Du må være registrert og logget inn for å kunne legge ut innlegg på freak.no
X
LOGG INN
... eller du kan registrere deg nå
Dette nettstedet er avhengig av annonseinntekter for å holde driften og videre utvikling igang. Vi liker ikke reklame heller, men alternativene er ikke mange. Vær snill å vurder å slå av annonseblokkering, eller å abonnere på en reklamefri utgave av nettstedet.
  2 1121
Hei, skal en tur til England til høsten, skal ha base i London sentrum men tenkte å reise litt rundt i omegn også.
Anyway, er rimelig fotballinteressert og tenkte å få med meg en premier league-kamp med det samme. Må bli et av London-lagene, fortrinnsvis Tottenham, Chelsea eller Arsenal. For meg spiller det ingen rolle hvilket lag, det er stemninga, kulturen og atmosfæren både før og etter kamp jeg er ute etter.

Jeg lurer på om noen har vært på kamp der, og hvor man kan kjøpe legit billetter? Er lite sugen på å stå kjempespent uttafor stadion med en billett til tusen kr og så viser det seg at det er en falsk billett..

Hvilke firma er 100% til å stole på rundt dette, noen som har erfaring?
Når jeg var på kamp og så Arsenal på hjemmebane (emirates) for noen år siden, så ble det bestilt billetter gjennom fotballreiser.no
Det fungerte meget bra det altså, men jeg har kun brukt de den ene gangen.
Jeg tror det ble kjøpt club/gold-billetter eller noe sånt, med meget gode seter med god plass, lounge område, privat inngang for kun club/gold billett holdere.
Det var helt konge, å jeg synes ikke at fotball engang er så spennende.

Når jeg var å så Millwall på hjemmebane (The Den), så ble billetten kjøpt på bana (offisielt utsalg).
Men måtte gå ganske langt (4 km), fordi taxi sjåføren ikke turte å kjøre helt inn.

Flere jeg kjenner som holder med Everton, kjøper sine billetter gjennom den offisielle supporterklubben i Norge.
Der har det aldri vært noen problemer, men da må du bli medlem av supporterklubben for å kunne få kjøpt billetter.
Jeg tror at dette er den aller tryggeste måten å gjøre det på, uavhengig av hvilket lag i Premier League som du heier på.
▼ ... noen uker senere ... ▼
Jeg bruker/brukte stubhub, de to gangene jeg selv bestillte biletter, til spurs, stor stubhub container utenfor stadion, noe de har på de aller fleste i london ( tror jeg ) fikk utlevert bilettene, med navn og id. 100% ekte og sikre biletter.