Du må være registrert og logget inn for å kunne legge ut innlegg på freak.no
X
LOGG INN
... eller du kan registrere deg nå
Dette nettstedet er avhengig av annonseinntekter for å holde driften og videre utvikling igang. Vi liker ikke reklame heller, men alternativene er ikke mange. Vær snill å vurder å slå av annonseblokkering, eller å abonnere på en reklamefri utgave av nettstedet.
  22 10750
Anonym bruker
"Gul Fossegrim"
Generert avatar for denne anonyme brukeren
For noen måneder tilbake hadde jeg verdens største bad tripp på syre, som kunne ha ødelagt livet mitt. Den gikk så utrolig galt, å det var flere ganger på turen det VIRKELIG kunne endt orndlig ille. Men fordi jeg overlevde denne trippen velger jeg å dele denne skrekk historien som en advarsel til andre om å være forsiktige med psykedelisk stoffer, det er ikke noe å tulle med, noe jeg har lært nå. Jeg var selv veldig ignorant og tok alt for lett på dette stoffet. Mulig dette er litt drøyt å dele, men det kan advare andre som er like idiot som jeg var.

Tenker det er verdt å nevne at jeg er en veldig impulsiv person som alt for sjeldent tenker konsekvenser før jeg gjør ting (ADHD), noe som blir 10 ganger verre med alkohol noe jeg hadde drukket masse av denne kvelden. Jeg og en kompis kom hjem fra en fest, og impulsiv og ignorant som jeg er bestemmer jeg meg for at vi skulle ta lsd'en som vi hadde planlagt å ta dagen etter ute. 200ug og så tenker jeg fuck it og tar resten av det vi hadde (200 til på hver). Helt idiotisk ettersom vi begge var veldig fulle og jeg hadde minimalt med erfaring med syre fra før, og dummeste av alt: 13kvm hybel og ingen trippsitter.

Lappene begynner å kicke inn, og jeg merker fort at jeg begynner å bli ganske fucket i hodet. Jeg ser mer og mer farger og rommet i bevegelser i tillegg til at psyken blir veldig rar. Begynner med at vi bare kødder masse, lager mye lyd og snakker masse tull. Har ikke så mye perspektiv på hvor mye tid som går, og er en del jeg ikke husker fra denne turen men etter en stund er jeg totalt fucket opp. Jeg føler at hele verden er et sykt eventyr land. Jeg har lite innsikt på hva som er virkeligheten og begynner å lure på hva som er vitsen med livet når virkeligheten nå virker helt fjern og "kjedelig" i forhold til dette eventyrlandet, og uttrykker dette veldig mye. Jeg sier at jeg lett kunne hoppet foran trikken nå. Jeg klarer liksom ikke se et normalt liv lenger på dette stadiet. Jeg er ikke lei meg eller noe jeg bare er totalt virkelighetsfjern.

Jeg er helt i 100, jeg greier ikke tenke på noe i 1 sec før jeg gjør ting, og dette ender opp med at ting eskalerer veldig fort. Jeg begynner å hive ting rundt oss og roter en masse mens vi roper og styrer. Det har jo klikket helt for meg så jeg smører prim i ansiktet, drikker håndkrem og tar ut en stekepanne for å kaste den på vinduet til naboen. Jeg gjøre liksom alt jeg kommer på av syke ting å gjøre der inne. Jeg er helt sikker på at politiet snart kommer å banker på døren, fordi vi har laget så mye bråk. Jeg roter mer og mer, og det ener opp med at snart alle tingene i hybelen ligger i en haug på gulvet. Igjen, dette er en 13kvd hybel. Vi vasser bare rundt i alle tingene mine før jeg begynner å rive ut alt som er i kjøleskapet og hiver alt av mat og dritt på gulvet, bla. 1kg med sukker blir strødd over alt.

Vi har vist kommet bort i komfyren, for nå kommer det flammer opp fra den fordi det hadde ligget ting oppå komfyren som begynte å brenne. Fordi jeg er helt i 100 blir jeg ikke stresset, selv om jeg trodde vi kom til å brenne inne fordi jeg ikke hadde turt å gå ut av leiligheten om det ble brann pga tilstanden jeg var i. Men så fikk vi slukket det uten store skader, selv om jeg var helt sikker på at pcen min var blitt ødelagt.

