden fikk jeg panikkanfall å hjertet raste som bare det. Så prøvde jeg ikke amf på nytt før forrige måned fordi jeg var absolutt tom for cola å en venn hadde amf.
Vis hele sitatet...

Dude hva I Satan... 1-2g PÅ EN PERSON PÅ EN KVELD? Har du et dødsønske?

2G kan holde meg og 4 andre kompiser i godt humør på en guttekveld. Og så har jeg noe igjen som jeg kan kose meg litt med senere.
Sitat av Anonym bruker Vis innlegg
På en cola kveld så bruker jeg 1-2g hvis det er rundt 70-80%

Hvis jeg skal ta amf på en kveld så går det ca 1g maks. Veldig god amf ivertfall. Er ikke så erfaren på det. Har bare begynt å like det i det siste. De to første gangene som er sikkert 1 år siden fikk jeg panikkanfall å hjertet raste som bare det. Så prøvde jeg ikke amf på nytt før forrige måned fordi jeg var absolutt tom for cola å en venn hadde amf.
Vis hele sitatet...
Hvis colan din faktisk er 70-80% (tviler ikke på det) ville du aldri trengt 1-2g i løpet av en kveld, ikke rart du sliter med hjertebank til helvette værtfall når du redoserer så ofte. Har jeg god cola så holder en stripe i godt over en time, null behov for redosering før den tid. Men folk er forskjellige og høres ut som du sliter med å kontrollere deg litt, som heller ikke er lett når man er ute og fester som 19 åring. Prøv å tenk deg litt om neste gang, drikk mindre f.eks.

1g god amf på en kveld er forresten waste og gjør unødvendig skade.
Sist endret av itschaaaboyyy; 18. desember 2022 kl. 15:02.
Jeg velger å dele min personlige erfaring med cola.
Sporadisk, moderate mengder.
Kjente at hjertet begynte å gå ugjevnt. Så jeg vurderte det til at dette var sterke saker og at jeg hadde overdosert.
La meg til å sove etter en stund og våknet av at helsepersonell "jobbet på meg". Oppklippete klær og intubert.
Det som hadde skjedd var at jeg fikk ventrikkelflimmer (hjertestans) og jeg har fått innoperert en ICD (hjertestarter) og må leve med medisiner resten av livet.
Vær forsiktig!
Anonym bruker
"Forferdet Fåvne"
Generert avatar for denne anonyme brukeren
Trådstarter
Sitat av Dodecha Vis innlegg
Dude hva I Satan... 1-2g PÅ EN PERSON PÅ EN KVELD? Har du et dødsønske?

2G kan holde meg og 4 andre kompiser i godt humør på en guttekveld. Og så har jeg noe igjen som jeg kan kose meg litt med senere.
Vis hele sitatet...
Asså fra når jeg starta med cola så ble det ganske mye cola i uka på vennene mine. På et punkt tok vi i ukedagene å hver eneste helg. Å da holdte vi på i 8-10 timer i før vi ble tom eller bestemte oss får å ta “kveld” Så etterhvert begynte vi med å trenge +2 g men så sluttet vi å ha sånne kvelder så sinnsykt ofte.

Nå bruker jeg 5-10 ganger i måneden å holder på litt kortere

Men uansett jeg holdte på sån i over et halvt år uten noen problemer. Når jeg begynte å legge merke til hjertet så fikk jeg noia hver gang jeg tok men jeg dro til hjertesenter etterhvert å tok alle testene osv bare for å være på den sikkre sia. Å de har sagt at hjertet mitt er helt frisk. Så da vet jeg jo at det ikke er noe feil med hjertet jeg synes selv at jeg er overbevist på at jeg er helt frisk.

Men uansett så skal sånne rare ting osv med pulsen å hjerte skje. Er ikke sånn at jeg tenker på eller bekymrer meg for hjertet før jeg reiser meg opp. Jeg går mot dassen for eksempel å 4 meter bortover så blir jeg litt svimmel å kjenner harde langsomme hjerteslag å den følelsen at jeg trenger luft. Så blir det normalt etter jeg står eller setter meg ned i en stund. Jeg tenker ikke om det etterpå

Men etter jeg spurte vennene mine om de opplevde sånn så var det jo ingen som hadde det så jeg syntes at det var bare merkelig.

