Du må være registrert og logget inn for å kunne legge ut innlegg på freak.no
X
LOGG INN
... eller du kan registrere deg nå
Dette nettstedet er avhengig av annonseinntekter for å holde driften og videre utvikling igang. Vi liker ikke reklame heller, men alternativene er ikke mange. Vær snill å vurder å slå av annonseblokkering, eller å abonnere på en reklamefri utgave av nettstedet.
  10 2818
Hei,

er det noen som har noen gode offline spill for PC?
kan være gamle klassikere, eller nye.

Online spiller jeg kun World of tanks. Spilte også Starcraft 2 online med venner når det ble utgitt . spilte mest når c64, 486 og pentium var det store. etter det har jeg tidvis prøvet noen spill.

Gjør ikke noe om spillene koster så lenge de er gode

Håper på mange gode tips.
Grim Dawn
Action RPG ala Diablo2. Veldig veldig bra spill syns jeg iallefall.
Har et par spill som jeg brukte å spille før.
Half-Life er utrolig nydelig. Har spilt gjennom det flere ganger enn jeg kan telle. Er mange triks og hopp som en lærer seg etter hvert. Spillte gjennom det et par gangen før jeg ble veldig interessert i speedrun siden av Half-Life. Har nå gitt meg da, men det var gøy å holde på med en stund. Bare pass på, blir fort slitsomt for hendene. Om hendene blir slitne så bør du ta en pause og la dem hvile.
Half-Life 2 er også kjempebra! Videre etterfulgt av Half-Life: Episode One og Two
Black Mesa må prøvest av hver Half-Life fan, så om du blir glad i Half-Life så bør du prøve dette også, skal si at multiplayeren også er kjempebra.
Don't Starve er også gøy, har spillt det et par timer. Ikke i nærheten like mye som de spillene over, men det er et gøy spill som en kan kose seg med på siden av de andre store spillene.
Portal og Portal 2 burde du også prøve. Er et slags fps spill med fullt av puslespill.
Quake har jeg også spillt litt, men ikke så mye, er gøy om du er glad i gamle spill.
Tomb Raider er også et bra spill som er gøy å spille, har ikke gjennomført det enda..
Space Pilgrim Episode I: Alpha Centauri er et lite spill som er gøy å spille gjennom. Var litt glad i å samle achievments og slikt, tok meg 5 timer å gå gjennom hele og få alle achievmentene. Om jeg ikke husker rett måtte en spille det 1-2 ganger for å få 100%, men det er ihvertfall et lite sidespill med en interessant historie. De har også komt ut med episode 2. Kjøpte det, men har aldri hatt tid til å spille det enda.
Enda et lite minispill, først laget som et mobilspill er Geometry Dash. Gøy å spille mellom et par CS games tenker jeg.
Borderlands 2 er også veldig bra!
Håper du liker noen av spillene jeg anbefalte.
-slappegodt
Sist endret av slappegodt; 31. juli 2016 kl. 02:13.
Stalker og Metro spill seriene
Cities: Skylines - Veldig bra citybuilder spill som gir deg langt flere muligheter enn sim city (inkludert mange mods)

Terraria: - nesten minecraft i 2D, med langt mer fart og action! Mye grinding / farming hvis du liker det også.

The Witcher 3 (hele serien egentlig): Ble veldig glad i denne serien og storkoste meg i et solo RPG som bygde opp en veldig spennende historie med fantastisk grafikk og mye side-content.

Red Alert serien: Mitt favoritt strategispill gjennom tidene Beveger seg inn i Command and conquer som jeg også likte godt

The vanishing of Ethan Carter: Desidert det peneste spillet jeg har vært borti. Du har en fantastisk historie med deg selv som 'detektiv'. Se ihvertfall traileren! Musikken og grafikken til dette spillet er langt mer enn hva du forventer av nåtidens spill