Så der står vi, i en hybel som var snudd TOTALT på hodet. Tror du måtte vært der selv for å skjønne hvor ille det så ut. Absolutt alt jeg hadde av eiendeler lå stødd overalt. Tiden går å vi begynner å diskutere hva vi skal gjøre. Vi finner ikke mobilene våre fordi de ligger gjemt et sted i alt kaoset. Vi diskutere om vi skal gå ut å finne hjelp eller finne en telefon, men vi kommer ikke fram til noe ettersom jeg nektet å gå utenfor hybelen i denne tilstanden. Vet ikke hvor lang tid det går, men etter en stund begynner jeg å tenke klarere. Det føltes ut som jeg hadde vært i en slags transe fordi jeg stod der å tenke hva faen har vi gjort. Jeg fikk mer og mer panikk og freaka skikkelig ut. Dette var et rent mareritt. Jeg bare satt der i krise modus å vente på at jeg skulle våkne opp, fordi jeg hadde et håp om at på at alt dette hadde vært en drøm. Dette kunne ikke skje. Alle tingene jeg hadde var jo ødelagt (trodde jeg). Jeg viste ikke hvor jeg skulle gjøre av meg. Jeg visste ikke hvordan jeg kunne leve lenger når alle eiendelene mine var ødelagt. Jeg hadde jo ikke råd til å kjøpe nye ting. Jeg var fullstendig ødelagt og alt var et rent helvete. Den følelsen når jeg innså hva jeg hadde gjort er det verste jeg noen gang har kjent på. Så da, fucka opp som jeg var tenkte jeg, vell nå er livet mitt over, det er ingenting jeg kan gjøre for å fikse dette, i løpet av et par timer har jeg faktisk klart å ødelegge hele livet mitt, ingen veg tilbake nå. Hva faen har jeg gjort? Jeg klarte ikke deale med hva som hadde skjedd og tenkte at dette er slutten. Jeg gikk på badet og svelget en boks med piller fordi jeg tenkte at jeg ikke hadde noe annet valgt. Nå var den eneste utvegen å dø. Jeg var åpenbart fortsatt helt fucka i hodet fordi jeg klarte ikke se at alle tingene mine bare var skitne og ikke ødelagte. Jeg våknet opp noen timer senere til et ambulanse personal stående over meg. Tilbrakte noen dager på sykehuset, og våknet opp til at seriøst verdens snilleste mennesker hadde shina hele hybelen og jeg fikk vite at de hadde klart å redde mesteparten av tingene mine, når jeg hadde trodd at alt var tapt.

Vet ikke om dette kan defineres som en psykose, jeg var i hvert fall helt ekstremt virkelighets fjern og klarer ikke skjønne hva som foregikk oppi hodet mitt under denne trippen. Denne gangen gikk det heldigvis fint fordi jeg hadde helt jævlig flaks. Hybelen og blokken brant ikke ned, alle eiendelene mine hadde ikke gått tapt, politiet komme ikke selv om det hørtes ut som er galehus der inne, jeg hoppet ikke foran trikken og jeg var heldigvis med noen når jeg tok overdosen. Så være så snill, vær forsiktige. Jeg unner ingen å oppleve noe lignende. Selv om de fleste hær inne virker ganske fornuftige når det kommer til slike ting, finnes det nok andre unge, dumme personer som ikke har respekt for disse stoffene. Jeg kunne i hvert fall trengt et slik eksempel på hvor dårlig en tripp kan gå før jeg begikk meg ut på dette selv.
Skummel trip. Det viser hvor fort psykedelika kan gå rett ut vindu om man ikke har riktig mengde respekt. Enda godt det gikk bra med deg!
Mener ikke å være frekk eller noe sånt nå, men dette er selvgjort til de grader. Når du tar 400ug LSD etter fylla uten noen form for erfaring, på et bittelite rom i tillegg, så kan du takke deg selv for at det gikk til helvette.
Spesielt at du husker alt som skjedde når du var så fucked å ikke hadde tidsperspektiv eller virkelighetsoppfattning.
Anonym bruker
"Gul Fossegrim"
Generert avatar for denne anonyme brukeren
Trådstarter
Sitat av jaffarbigbag Vis innlegg
Mener ikke å være frekk eller noe sånt nå, men dette er selvgjort til de grader. Når du tar 400ug LSD etter fylla uten noen form for erfaring, på et bittelite rom i tillegg, så kan du takke deg selv for at det gikk til helvette.
Spesielt at du husker alt som skjedde når du var så fucked å ikke hadde tidsperspektiv eller virkelighetsoppfattning.
Vis hele sitatet...
Vist du leser hva jeg skriver poengterer jeg jo flere ganger at dette var idiotisk gjort og kun min egen feil. Hadde ikke noe respekt for dette stoffet. Det var ikke poenget hær. Poenget var å få frem til andre som er like idiot å være forsiktige med stoffet. Er nok mye jeg ikke husker. Tror dette varte i 7 timer og jeg føler alt skjedde på 1 time. Har også blitt påmint ting som skjedde.
Fin trippraport. Den var innlevelsesrikt besskrevet. Den minner litt om min egen førstegangsopplevelse på LSD som ble tatt i fylla på et narspiel på en liten leilighet vi ikke våget oss ut i fra.

