Du må være registrert og logget inn for å kunne legge ut innlegg på freak.no
X
LOGG INN
... eller du kan registrere deg nå
Dette nettstedet er avhengig av annonseinntekter for å holde driften og videre utvikling igang. Vi liker ikke reklame heller, men alternativene er ikke mange. Vær snill å vurder å slå av annonseblokkering, eller å abonnere på en reklamefri utgave av nettstedet.
  31 3489
Heihei! Skal på festival om ei stund og har i den anledning lyst til og putte i meg no' hausinogent eller annet forholdsvis mildt stoff som er ganske lett og oppdrive. Snakker ikke så mildt som tjall o.l. men noe hakket over. Vil nødig ligge i teltet med panikkangst eller få varige mén pga. en litt for røff trip eller noe
Du kan jo egentlig mekke deg hasjmuffins, da effekten er veldig mye sterkere enn hvis den røykes. Har selv opplevd milde hallusinasjoner når jeg har gjort dette.
Trådstarter
33 0
hmm.. jo, men vet ikke om jeg har nok tjall... Bare 1g, har ikke anledning til og skaffe mer før jeg drar heller.
Sativa: Jeg kan love deg at 1g langt mindre enn det du trenger for å lage hasjmuffins. En venninde av meg laget hasjbrownies en gang med 5g og hun sovet bare etterpå :P
Salvia, om du får ordna. Det er godsaker, og rusen varer ikke så lenge.
Trådstarter
33 0
Hehe okay! Får se hva jeg får til. Kom gjerne med flere forslag! Er jo gira på å prøve noe nytt vettu

Sitat av marihuana
Salvia, om du får ordna. Det er godsaker, og rusen varer ikke så lenge.
Vis hele sitatet...
Jepps har lenge hatt lyst til og prøve det, men er kanskje litt for intenst for et "festivaldop" og være
Sitat av _Sativa_
Hehe okay! Får se hva jeg får til. Kom gjerne med flere forslag! Er jo gira på å prøve noe nytt vettu



Jepps har lenge hatt lyst til og prøve det, men er kanskje litt for intenst for et "festivaldop" og være
Vis hele sitatet...
litt offtopic men hva festival skal du på?
Trådstarter
33 0
Sitat av KaKtUsTrIPP
litt offtopic men hva festival skal du på?
Vis hele sitatet...
storåsfestivalen http://storasfestival.skir.no/
Om du skal trippe på noe ville jeg anbefale sopp. Ikke mye, men nok til en lvl.2 trip. Da kan du kontrollere den greit, og du tenker mye mer rasjonelt enn når du tripper heavy. Salvia burde du ikke teste. Etter mine erfaringer er Salvia best i trygge og rolige omgivelser hvor DU kontrollerer settingen.
Sist endret av Sinister; 17. juli 2006 kl. 01:17.
Trådstarter
33 0
Er muligheter for at folk selger sopp av no slag påfestival'n da? Eller er det ikke sesong for no sånt... Sopp har frista lenge ja!
hmm vil tro at soppen er lettest og oppdrive fra september og utover.
Hvis du ikke har kontakter til å skaffe så tror jeg du nesten kan glemme det. Tok meg lang tid å danne stort nok nettverk til å skaffe det meste.... men du kan jo alltids være heldig.
LSA er vel også kanskje brukbart, hvis du vet å oppdrive det.
hva slags festival skal du på, bare lurer?
lsa frø kansje ? er vell litt mildere en lsd og sopp om jeg ikke tar feil ?
hawaiin baby wodrose frø inholder en del lsa
Her står det en del om frøene,
effekter, doser osv..kansje du kan lese litt tripprapporter osv undersøk litt
Sir bare en ting, Knips.
med fruktkjøtt.
Tias's Avatar
Crew
Ang. LSA: Tja, mildere og mildere... det er litt vanskelig å si, men mindre visuelt er det i alle fall. En ting er imidlertid sikkert; hawaiian baby woodrose frø gir også ekstrem bodyload, og jeg tror nok desverre ikke det gir passende festivalstemning

ShK: Det svarer trådstarter på tidligere i tråden.
Sitat av Tias
Ang. LSA: Tja, mildere og mildere... det er litt vanskelig å si, men mindre visuelt er det i alle fall. En ting er imidlertid sikkert; hawaiian baby woodrose frø gir også ekstrem bodyload, og jeg tror nok desverre ikke det gir passende festivalstemning