Derfor tenkte jeg å spørre her. Kanskje noen andre som opplever det samme har noen tips?

Eller om det er noe feil jeg gjør før eller når jeg tar cola/amf?

Spiser mat før jeg tar og drikker ofte underveis forresten

Kan jo også bare være sånn kroppen min er bygd for reagere på stimulanter.
Sitat av Teacherpreacher Vis innlegg
Jeg velger å dele min personlige erfaring med cola.
Sporadisk, moderate mengder.
Kjente at hjertet begynte å gå ugjevnt. Så jeg vurderte det til at dette var sterke saker og at jeg hadde overdosert.
La meg til å sove etter en stund og våknet av at helsepersonell "jobbet på meg". Oppklippete klær og intubert.
Det som hadde skjedd var at jeg fikk ventrikkelflimmer (hjertestans) og jeg har fått innoperert en ICD (hjertestarter) og må leve med medisiner resten av livet.
Vær forsiktig!
Vis hele sitatet...
Jeg understreker at jeg var en hårsbredd unna døden, klinisk død i 5 minutter og sliter den dag i dag kognitivt.
Sitat av itschaaaboyyy Vis innlegg
Hvis colan din faktisk er 70-80% (tviler ikke på det) ville du aldri trengt 1-2g i løpet av en kveld, ikke rart du sliter med hjertebank til helvette værtfall når du redoserer så ofte. Har jeg god cola så holder en stripe i godt over en time, null behov for redosering før den tid. Men folk er forskjellige og høres ut som du sliter med å kontrollere deg litt, som heller ikke er lett når man er ute og fester som 19 åring. Prøv å tenk deg litt om neste gang, drikk mindre f.eks.

1g god amf på en kveld er forresten waste og gjør unødvendig skade.
Vis hele sitatet...

De fleste gangene gjengen min tar cola ilag så drikker vi ikke. Ikke alltid 70-80% heller så kan hende jeg overreagerer litt men ikke snakk om mye. Vi har byttet dealer veldig ofte i det siste. En annen ting er at jeg har adhd så jeg antar man trenger større dosering siden i liten dosering så roer basically hjernen din seg ned. Leste det en eller anna plass på nettet at men trenger større dose en folk uten adhd. Uansett så tar resten av gjengen min 1-2g

Men jeg skal prøve å redosere mye saktere får å se om hvordan jeg blir da midt i sessionen
Sitat av Elomyk Vis innlegg
De fleste gangene gjengen min tar cola ilag så drikker vi ikke. Ikke alltid 70-80% heller så kan hende jeg overreagerer litt men ikke snakk om mye. Vi har byttet dealer veldig ofte i det siste. En annen ting er at jeg har adhd så jeg antar man trenger større dosering siden i liten dosering så roer basically hjernen din seg ned. Leste det en eller anna plass på nettet at men trenger større dose en folk uten adhd. Uansett så tar resten av gjengen min 1-2g

Men jeg skal prøve å redosere mye saktere får å se om hvordan jeg blir da midt i sessionen
Vis hele sitatet...
Man får værtfall en mye bedre kveld om man tar det litt rolig og ikke bare pøser på (når kvaliteten er god), de gangene jeg har tatt 1g på en kveld har det bare blitt kjipt etter jeg har gått gjennom 0,3-0,4 ish. Klarer heller ikke å stoppe med gjentatte doseringer da heller, blir manisk og hele greia føles bare bortkasta ut da det som regel ikke blir noen ny ¨høy¨men heller at du bare sikler etter mer og mer..
Du TS. Du tar alt for mye om gangen. Uavhengig av toleranse så påvirker colaen deg fortsatt negativt.

Men da har vi jo funnet problemet. Løsningen er å roe kraftig ned. Lykke til!
Sitat av Anonym bruker Vis innlegg

Nå bruker jeg 5-10 ganger i måneden å holder på litt kortere.