Hvordan var nedturen for deg på alkohol? Det var det værste med hele trippen i mitt tilfelle, det at fyllesyken ble ganget opp med hundre.
Sist endret av pipestilk; 14. januar 2020 kl. 12:57.
Wow, litt av en rapport. Kan jeg spørre hvordan kompisen din reagerte? Ble han like bajas som deg som i at han heller ikke så noe galt med å kaste ting rundt omkring samt spise hudkrem?
Anonym bruker
"Gul Fossegrim"
Generert avatar for denne anonyme brukeren
Trådstarter
Sitat av pipestilk Vis innlegg
Fin trippraport. Den var innlevelsesrikt besskrevet. Den minner litt om min egen førstegangsopplevelse på LSD som ble tatt i fylla på et narspiel på en liten leilighet vi ikke våget oss ut i fra.

Hvordan var nedturen for deg på alkohol? Det var det værste med hele trippen i mitt tilfelle, det at fyllesyken ble ganget opp med hundre.
Vis hele sitatet...
Hvordan var den trippen?
Altså jeg lå å sov i 2 døgn så merket i noe fyllesyke sånn sett.
Anonym bruker
"Gul Fossegrim"
Generert avatar for denne anonyme brukeren
Trådstarter
Sitat av andlov5000 Vis innlegg
Wow, litt av en rapport. Kan jeg spørre hvordan kompisen din reagerte? Ble han like bajas som deg som i at han heller ikke så noe galt med å kaste ting rundt omkring samt spise hudkrem?
Vis hele sitatet...
Han gjorde ikke like mye utav seg som meg. Men husker egentlig ikke så mye av hvordan han var. Han fant ikke på så mye rart, men han prøvde heller ikke å stoppe galskapen så han kan ikke ha vært helt god selv. Skulle likt å vist hva som gikk igjennom hodet hans.
Skummelt! Hvis man er av den typen som du selv sier du er TS, som kan være vågale og ikke tenke konsekvenser, så tenker jeg dette virkelig var en tankevekker for deg! Godt at det gikk fint med deg, og at du ikke klarte å få til noe så dumt at det ikke går an å fikse. Bra at du deler dette også. Det er lett for å gå i den fella at man tror rusmidler generelt ikke er noe farlig alikevel, men man må virkelig ha respekt for de. Man har bare én rygg, bare to knær, osv. På samme måte har man bare én psyke, om det gir mening. Ikke fuck den opp for litt rus!
Jeg hørte en bra historie i går. Den var ca sånn.
Det var en kinesisk bonde som bodde i en landsby. Han hadde en hest og var avhengig av den til diverse oppgaver. En morgen når bonden våknet så oppdaget han at hesten hadde rømt. Når de andre i landsbyen fikk høre om hva som hadde skjedd mente de at det var veldig dumt og at bonden har hatt veldig uflaks. Bonden virket ikke lei seg og svarte bere med et "kanskje".

Neste dag kom hesten tilbake og den hadde dratt med seg 7 andre villhester. Bonden satte opp et gjerde og låste de inn. De andre i landsbyen fikk høre om dette og syntes bonden var utrolig heldig som fikk så mange hester gratis. Men igjen svarte bonden bare med et "kanskje".

