Du må være registrert og logget inn for å kunne legge ut innlegg på freak.no
X
LOGG INN
... eller du kan registrere deg nå
Dette nettstedet er avhengig av annonseinntekter for å holde driften og videre utvikling igang. Vi liker ikke reklame heller, men alternativene er ikke mange. Vær snill å vurder å slå av annonseblokkering, eller å abonnere på en reklamefri utgave av nettstedet.
  1 2932
Hei!

Jeg har en kompis som har et lite dilemma. Forhåpentligvis kan noen av dere komme med litt innsyn. Denne karen jobber til dagligdags på båt og fikk en liten overraskelse i forgårs.
.... kom på båten for rutinesjekk av personalet, noe som involverte urinprøve. Kameraten min røkte for 2 uker siden en halv joint, han har aldri røkt før og ble dermed ganske paranoid, så før han reiste ut på jobb fikk han med seg urin fra kjæresten sin. Urinen som han leverte var da denne. Problemet er at urinen, når den ble levert til .... , var 8 dager gammel - og fra en jente. Jeg vet at urin vanligvis skal være fersk (under 4 timer gammel..?) og selvfølgelig fra det samme kjønn, men er dette noe de spesifikt leter etter når de har vanlig rutinekontroll, eller er det kun positivt eller negativt utslag de er på jakt etter...? Prøvene skulle sendes til utlandet for utprøving, så jeg skjønner ikke at det med tid skal være noe problem. Kan også nevnes at temperaturen på urinen var grei da han leverte den og at selve testen gikk greit.
Hadde kompisen din gjort et kjapt google søk, så kunne han ha tatt situasjonen helt med ro. Ved engangsbruk kan cannabis kun spores i urinen i noen dager(http://www.scantest.no/index.php?dis...iew&page_id=44).