Jeg går mot dassen for eksempel å 4 meter bortover så blir jeg litt svimmel å kjenner harde langsomme hjerteslag å den følelsen at jeg trenger luft. Så blir det normalt etter jeg står eller setter meg ned i en stund. Jeg tenker ikke om det etterpå
Vis hele sitatet...
Det her er ikke bra, og det kalles for hjertearytmi. Har du vurdert å ta vanlige doser med kokain istedenfor det firdobbelte av det folk flest trenger for å ha det gøy?
Sitat av Juicekongen Vis innlegg
Det her er ikke bra, og det kalles for hjertearytmi. Har du vurdert å ta vanlige doser med kokain istedenfor det firdobbelte av det folk flest trenger for å ha det gøy?
Vis hele sitatet...
Det han beskriver kan ligne på et blodtrykksfall en kan få når en reiser seg opp for fort. Tilstanden kalles 'ortostatisk hypotensjon', men det er et begrep som er mer brukt om en litt mer alvorlig blodtrykksfall hos bl.a. eldre - større risiko for å svimme av, falle osv.

Tar man kokain eller amfetamin, til og med nikotin sammen med koffein, så kan man oppleve en større tendens til slike blodtrykksfall fordi blodårene er mer sammentrukket og det tar derfor lenger tid for hjertet å pumpe blodet opp til hjernen enn vanlig - hjertet jobber både mot akselerasjon oppover, gravitasjon og vasokonstriksjon. Slagene kan oppleves tyngre og saktere i en kort periode. Har opplevd det samme selv. Før jeg begynte med amfetamin også.
Sitter du med blodtrykks/puls måler mens du stuker på pulver? Lættis , hehe!

Får høyere puls , men stimulerer alle musklene både guff og brus! Er det så rart at man merker det?

Brus er hardere, for psyke og kropp men ;

Jeg sitter her med fantastisk coke og skjøt 0,2-3 med 0 toleranse etter å ha tatt en T-break. Tok en feit brøytekant også , null stress med trykk/slag men jævlig gøy...

Du er trygg og må slutte å noie. Jeg fikk påvist ekstra-slag (ufarlig) så sånn sett kan man sikkert få underlige symptomer men det har jeg kun opplevd etter 0,5g rett i åra. Da blir man helt hoppende rundt fra vegg til vegg med utrolig over - stim

Merker seff at kroppen "jobber" , men ikke stress det , jeg var så klok å sammenligna det til en treningsøkt som 17 åring når jeg droppa store drops meth.....

Slapp'a kompis
Sist endret av FortviletLAR; 20. desember 2022 kl. 20:16. Grunn: Automatisk sammenslåing med etterfølgende innlegg.
Anonym bruker
"Hoppende Fe"
Generert avatar for denne anonyme brukeren
Hva er du for en klovn som sitter sier 0.2-0.3 i åra ikke er noe stress. For noen som ikke er hardbarka narkomane med syk toleranse er det selvmord og skyte såpass.
Det farligste med kokain er når folk får panikk å blir hysteriske når di blir overjustert...Prøv å slapp av å "chill" så går det som regel helt fint....jeg har sniffet kokain siden jeg var 15 år gammel og hatt en million opplevelser hvor jeg trodde jeg skulle stryke med...men mye av det er bare psykisk...å sånn panikk legger bare enda mer press på hjertet.
Jeg har tatt ca. 0,15 og 2 1/5 pils nå;

& merker det så jævlig at det bruser... Har ca. 20 feite striper igjen til jeg er tilbake fra butikk så din "kokain" er nok ikke "70%" pure, da jeg henter mine blocker fra 3. Ledd og den er ca. 70-80% takket være selve kontakter som henter fra NL / Holland som er Coca-Hovedstad'en atm og den smeller som en avsagt hagle ...

Husk å drikk! Helst sprit ell 4,7%.

Tatt Metadon, Oxy, Rivo og Ksalol og alkohol og selv med Det er jeg stimma som F!
Anonym bruker
"Hatsk Basilisk"
Generert avatar for denne anonyme brukeren
Sitat av FortviletLAR Vis innlegg
Jeg har tatt ca. 0,15 og 2 1/5 pils nå;

& merker det så jævlig at det bruser... Har ca. 20 feite striper igjen til jeg er tilbake fra butikk så din "kokain" er nok ikke "70%" pure, da jeg henter mine blocker fra 3. Ledd og den er ca. 70-80% takket være selve kontakter som henter fra NL / Holland som er Coca-Hovedstad'en atm og den smeller som en avsagt hagle ...

