Du må være registrert og logget inn for å kunne legge ut innlegg på freak.no
X
LOGG INN
... eller du kan registrere deg nå
Dette nettstedet er avhengig av annonseinntekter for å holde driften og videre utvikling igang. Vi liker ikke reklame heller, men alternativene er ikke mange. Vær snill å vurder å slå av annonseblokkering, eller å abonnere på en reklamefri utgave av nettstedet.
  35 4760
Ja, da har det seg slik at jeg ikke kan drikke alkohol på 6 mnd. fordi det fucker opp levra mi, trenger altså noe annet rusmiddel å putte i meg i festlig lag Dette MÅ være noe som ikke går utover levra!

Blir en del fester utover etter som russetia står for tur, og ønsker derfor tips til hva jeg kan putte i meg for og komme i noe det samme festhumør som alle alkoholnyterene rundt meg. Altså ikke noen ekstremt sterke hallusinogener (eller hvordan det skrives ), eller noe som gjør meg helt mongo... Trenger tips her folkens! Noen som har gode forslag til erstattning til min kjære halvliter?
Nåja, to halvlitere med pils og et halvt gram med hasj har til nå funket bra for meg, holder seg gående i en 5 timer og null bakrus. Men om du har et absolutt totalforbud, kan du alltids prøve deg fram med dosene. 0.7 eller kanskje tilogmed 1g. Kommer ann på deg selv.
Trådstarter
33 0
Njaa.. jointen er jeg temmelig godt kjent med, og kommer ikke i no særlig feststemning av det liksom... Blir mere rolig og avslappet vil jeg si
GHB - ikke fan av dette til festbruk, for lett å overdosere og bare blir trøtt eller slukne.
Methylone - har ikke prøvd, men etter det jeg har lest er det en brukbar erstatning. Usikker på om det går ut over levra.

Alkoholrusen er egentlig vanskelig å oppnå uten alkohol.
festlig lag dop... Amfetamin diverse bivirkninger kan være unødvendig slåssing pga aggressivitet... og selvfølgelig det kjedlige nachspielet der du er den eneste som ikke har sovna

går vel ikke så hardt utover levra vil jeg tro... men resten av kroppen har ikke helt godt av det... men som mamma en gang sa: "vi lever bare en gang"
Går rykter om at knips skal være bra til sånt(?)
Kokain også, blir sikkert dyrt da.
Sist endret av petterøes 3000; 12. oktober 2006 kl. 21:20.
Sitat av petterøes 3000
Går rykter om at knips skal være bra til sånt(?)
Kokain også, blir sikkert dyrt da.
Vis hele sitatet...
tror ikke 6 mnd på knips er helt det sunneste. da ville jeg heller tatt sjangsen på alkoholen

får vell gå for ett blandingsmisbruk av, benzoer,hasj og andre kjemiske våpen
eller bare gå nykter gjennom russetida og få solo-kork i lua!
Litt bæd å sitte her å oppfordre en uviten sjel til å bli knarker da, synes nå jeg.
Klarer du ikke alkoholen, og har lite eller ingen erfaring med andre rusmidler, anbefaler jeg deg på det sterkeste at du holder deg nykter og edru gjennom russetida.

Finnes ingen rusmidler som ikke utsetter deg, fysisk og psykisk, for så lite påkjenning at det er verdt å satse på.
Sitat av DonVito
Litt bæd å sitte her å oppfordre en uviten sjel til å bli knarker da, synes nå jeg.
Klarer du ikke alkoholen, og har lite eller ingen erfaring med andre rusmidler, anbefaler jeg deg på det sterkeste at du holder deg nykter og edru gjennom russetida.

Finnes ingen rusmidler som ikke utsetter deg, fysisk og psykisk, for så lite påkjenning at det er verdt å satse på.
Vis hele sitatet...

må si meg sånn halvveis enig
Trådstarter
33 0
Sitat av DonVito
Litt bæd å sitte her å oppfordre en uviten sjel til å bli knarker da, synes nå jeg.
Klarer du ikke alkoholen, og har lite eller ingen erfaring med andre rusmidler, anbefaler jeg deg på det sterkeste at du holder deg nykter og edru gjennom russetida.

