Du må være registrert og logget inn for å kunne legge ut innlegg på freak.no
X
LOGG INN
... eller du kan registrere deg nå
Dette nettstedet er avhengig av annonseinntekter for å holde driften og videre utvikling igang. Vi liker ikke reklame heller, men alternativene er ikke mange. Vær snill å vurder å slå av annonseblokkering, eller å abonnere på en reklamefri utgave av nettstedet.
  20 4313
Har en kompis som har gjort dette ett par ganger.. Hva er andres mening om dette eller hva hadde dere gjort i mitt tilfelle?

Har du en kompis som har prostituert seg? Det er hvertfall hva jeg får ut av teksten din.
Men om du sikter til at han går til horer, så er det vel lite du kan gjøre med det. Han gjør ikke noe ulovlig, og ikke horene heller. Med mindre det er hallikvirksomhet.
Sist endret av Grimdoc; 2. oktober 2006 kl. 23:10.
Det er horer han har gått til ja.. jeg syns bare det er jævli drøyt.. han har aldri hatt no problemer med damer egentlig. så lurer egentlig på hvorfor folk gjør dette. er det spenningen eller hva er det?
Spør han vel... Ikke vet jeg hva andre tenner på, og tror ikke det er så mange som vil si noe om at de har prøvd det heller.

Hva skulle jeg gjort i ditt tillfelle? Må du gjøre noe da?
Sitat av MysterialPhysco
Det er horer han har gått til ja.. jeg syns bare det er jævli drøyt.. han har aldri hatt no problemer med damer egentlig. så lurer egentlig på hvorfor folk gjør dette. er det spenningen eller hva er det?
Vis hele sitatet...
Vel, horer er jo bare den effektive måten å gjøre det på. Du slipper å kjøpe middag, lage romantisk stemning, tenke på utseendet (ditt), ringe dagen etterpå, osv. Noen liker rett og slett å kunne ha uforpliktende sex på denne måten.
Og noen liker å leve i faresonen for kjønnssykdommer.
1 vanlig kondom for å unngå sykdommer og 1 trønderkondom (de hjemmestrikkede) for å holde varmen i det store tomme rommet du stikker snabelen din inn i. Sikkert kjedelig, og er nok heller ikke værdt de kronene man betaler.

Be han ta seg en tur eller to på byen, bruk pengene på å spandere på et fint kvinnfolk.
Er mer verdt enn å kaste bananer i vikingskipet ;o
Sitat av Lundern
Og noen liker å leve i faresonen for kjønnssykdommer.
Vis hele sitatet...
Kondom er jo en fin ting. Nei jeg veit ikke hva jeg skal gjøre. tror egentlig jeg bare kommer til å la det leve sin gang.
Vet du hva han måtte betale?
Kondom er en selvfølge når man kjøper seg en dame.
Jeg har en kompis som har dame, han er 21 år gammel.
Når vi var på tur til en litt større by drakk vi og festet, så når kvelden kom spurte han meg om jeg med å kjøpe hore. Det er litt rart egentlig, når han har dame..

Nei jeg gadd ikke, men det gjorde han
Sitat av Nichotin
Vel, horer er jo bare den effektive måten å gjøre det på. Du slipper å kjøpe middag, lage romantisk stemning, tenke på utseendet (ditt), ringe dagen etterpå, osv. Noen liker rett og slett å kunne ha uforpliktende sex på denne måten.
Vis hele sitatet...
Dette er vel den beskrivelsen av hvorfor mange ser seg tjent med et lite besøk hos en arbeidende dame, foruten de som av fysiske/psykiske handycap ikke får seg noe.

Om det er galt (politisk korrekt svar): Det er vel greit så lenge kvinnen i dette "forholdet" gjør det frivillig, og det på ingen måter finnes tvang o.l.

Så til mitt litt mindre politisk korrekte svar: Hvorfor ikke? Det er lov, det er tilgjengelig, det er godt. Selvfølgelig får du ikke den dype følelse av kjærlighet .... bla bla ... Vi er alle forskjellige og noen liker det slik, mens andre faktisk setter pris på å "kjøpe middag, lage romantisk stemning, tenke på utseendet (ditt), ringe dagen etterpå, osv."

