Du må være registrert og logget inn for å kunne legge ut innlegg på freak.no
X
LOGG INN
... eller du kan registrere deg nå
Dette nettstedet er avhengig av annonseinntekter for å holde driften og videre utvikling igang. Vi liker ikke reklame heller, men alternativene er ikke mange. Vær snill å vurder å slå av annonseblokkering, eller å abonnere på en reklamefri utgave av nettstedet.
  2 1251
Lett overalt i norge etter denne usb chipen til ps2 for å gjøre ps2'n min sonefri, samt kunne spille brente spill!
jeg vet at multimedia import har/hadde den, men de er nå nedlagt eller.no ( www.playstation2.no )
Vet at den koster ca 300 spenn i usa, men tør ikke å kjøpe der...
Og jeg gidder ikke å kjøpe neo chipene, med 16 loddepunkt eller noe slikt, bare den enkle chipen for å putte foran i usb porten!
300kr er jo ikke så gale at det gjøre noe... take the risk, jeg skal bestille for et par tusen snart i usa så
http://www.freakforum.nu/forum/showt...&threadid=6819

edit: multimedia-import er noen svindlere, de har fått utallige klager fra forbrukerrådet og sidene deres går under flere forskjellige navn. ikke kjøp fra dem.

www.psxtune.com er kjappe og profesjonelle, men jeg tror at de samme folka som står bak også driver modchip.com, mod-chip.com etc. de sender fra tyskland, så det bør ikke koste så mye.

du sparer dessuten noen kroner på å kjøpe AR2 og No-Soldier mod'en sammen.

lykke til