Du må være registrert og logget inn for å kunne legge ut innlegg på freak.no
X
LOGG INN
... eller du kan registrere deg nå
Dette nettstedet er avhengig av annonseinntekter for å holde driften og videre utvikling igang. Vi liker ikke reklame heller, men alternativene er ikke mange. Vær snill å vurder å slå av annonseblokkering, eller å abonnere på en reklamefri utgave av nettstedet.
  5 555
Valg av Laptop, skal brukes til litt gaming og surfing, budsjett på 6k?
Undersøk litt selv heller. Slike tråder er det NOK av. Det blir for enkelt og logge seg inn på freakforum for å skrive "hei jeg skal ha en pc kan dere velge en for meg?"

Søppeltråder. I tillegg oppleves det slik at TS i slike tilfeller også sjelden tar imot råd.

Håper Moderator sletter tråden.
Sitat av watchman Vis innlegg
Undersøk litt selv heller. Slike tråder er det NOK av. Det blir for enkelt og logge seg inn på freakforum for å skrive "hei jeg skal ha en pc kan dere velge en for meg?"

Søppeltråder. I tillegg oppleves det slik at TS i slike tilfeller også sjelden tar imot råd.

Håper Moderator sletter tråden.
Vis hele sitatet...
tenk visst eg ikkje har så god peiling då? derfor eg spør om hjelp for det er jo det forumet er til?
Sitat av Polden0094 Vis innlegg
tenk visst eg ikkje har så god peiling då? derfor eg spør om hjelp for det er jo det forumet er til?
Vis hele sitatet...
Du er en av ALT for mange som bruker forumet til å finne deg pc. Riktignok er forumet for å stille spørsmål. Men å spørre etter en pc med budsjett på ei eneste linje, er å kaste bort tiden til brukerne her. Skal du stille spørsmål på denne måten kan du heller deg finne et annet forum, strengt av meg JA, men utdyp heller HVA du bruker den til og hva som er viktig for deg osv.

Det du gjør her er for enkelt
Sist endret av watchman; 4. oktober 2012 kl. 23:21.
Er det så jævlig vanskelig?

Skal man ha seg gaminglaptop uten å bruke alt for mye penger kjøper man en Multicom W350ER til 6495,-

http://www.multicom.no/Xishan-W350E-...0561/p10620636
Søppelinnlegg er ikke så mye bedre.. Hvorfor ikke forklare med en hyggelig tone hvordan man bruker søkefunskjonen?

Til ts: Du finner ikke bedre pc til prisen enn Multicom Xishan som han over linker til