ShK: Det svarer trådstarter på tidligere i tråden.
Vis hele sitatet...
Ja du sier noe der tar litt hardt på kroppen
jeg må vel si at sopp er kos, er ikke alt for mind fuck, og hvis du er så uheldig at du ikke får noen halliser så greier du i hverfall ikke slutte å le :P

aldri fått noen halliser på å spise kif, mekka en 10grams kake med en kompis og hadde store håp om noe som kunne minne om halliser, men ble vel litt mere ligge på gulvet å snakke vrøvl

hvis du er ute etter noe litt mere visuelt så stikk til danmark å kjøp Dexofan (ren dxm i pille form), koster 60spenn og er resept fritt
også hørt at man kan få kjøpt piller med Diphenhydramine (hakke peil hvordan det skrives på norsk)
det skal vist gi sterke halliser og ikke så mindfuck som dxm, men vet ikke hakke testa det enda, danmark for the win
En liten dose av et av de kjente hallusinogenene, burde duge. Sopp, LSD, meskalin, eller eventuelt noen RC. Imidlertid vil jeg ikke anbefale deg å prøve ut et nytt stoff, for første gang, på festival. Velg en roligere setting, med mindre mennesker og stress.

Ellers synes jeg vin/øl og litt god hasj/pot er det beste på festival
Knips, 2C-I eller sopp ville sikkert vært tilfredsstillende 8--)
finnest ikkje det slike x tabbiser med litt sopp i? høyrest ganske heftig ut.. visst du skaffer deg 1 slik så kan du få ein kontrollert sopp og veldig følelses lada tur hehe
Sitat av itZsaiN
finnest ikkje det slike x tabbiser med litt sopp i? høyrest ganske heftig ut.. visst du skaffer deg 1 slik så kan du få ein kontrollert sopp og veldig følelses lada tur hehe
Vis hele sitatet...
Mener du ecstasy med psiloc(yb)in så må du nok lete lenge..
Kapsler med knust tørket sopp finnes dog, men det er ikke plass til mye i en kapsel så du må jo ta noen..
Du kommer fortsatt til å lete lenge (for alltid) men det er hvertfall mulig..
Sjansen er derimot større hvis man leter etter "vanlig" tørket sopp eller noen "vanlige" knips..
Høyere doser dxm har en tendens til å ødelegge musikken... noe som er jævlig synd når Infected Mushroom kommer til køben...
meiner og ha sett det på ei nett side ein plass... men som sagt er det sikkert ganske skjeldne saker..
Er vel normalt å spise endel gram sopp når du skal trippe? Er ikke akk plass til så masse i en kapsel..
Start med et par passe fine linere med makka og ta 3-4 2mg Rivotrin. Drikk deretter oppå dette før du tar en eller to linere til.. røyk deg deretter ned utpå natta. Meget godt på festival
Sitat av jln
Er vel normalt å spise endel gram sopp når du skal trippe? Er ikke akk plass til så masse i en kapsel..
Vis hele sitatet...
Det går forbausende mange tørka flein i en kapsel. Trådstarter er jo ute etter en mild effekt, så et par-tre kapsler med 10-15 sopp burde vel passe ypperlig?
▼ ... over en uke senere ... ▼
Trådstarter
33 0
Jaja, får se om jeg kommer over noe arti.. Drar i morgen. Men hørte nettop på radion at det skulle være mye mer snut på området enn i fjor Noen som vet hvordan det var i fjor ang. snuten? Myldra det eller var det knapt noen og se...? Faan.. Skal jeg få noia bare av å ta meg en blås også nå!!
Så på You shouldn't be alive på discovery istad, det handla om 2 folk som ble øde på en øy uten vann (ekte historie det her) å etter 3 dager fikk dem hælliser som faen, Du kan jo prøve å ikke drikke på 3-4 dager så tror jeg du får hælliser hvis det er det du vil åpnå :P

Jeg tar ikke på meg no ansvar isåfall
Sitat av Vomitpuke
Så på You shouldn't be alive på discovery istad, det handla om 2 folk som ble øde på en øy uten vann (ekte historie det her) å etter 3 dager fikk dem hælliser som faen, Du kan jo prøve å ikke drikke på 3-4 dager så tror jeg du får hælliser hvis det er det du vil åpnå :P

Jeg tar ikke på meg no ansvar isåfall
Vis hele sitatet...

Lite smart, siden kroppen er avhengig av vann, vertfall i denne varmen her ( går ut i fra alle her på forumet opplever litt sommer ;P)
▼ ... noen uker senere ... ▼
Trådstarter
33 0
jo da, da er festivalen overstått for lenge siden og jeg endte opp med opium ikke så verst det, men må ha sovna etter en halvtime eller noe for det siskte jeg kommer på var at jeg lå sånn halvveis inni teltet og hadde det konge og snakka med meg selv. Vokna merkelig nok på et helt annet sted da oppå en stor høyball av noe slag...
Fnis! Godt du koste deg :-)
Ble ikke akkurat noe lett hallusinogent, med andre ord.