Du må være registrert og logget inn for å kunne legge ut innlegg på freak.no
X
LOGG INN
... eller du kan registrere deg nå
Dette nettstedet er avhengig av annonseinntekter for å holde driften og videre utvikling igang. Vi liker ikke reklame heller, men alternativene er ikke mange. Vær snill å vurder å slå av annonseblokkering, eller å abonnere på en reklamefri utgave av nettstedet.
  13 1388
Hei!

Fikk akkurat Far Cry 3 til jul, men merket med engang at det småhakker litt når jeg snur meg rundt. Grunnen til at jeg kjøpte det på PS3 var fordi PC'en min ikke er god nok for det, og det er derfor ganskje kjipt at spillet småhakker.

Noen som har samme problemet, eller har noen tips om hvordan problemet kan løses?
Jeg har rundet det på ps3. grunnen til at det er sånn er fordi ps3 begynne og bli udatert for spillene. så det lagger sånn er det ingenting du kan gjøre
Blir det ikke bedre hvis du legger spillet inn på hardisken ?
Sitat av Srbija Vis innlegg
Blir det ikke bedre hvis du legger spillet inn på hardisken ?
Vis hele sitatet...
Tror ikke det går med ps3?

Da må man vel "jailbreake" for å få det til.
Har Far Cry 3 installert på harddisken på min ps3 og det er smålagging da også. (Jailbreaket ps3)
Sist endret av n00man; 26. desember 2012 kl. 20:01.
Ikke Værst På PC
Ville anbefalt å gå over til PC PS3 er dømt til å lagge på de nyere spillene.
Sitat av Skrivebordet Vis innlegg
Ville anbefalt å gå over til PC PS3 er dømt til å lagge på de nyere spillene.
Vis hele sitatet...
Sant det, men det som er så kjipt med PC er at det er ikke like mye "slappe-av" feeling når du skal spille.

Det er eneste grunnen til å ikke gå over til PC..
Homemade Retard
zeicko's Avatar
Sitat av Marr Vis innlegg
Sant det, men det som er så kjipt med PC er at det er ikke like mye "slappe-av" feeling når du skal spille.

Det er eneste grunnen til å ikke gå over til PC..
Vis hele sitatet...
pc'n på tv med trådløs mus og tastatur, så kan du ha musa i sofan og tastaturet på fanget, det er chill
Kjøp deg en 360 istedet. Lagger ikke der.
Meningsløst medlem
Quakecry's Avatar
Sånn går det når en spiller på konsoll. En gang bør du migrere til master race. Console peasants kan kose seg med dårlig fps og dårlig grafikk imens.
Sitat av Quakecry Vis innlegg
Sånn går det når en spiller på konsoll. En gang bør du migrere til master race. Console peasants kan kose seg med dårlig fps og dårlig grafikk imens.
Vis hele sitatet...
Veldig rart at det lagger på PC, Xbox og PS3... My vits i å kjøpe seg en ny pc da. Not. Bør vel heller begynne å spille spill laget for PC kanskje? Da har man jo hele 3 spill å kose seg med.
Potetgullkjenner
FatMan's Avatar
Sitat av TheOnlyArf Vis innlegg
Veldig rart at det lagger på PC, Xbox og PS3... My vits i å kjøpe seg en ny pc da. Not. Bør vel heller begynne å spille spill laget for PC kanskje? Da har man jo hele 3 spill å kose seg med.
Vis hele sitatet...
Morsomt da, hvordan jeg lastet ned og spilte Far Cry 3 nesten helt lagfritt (60fps+ hele tiden) og vurderer å kjøpe det på Steam(som forøvrig har over 1800 spill).

Grunnen til at det lagger på konsoll er fordi konsollene er gamle og var utdaterte da de kom ut. Siden "gamere" idag er så shallow og kun bryr seg om grafikk er det alt devs fokuserer på, og da møter vi et punkt da grafikken som forventes overgår hva konsollene kan dra. Selvfølgelig driter halvparten av de med konsoll i det; så lenge de får spilt black ops 2 med 25 average fps er de fornøyd så lenge "graffiken ser digg ut".

Casuals kalles de. De er grunnen til at vi har så lite utvikling innen spillindustrien. Er mange devs som har etterlyst bedre hardware i mange måneder nå.
Kan jo legge til at jeg har hatt xbox(døde av seg selv, lol) og har en ps3 atm. Den ligger i skapet og venter på GTAV.
Sist endret av FatMan; 27. desember 2012 kl. 09:58.
Sitat av Quakecry Vis innlegg
Sånn går det når en spiller på konsoll. En gang bør du migrere til master race. Console peasants kan kose seg med dårlig fps og dårlig grafikk imens.
Vis hele sitatet...
Koser meg som faen jeg. Farcry 3 er fantastisk, til og med på den lille sveklingen av en Ps3. Ikke merket noe nevneverdig lag heller. Om noen vurderer Fc3, kjøp det. Kun multiplayeren er verdt det og storyen er enda bedre.
Sist endret av TheGloryHole; 27. desember 2012 kl. 12:31.
Jeg har runnet det på ps3 og merket ingen lagg.