Finnes ingen rusmidler som ikke utsetter deg, fysisk og psykisk, for så lite påkjenning at det er verdt å satse på.
Vis hele sitatet...
Vrøvl Velger helt selv hva jeg utsetter min egen kropp og sjel for, og jeg takker dem som kommer med tips her.
Sitat av RosaKarpe
eller ta sprøyte med sprit inni.. _tror_ at det ikke påvirker lever'ne:P
Vis hele sitatet...
er vell nyrene dette vil gå mest utover, men jeg tror leveren vil få sin del?
Tenkt på syre?
Uansett er du fucket uten alkohol, finnes ikke noe erstatning for det er jeg redd.
Det sure eplet må nok bites i, og det hardt.
de fleste alternativene går hardt utover lever uansett. Hold deg edru, og nyktern. Vil tro at legen nevnte at du skulle holde deg unna alternative rusmidler også?
Gåen lever som tjueåring? Høres ikke bra ut. Alkohol er noe møkk, digg men møkk. Og det er jeg redd det aller meste av rusmidler er. Hadde det vært uskadelige alternativer så hadde vi nok hørt om dem.

Men siden du er ute etter partydop er vel knips et alternativ. Ellers kan du få korte boosts av poppers og lystgass Men likt alkohol er det ikke.. og heller ikke særlig hendig på fest. Overtrøtt med koffein og sukker rush kan jo også gjøre en stakkar temmelig svimmel^^
Sitat av Rakkern
Men siden du er ute etter partydop er vel knips et alternativ. Ellers kan du få korte boosts av poppers og lystgass
Vis hele sitatet...
Er ikke poppers noe sniffe greier?


Du kan jo ta noen ryppere hvis leveren din tåler noen av de, der er akkurat som en slags alkohol rus.
Eller Rivotril men det må du se om leveren din tåler for jeg har ikke peiling :P
Sitat av RosaKarpe
eller ta sprøyte med sprit inni.. _tror_ at det ikke påvirker lever'ne:P
Vis hele sitatet...
Joda, skikkelig god idè, om du vil dø
Jeg vil ikke anbefalle sterkere stoffer, og i alle fall ikke knips eller partydop generelt. Hasj kan virke noe på samme måte som alkohol, men rusen er bedre. De færreste får effekt første gangen, så du bør kanskje sette deg ned en dag, røyke et halvt gram og sjekke uten å være avhengig av at det virker for å ha det gøy på en fest eller noe slikt. :P

Menmen, uansett hva du gjør; kokain etser hjernen din. Don't go there! :P

Lykke til!
Sitat av Grimdoc
Joda, skikkelig god idè, om du vil dø
Vis hele sitatet...
Man dør ikke av ett skudd sprit. Man blir bare litt fortere fullere.
Knips er nok ikke noe godt alternativ om du vil "ha det moro" hver helg.
Det nærmeste vil nok være en cocktail med forholdsvis lave doser av forskjellige stoffer, såfremt du klarer å holde det til helgene. Hvis ikke ender du fort på kjøret.
tja, det finnes vel ikke akkurat et rusmiddel som kan sies å være synonymt med alkohol. Men som nevnt tidligere funker det også for meg å drikke en 3-4 halvlitere og røyke litt samtidig, da blir jeg helt bananas :-)

Ellers går det jo an med en knips i ny og ne, om hodet ditt tåler det. Amfetamin er gøy inntil resten av nachspielet har sovna og du sitter der dønn våken uten muligheter for å sove LSD og sopp blir vel kanskje for intenst på fest vil jeg tro, om du ikke er av den typen som liker det da. :-) GHB har jeg ingen erfaring med så det lar jeg ligge. Kokain er vel kanskje litt drøyt hehe, om du har mye penger og klarer å styre forbruket så kan det vel kanskje gå men det er en substans som det er _MEGET_ lett å bli glad i.