The Stanley Parable: Et veldig spesielt spill hvor jeg knakk av latter flere ganger. Du følger en storyline - eller kanskje ikke. Det er helt opp til deg selv, hehe.
Trådstarter
31 2
Sitat av slappegodt Vis innlegg
Har et par spill som jeg brukte å spille før.
Half-Life er utrolig nydelig. Har spilt gjennom det flere ganger enn jeg kan telle. Er mange triks og hopp som en lærer seg etter hvert. Spillte gjennom det et par gangen før jeg ble veldig interessert i speedrun siden av Half-Life. Har nå gitt meg da, men det var gøy å holde på med en stund. Bare pass på, blir fort slitsomt for hendene. Om hendene blir slitne så bør du ta en pause og la dem hvile.
Half-Life 2 er også kjempebra! Videre etterfulgt av Half-Life: Episode One og Two
Black Mesa må prøvest av hver Half-Life fan, så om du blir glad i Half-Life så bør du prøve dette også, skal si at multiplayeren også er kjempebra.
Don't Starve er også gøy, har spillt det et par timer. Ikke i nærheten like mye som de spillene over, men det er et gøy spill som en kan kose seg med på siden av de andre store spillene.
Portal og Portal 2 burde du også prøve. Er et slags fps spill med fullt av puslespill.
Quake har jeg også spillt litt, men ikke så mye, er gøy om du er glad i gamle spill.
Tomb Raider er også et bra spill som er gøy å spille, har ikke gjennomført det enda..
Space Pilgrim Episode I: Alpha Centauri er et lite spill som er gøy å spille gjennom. Var litt glad i å samle achievments og slikt, tok meg 5 timer å gå gjennom hele og få alle achievmentene. Om jeg ikke husker rett måtte en spille det 1-2 ganger for å få 100%, men det er ihvertfall et lite sidespill med en interessant historie. De har også komt ut med episode 2. Kjøpte det, men har aldri hatt tid til å spille det enda.
Enda et lite minispill, først laget som et mobilspill er Geometry Dash. Gøy å spille mellom et par CS games tenker jeg.
Borderlands 2 er også veldig bra!
Håper du liker noen av spillene jeg anbefalte.
-slappegodt
Vis hele sitatet...
fungerer de gamle spillene på win 10?
kjøper man på steam?
HL var greit i nettverk. men mange av de andre spillene var bra. Quake har jeg brukt mye tid på.noen av dem jeg skal gi et forsøk på.

finnes det noen nye spill som er gode og man kan spille offline?
Sitat av KarlOZ Vis innlegg
fungerer de gamle spillene på win 10?
kjøper man på steam?
HL var greit i nettverk. men mange av de andre spillene var bra. Quake har jeg brukt mye tid på.noen av dem jeg skal gi et forsøk på.

finnes det noen nye spill som er gode og man kan spille offline?
Vis hele sitatet...
Hei, de gamle spillene fungerer på Windows 10. Jeg har kjøpt alle de spillene på steam ja. Hvis jeg skal tenke på noen nye gode offline spill så ville jeg tenkt på GTA, Fallout, Hitman (relativt nytt) og Bioshock Infinite. Vil også legge til noen flere halvvegs nye/gamle spill: To the moon (nydelig spill), A bird story og Age of Empires. Håper du finner noen av spillene interessant. Gi feedback på hvilke av de du liker/ikke liker. Kos deg -slappegodt
▼ ... noen måneder senere ... ▼
Prøv Paradox sine "grand strategy games!" De er utrolig dype spill som du kan fordype deg i i årevis. Har nettop passert 1000 timer i Crusader Kings som rett og slett er en dynasti-simulator. Begynn en plass i Europa (eller india, med riktig DLC) i tiden mellom 867 til 1445 som Count, Duke, King eller Emperor og pass på så du ikke mister titlene dine! Europa Universalis tar for seg perioden 1444 til 1814 (tror jeg).
Norges softeste mann
Gislefoss's Avatar
18 9
Heroes of might and magic III.
Nå må jeg slå et lite slag for Prison Arcitect, et spill der du skal bygge og drive et fengsel. I spillet er det også en liten storyline, som ikke tar mer enn et par timer å fullføre. Jeg har lagt igjen godt over 100 timer i sandbox-moden, tho.
NOOOOOOOOOOOOOOOOOO-
robhol's Avatar
Kan anbefale Factorio på det varmeste, i hvert fall. Går ut på å bygge opp en fabrikk, hente ut ressurser og gradvis jobbe seg opp mot et bestemt mål mens man automatiserer produksjon, forsvarer seg mot "aliens" (vel, ikke egentlig - det er jo deres jævla planet, men det er en annen sak), jakte på flere ressurser, drive forskning, og sette i gang faenskap for å få tak i mineraler og olje som får USA i tidlige 00's til å virke som lam.

Det har en multiplayer-funksjon, men selv har jeg pleid å gå forever alone-ruten.