Edit: Trenger tydeligvis mer kaffe ...
Sist endret av |fatman|; 3. oktober 2006 kl. 08:25.
Sitat av |fatman|
Dette er vel den beskrivelsen av hvorfor mange ser seg tjent med et lite besøk hos en arbeidende dame, foruten de som av fysiske/psykiske handycap ikke får seg noe.
Vis hele sitatet...
Jeg skal ikke si dette sikkert, men jeg mener å ha lest om undersøkelser som har vist at å gå til horer og voldtekt ofte er to sider av samme sak. Det handler om makt. Ved voldtekt utøver man makt overfor kvinnen, ved horekjøp har man økonomisk makt over kvinnen som man kjøper for en times tid.

Sitat av |fatman|
Om det er galt (politisk korrekt svar): Det er vel greit så lenge kvinnen i dette "forholdet" gjør det frivillig, og det på ingen måter finnes tvang o.l.
Vis hele sitatet...
Det er så og si alltid en form for tvang. Den prostituerte er nesten alltid på en eller annen måte tvunget til å prostituere seg. Enten det er snakk om menneskehandel, økonomisk tvangsforhold til halliken, gjeld eller dop.
Sitat av Epitaph
Vet du hva han måtte betale?
Vis hele sitatet...
tror det var rundt 4-500kr da fikk han mus, han fikk blowjob og blei vel onanert litt åttpåtil.
Sitat av dosky
1 vanlig kondom for å unngå sykdommer og 1 trønderkondom (de hjemmestrikkede) for å holde varmen i det store tomme rommet du stikker snabelen din inn i. Sikkert kjedelig, og er nok heller ikke værdt de kronene man betaler.

Be han ta seg en tur eller to på byen, bruk pengene på å spandere på et fint kvinnfolk.
Er mer verdt enn å kaste bananer i vikingskipet ;o
Vis hele sitatet...
Du vet hva du snakker om? NOT!
Banker du inn i ei "proff" dame, så er hun 1000x flinkere til å bruke musklene enn ei 19 år gammel halvfull dame på byen. Bra utseende er ikke synonymt med bra i senga! BAre så du er obs på det neste gang du skal ut og jakte tiss-luktende 19åringer på byen.
Og sjelden kan de suge bra også. DER har Norske ungjenter mye å lære!
Sitat av MysterialPhysco
tror det var rundt 4-500kr da fikk han mus, han fikk blowjob og blei vel onanert litt åttpåtil.
Vis hele sitatet...
Wow. Det var jo billig! Var dette med sånn skitten negerdame(ps! ikke at mørkhudede er noe dårligere enn andre!) eller en norsk kvinne med ok utseende?
Sitat av Epitaph
Wow. Det var jo billig! Var dette med sånn skitten negerdame(ps! ikke at mørkhudede er noe dårligere enn andre!) eller en norsk kvinne med ok utseende?
Vis hele sitatet...
Det var en skitten negerdame ja.. de suger deg for 250kr sikkert også.. Latterlig.
Sitat av MysterialPhysco
Det var en skitten negerdame ja.. de suger deg for 250kr sikkert også.. Latterlig.
Vis hele sitatet...
Og du får er lita Norsk jente til å suge deg for et 150 kroners kontantkort også....
Og du, de er ikke skittne, de *er* så mørke i huden! Det er derfor de kalles "negre" = Negro = Sort.
Sitat av M&G
Og du får er lita Norsk jente til å suge deg for et 150 kroners kontantkort også....
Og du, de er ikke skittne, de *er* så mørke i huden! Det er derfor de kalles "negre" = Negro = Sort.
Vis hele sitatet...
å få ei lita norsk jente til å suge deg for ett kontantkort kalles utpressing, lureri og på grensen til pedofili!

Jo de er skitne selvom de er negre. æsj er de også.
Horer er flotte ting, helt til jeg trodde det var kompisen din som la seg ut for salg. FYSJ!
Sitat av tore-
Horer er flotte ting, helt til jeg trodde det var kompisen din som la seg ut for salg. FYSJ!
Vis hele sitatet...
Han kjøper.. Legger seg ikke ut.. en helt annen ting
Denne tråden er så lite bra at jeg stenger den.