Men hver sin smak, eller hva? :-)

Egentlig burde du holde deg nykter, siden alle de andre substansene har relativt negative bivirkninger.

røyk en spliff og heng ut, like greit det :-)

-M
Mjaah, syns du bare skal fyre litt elns. Blir jo i digg form, kanskje ikke akuratt partform, men ta noen pils sidna ;D Et par pils skader ikke ^^,

Peace.
fåå på pepper og noen trekk på vei ned fra sopptripp ga meg utrolig digg form nå i ferien. dro på nash hos en naboen så fort jeg og ahn som trippa med meg klarte når soppen begynte dabbe litt men nashet ble mojjo det!!!P;P;P:P var helt fucked up form i huet hvertfall ha ha
Knips og benzoer går vel utover levra, hold deg clean og bli kristen. Eller la være :P
Sånn BTW; Så er kola en dårlig løsning på fet russetid, og 16 000 i gjeld er ikke det kuleste du kan sitte igjen med. (Tro meg)
Tro det eller ei, det går an å nyte kokainens vidunderlige verden uten å snorte en hekker hver helg. At kola etser bort hjernen din er det dummeste jeg har hørt. Men det er derimot veldig avhengighetsskapende, så hvis du er en svak sjel, ville jeg absolutt ikke anbefalle det, men de fleste klarer å kontrollere det uten problemer.
har hørt om noe som heter happy ecstasy det skal vire som et fest dop eller til å komme i godt humør (ecstasy er jo tross alt et rav/fest dop)
med fruktkjøtt.
Tias's Avatar
Crew
Skjerp dere da folkens! Han spør om gode alternativer til alkohol som ikke er heavy for leveren, og da kan dere ikke bare nevne noe dere syns er gøy uten å faktisk vite eller fortelle om det er farlig eller ei. Hold dere til tema, det er ikke en listetråd for morsome rusmidler.
Sitat av Slaktern
men de fleste klarer å kontrollere det uten problemer.
Vis hele sitatet...
Ahem, skal ikke komme her og tro noe som helst, men å si at de FLESTE klarer det uten problemer blir vel litt feil info til gutten?
Sitat av Slaktern
Tro det eller ei, det går an å nyte kokainens vidunderlige verden uten å snorte en hekker hver helg. At kola etser bort hjernen din er det dummeste jeg har hørt. Men det er derimot veldig avhengighetsskapende, så hvis du er en svak sjel, ville jeg absolutt ikke anbefalle det, men de fleste klarer å kontrollere det uten problemer.
Vis hele sitatet...

.. at kola etser bort hjernen din... det er ikke det dummeste jeg har hørt, å det dummeste jeg ikke har hørt heller er at ingenting rusmidler er bra pga det skal forbrennes, og forbrennes ikke cola og evt. amfetamin gjennom kroppen, og skader de delene som man forbrenner med, så etser det rett og slett uansett så lenge det ikke kommer ner til forbrenningen din og magen din ( aka magesyre tar godt knekken på hasj, men da dette skal forbrennes å leveren eller nyrer er dårlige så vil det bli enda badere. )..

ta det heller rolig å puff en puff puff pass , heller :P

ingen oppfordring meen alt skader sitt i kroppen og fettet vårt beskytter oss. altså fettlag på kroppen såvell som fettlaget i hodet. mhmhmh, ikke eksperimenter, blir som å leke med døden. som sagt. ta det heller rolig å ja .. sa det ja. finished .. . . . . alkohol, etyler, metyler er ikke bra .. det skal heller ikke lenge til før man tar knekken på en regulær menneske kropp.

yes. \
Sitat av Marokk
Man dør ikke av ett skudd sprit. Man blir bare litt fortere fullere.
Vis hele sitatet...
Er du klar over hvor lite det skal til for at du dør når du sprøyter det rett i blodet? Det er en stor sjangse for å faktisk dø av det.
sprit du tenker på MartinB ..

sjangsen er stor på overdose, skyting skjenerelt .. ikke skyt, ikke eksperimenter ( vi er da sosiale og sjangsen for å bli tilbudt det ene å det andre er stor da vi lever i et slikt samfunn og det er ikke til å legge skjul på.. )

