Du må være registrert og logget inn for å kunne legge ut innlegg på freak.no
X
LOGG INN
... eller du kan registrere deg nå
Dette nettstedet er avhengig av annonseinntekter for å holde driften og videre utvikling igang. Vi liker ikke reklame heller, men alternativene er ikke mange. Vær snill å vurder å slå av annonseblokkering, eller å abonnere på en reklamefri utgave av nettstedet.
  3 954
Jeg fikk en pille en gang for ganske lenge siden. Veldig liten pille. På størrelse med en vanlig ecstacy-pille. Kanskje litt mindre. Jeg tror det stod exhol på baksiden, men kan ha lest feil. Kanskje det var exanor?

Ihvertfall. Etter jeg hadde tatt pillen ble jeg maks fjern. Klarte nesten ikke gjøre noen ting. Klarte ikke sette på en låt på youtube en gang. Var ganske fjerne dagen etterpå og. Kan nevne at jeg røyket rev sammen med pillen. I en hel uke etterpå hadde jeg behagelige følelser i hele kroppen. Kan virke som det var noe benzo av noe slag. Exanor er jo benzo. Jeg tipper jeg har fått i meg en exanor-depo-tablett. Noen som kan bekrefte dette?
Ikke for å være pirkete (eller jo, kanskje litt), men det er ingen benzoer som heter exanor.
Xanor på en annen side er et benzo. Men xanor vil være ute av kroppen etter 24 timer (halveringstid: 12 timer) selv om det var depot
Sist endret av Deadwood; 16. september 2012 kl. 00:54.
Tenkte kanskje det ble skrevet med en "e" som førstebokstav siden jeg er nesten helt sikker på det var en "e" i begynnelsen av navnet på pillen. Det er ikke noe som heter exhol da?

edit: kan tenke meg det stor extol på tabletten. ordet extol er engelsk for "lift up/uplifting". Så da er det ikke fra et raid på sykehuset ihvertfall. Men jeg har ingen ide om hva det kan ha vært. Dette gjør det enda vanskeligere å finne ut hva det var. Si ifra om du har hørt om en pille av noe slag som det stod extol på da!
Sist endret av Bendulf; 16. september 2012 kl. 01:11.
Sitat av Deadwood Vis innlegg
Ikke for å være pirkete (eller jo, kanskje litt), men det er ingen benzoer som heter exanor.
Xanor på en annen side er et benzo. Men xanor vil være ute av kroppen etter 24 timer (halveringstid: 12 timer) selv om det var depot
Vis hele sitatet...
Halveringstid: 12 timer.

Inntak: 10mg f.eks

Etter 12 timer har du 5mg. Etter 24 timer har du 2,5mg. Og etter 36 timer har du 1,25mg. Det er slik halveringstid fungerer.