Husk å drikk! Helst sprit ell 4,7%.

Tatt Metadon, Oxy, Rivo og Ksalol og alkohol og selv med Det er jeg stimma som F!
Vis hele sitatet...
Det er ikke noe uvanlig å få ren kokain hvis man har litt kontakter
Sitat av Anonym bruker Vis innlegg
Det er ikke noe uvanlig å få ren kokain hvis man har litt kontakter
Vis hele sitatet...
Ikke hvis ikke de aceton-vasker... Er alltid noe rusk i nese-brus'en på markedet men ser hva du mener.

Dog, er litt skeptisk til din påstand om "helt ren", da den 99% har noe additives...
Jeg hadde en periode for noen år tilbake hvor jeg var skikkelig opphengt på kola intravenøst. Det var mens jeg var i jobb og hadde økonomi til det, men det som var en typisk dose med norsk kola (som oftest fra mørkenettet, men stort sett lignende kvalitet rundt om lokalt også) var gjerne rundt 2-300mg for at jeg skulle kjenne det skikkelig. Så var det en gang jeg bestilte fra Sverige, og jeg skulle ta 100mg for å teste kvaliteten og jeg gikk rett ned i knestående med øresus jeg aldri har opplevd makan til, smerter i brystet og pustevansker og prikking nedover armene - det hører kanskje til i historien at dette er en av de beste opplevelsene jeg har hatt med rusmidler noen sinne, for det var så herlig at jeg gav faen i at det kjentes ut som om kroppen skulle gi opp.

Kan ikke se for meg at noen hadde overlevd 300mg med det der intravenøst uten toleranse...
Sist endret av tasmus82; 21. desember 2022 kl. 22:57.
Sitat av Anonym bruker Vis innlegg
På en cola kveld så bruker jeg 1-2g hvis det er rundt 70-80%

Hvis jeg skal ta amf på en kveld så går det ca 1g maks. Veldig god amf ivertfall. Er ikke så erfaren på det. Har bare begynt å like det i det siste. De to første gangene som er sikkert 1 år siden fikk jeg panikkanfall å hjertet raste som bare det. Så prøvde jeg ikke amf på nytt før forrige måned fordi jeg var absolutt tom for cola å en venn hadde amf.
Vis hele sitatet...
1g for en som ikke er erfaren på amf, så synes jeg det er mye. 100mg holdt for meg uten toleranse. Kanskje vi vill oppleve forskjellig på det?
Sist endret av NokErNok; 22. desember 2022 kl. 06:22.
Sitat av Stray Wanderer Vis innlegg
Det han beskriver kan ligne på et blodtrykksfall en kan få når en reiser seg opp for fort. Tilstanden kalles 'ortostatisk hypotensjon', men det er et begrep som er mer brukt om en litt mer alvorlig blodtrykksfall hos bl.a. eldre - større risiko for å svimme av, falle osv.

Tar man kokain eller amfetamin, til og med nikotin sammen med koffein, så kan man oppleve en større tendens til slike blodtrykksfall fordi blodårene er mer sammentrukket og det tar derfor lenger tid for hjertet å pumpe blodet opp til hjernen enn vanlig - hjertet jobber både mot akselerasjon oppover, gravitasjon og vasokonstriksjon. Slagene kan oppleves tyngre og saktere i en kort periode. Har opplevd det samme selv. Før jeg begynte med amfetamin også.
Vis hele sitatet...
Høres ut som en god forklaring. Skal ta mitt amf ikveld men skal ta mye mindre ikveld. Like mye som dere anbefaler så skal jeg oppdatere på hvordan det går da

Har startet siden halv ti til ti å holder på enda føler meg sinnsykt bra. Ble 1-2 småe linjer i timen her å der fordi jeg ble spandert noen linjer men det gikk helt fint. Opplever en god rus nå
Sist endret av Elomyk; 27. desember 2022 kl. 07:37. Grunn: Automatisk sammenslåing med etterfølgende innlegg.
Anonym bruker
"Fortvilet Finnhval"
Generert avatar for denne anonyme brukeren
Bare for morro skyld så testa jeg, 0,2g over ca 8t. Blodtrykk 127/74 og 111 i puls.