men fritt for innspill her altså.. men ta til etteretning.. skyting er tull.. eksperimentering er også tull igrunn.. I og med at vi er dumme å gjør en ting første gang tilsier kroppens virkning på f.eks. stoffet og vi vil gjerne oppnå det igjen.. ... men får man erfaring ? .. både ja og nei. Alle vet jo bivirknene ( eller de burde man vite før man evt. tar inn noe som helst stoff utenom vitaminer å stuff vi trenger for at kroppens energi skal fungere),.. det er ikke tilsatt at en som amfer eller hasjer en gang .. eller kanskje annenhver helg. men hold det der, for dagligdags fungerer ikke, i forhold til våre regler og lover vokser paranoiaen opp og psykisk kan dette gå inn på folk.. også badtrips.. selve overdosestoffer er jeg i mot så.. anyone ? .. noe mer å tilføye ?
Sitat av CodeMode
.. at kola etser bort hjernen din... det er ikke det dummeste jeg har hørt, å det dummeste jeg ikke har hørt heller er at ingenting rusmidler er bra pga det skal forbrennes, og forbrennes ikke cola og evt. amfetamin gjennom kroppen, og skader de delene som man forbrenner med, så etser det rett og slett uansett så lenge det ikke kommer ner til forbrenningen din og magen din ( aka magesyre tar godt knekken på hasj, men da dette skal forbrennes å leveren eller nyrer er dårlige så vil det bli enda badere. )..

ta det heller rolig å puff en puff puff pass , heller :P

ingen oppfordring meen alt skader sitt i kroppen og fettet vårt beskytter oss. altså fettlag på kroppen såvell som fettlaget i hodet. mhmhmh, ikke eksperimenter, blir som å leke med døden. som sagt. ta det heller rolig å ja .. sa det ja. finished .. . . . . alkohol, etyler, metyler er ikke bra .. det skal heller ikke lenge til før man tar knekken på en regulær menneske kropp.

yes. \
Vis hele sitatet...
Hvis du tror at kola og liknende begynner og etse bort deler av kroppen din fordi de "ikke når ned til magen din" så tar du grundig feil. Du baserer dine opplysninger på synsing og har ingen forståelse for hvordan kroppen fungerer. Når kokain blir insuflert (sniffet) blir det absorbert av slimhinnene i nesen og går inn i blodet. Det betyr ikke at det "etser" bort hjernen din, men derimot at det forbrennes i leveren, derfor er det kanskje ikke et godt alternativ til alkohol. Og i tillegg det skal nevnes at tidligere forskning har ført til spekulasjoner rundt det om kokain kan føre til varige mén i den fremfre hjernelappen. Så derfor ville jeg hørt med legen min før jeg dro noen lisser i russetiden. I tillegg er du for ung...
Sist endret av Slaktern; 13. oktober 2006 kl. 20:51.
ikke snakk om å etse bort deler av kroppen , men at fettvevet som beskytter hodet ditt.. eller .. for å si kanylene man snorter med blir usatt... det er ikke tull . vi vet godt hvor mye slike stoffer etser før dem går ned i kroppen din .. altså... din lange tarm i magen som der skal være magesyre, som tar knekken .. eller nedbrytningen av stoffet man har tatt... har man i det hele tatt ikke tatt i vurdering at man lukter helt sinnsykt på speed.. hva sier det ? .. hmm .. venter på svar...
Sitat av gaara
du tar en tampong og dynker den i sprit og stapper den opp i ræva.
Vis hele sitatet...
For det fungere mer enn 15 minutter selv med rødsprit? Fjotisfakter.
CodeMode: Så jeg ikke deg i "To trøtte typer"..?
Sitat av CodeMode
ikke snakk om å etse bort deler av kroppen , men at fettvevet som beskytter hodet ditt.. eller .. for å si kanylene man snorter med blir usatt... det er ikke tull . vi vet godt hvor mye slike stoffer etser før dem går ned i kroppen din .. altså... din lange tarm i magen som der skal være magesyre, som tar knekken .. eller nedbrytningen av stoffet man har tatt... har man i det hele tatt ikke tatt i vurdering at man lukter helt sinnsykt på speed.. hva sier det ? .. hmm .. venter på svar...
Vis hele sitatet...
Kunne det være mulig å skrive så neon andre enn deg selv forstår?

Jeg stenger denne tråden, siden dere ikke følger Tias sin oppfordring om å holde dere til temaet, og fordi bullcrap faktoren steg over tolererbart nivå.


EDIT: Til trådstarter: rusmiddel som ikke er fysisk skadelig, og som gir en alkoholaktig effekt= GHB. Vær dog forsiktig med doseringen, og sørg for å få tak i noe som faktisk er GHB. Ikke bland med downers eller alkohol (regner med at det er liten sjangs for det siste, i ditt tilfelle).
Sist endret av felix_poker; 13. oktober 2006 kl. 23:38.