Sitat av
1Rapper
George.W.Bush entered the chat...
Neida jeg skjønner hva du mener, han er garantert den galeste presidenten i USA's historie. Det er akkurat som om han bare våknet en dag i milliardær huset sitt som han kjøpte med de ufortjente arv pengene hans og bestemte seg for at han skulle lage mest mulig frykt for verdens undergang som overhodet mulig
(mission successful i guess)
Jeg ville heller satt George W. Bush på 3.plass, med Nixon på 2. Plass.
Ingen av de har akkurat uttalt at de ser opp til Putin og andre diktatorer, eller uttalt at de ønsker å fjerne demokratiet i USA ved å bli diktator på dag 1. Men Nixon gjorde noe som kan anses antidemokratisk (watergate) og ville sikkert forsøkt å gjort seg til USA's siste president visst han fikk anledningen.
Dumt at folk tror at han er en god forretningsmann pga. Penger han har arvet. Det var jo også en av hovedgrunnene til at han ble valgt også - Fordi han var en "vellykket" forretningsmann.
Allerede før han stilte som president så var han så mislykket at ingen banker i vesten ville gi han noe lån. Ikke ville han offentliggjøre selvangivelsen sin heller, noe vi vet grunnen til idag (og egentlig visste den gangen også).
Sitat av
YoungAlkis
Lurer på hvor mange ti tusener hvis ikke hundre tusener av stemmer demokratene mister hver gang han vimser med ordene.
Han mister ikke stemmer fordi han roter med ordene, men fordi pressen blåser veldig opp disse små detaljene som egentlig sier ingenting om hans mentale evner eller om han er skikket til president. Til og med jeg sier feil av og til, og jeg er ikke i nærheten av 60-årene engang.
Men jeg skal innrømme at jeg håper han trekker seg og heller lar hans visepresident bli årets presidentkandidat for demokratene.
Hun er kanskje ikke populær, men jeg er veldig sikker på at 99% av demokratene og at en del republikanere vil velge å stemme på hun.
Sist endret av einsteindragon; 12. juli 2024 kl. 20:14.
Grunn: Automatisk sammenslåing med etterfølgende innlegg.