Neste dag så skulle sønnen til bonden begynne med å temme villhestene. Han ramlet av en hest og brakk benet. Kina var delaktig i krig og det var sønnens år til å dra i militæret. Men nå som han hadde brukket benet så slapp han det. De andre i landsbyen mente at bonden hadde utrolig flaks med at sønnen brakk benet. Siden nå kunne sønnen være trygg hjemme sammen med bonden. Kanskje. sa bonden....
Anonym bruker
"Arbeidende Hærorm"
Generert avatar for denne anonyme brukeren
Sitat av why_not Vis innlegg
Jeg hørte en bra historie i går. Den var ca sånn.
Det var en kinesisk bonde som bodde i en landsby. Han hadde en hest og var avhengig av den til diverse oppgaver. En morgen når bonden våknet så oppdaget han at hesten hadde rømt. Når de andre i landsbyen fikk høre om hva som hadde skjedd mente de at det var veldig dumt og at bonden har hatt veldig uflaks. Bonden virket ikke lei seg og svarte bere med et "kanskje".

Neste dag kom hesten tilbake og den hadde dratt med seg 7 andre villhester. Bonden satte opp et gjerde og låste de inn. De andre i landsbyen fikk høre om dette og syntes bonden var utrolig heldig som fikk så mange hester gratis. Men igjen svarte bonden bare med et "kanskje".

Neste dag så skulle sønnen til bonden begynne med å temme villhestene. Han ramlet av en hest og brakk benet. Kina var delaktig i krig og det var sønnens år til å dra i militæret. Men nå som han hadde brukket benet så slapp han det. De andre i landsbyen mente at bonden hadde utrolig flaks med at sønnen brakk benet. Siden nå kunne sønnen være trygg hjemme sammen med bonden. Kanskje. sa bonden....
Vis hele sitatet...
Skjønte ikke?
Sitat av Anonym bruker Vis innlegg
Skjønte ikke?
Vis hele sitatet...
Det Why-not sier er den gode gamle "det finnes ikke bad-trips" - noe jeg har skrevet i huet og ræva her inne tidligere.

Hele opplevelsen til TS er 100% mulig å unngå og 100% selvforsynt. Merk at den ikke inneholder noen reelle fysiske utfordringer. Alt er psykisk - mangelen på aksept for å være presis.
Jeg vil presisere at TS ikke trenger å føle seg dårlig pga dette, da det er veldig vanlig.

"Jeg bad'er så jævlig" - "kanskje"

Er egentlig trippen god? Kanskje. Er trippen kjip? Kanskje.
En ting er nå helt sikkert; den er som den er, og det er når du setter klørne i bakken og nekter å flyte med at det blir kjipt, og det kan få en hel haug av negative følger likt det TS skriver om.
Anonym bruker
"Full Gaupe"
Generert avatar for denne anonyme brukeren
Hehe, det minner meg om min første og siste trip med LSD for noen år tilbake. Skal ikke skrive så mye om den trippen, har skrevet den en del ganger før her på freak. Jeg ble overbevist om at alt var en simulering styrt av djevelen, at jeg var stuck i helvette til evig tid. Tiden gikk baklengs også tankeloops osv. Endte med selvskading, politi og sykehus. Når trippen var over var jeg helt normal igjen, men i sjokk såklart. Jeg kan med hånden på hjertet si at det er den største hendelsen som har skjedd i livet mitt hittil. Alt forandret seg etterpå. Livet mitt er nå delt i livet før trippen, og livet mitt etter trippen. Jeg mistet jobben, dama og ble tvunget til å face livet og alle tankene det medførte. Fikk rulleblad pga politiet, som fucka opp for utdanningen min. Alt var veldig grått og monotont en periode.

Allikevel er det sikkert noe av det beste som har skjedd meg. I etterkant: Hverdagslige frykter ble ingenting, jobbintervju frykt og dagligdags angst forsvant ut vinduet. Skummelt å potensielt bli rejecta av hun fine jenta på studiet? Ikke når du har opplevd en evighet i helvete med djevelen selv. Forholdet mitt til venner og familie ble mye mer åpent, ærlig; jeg hadde ingenting å skjule lenger. Jeg sluttet å røyke daglig, innså hvor vakkert livet kan være. Sluttet med escapism, satte pris på hver dag som var. Gikk lange turer i skogen, nøt alle detaljene som hadde åpnet seg for meg i naturen. Kunne bruke en halvtime å bare sitte å studere detaljene på et tre og sette pris på hvor detaljrikt og vakkert det er. Fikk fullført studie og fikk en overraskende god jobb. Fått kjøpt hus og truffet et herlig menneske.

Det var vendepunktet mitt. I starten hadde jeg mye negative tanker om trippen og skulle ønske jeg kunne skrudd tilbake tiden. Nå i dag så er jeg utrolig glad for at det har gått som det gikk. Det er det verste som har skjedd meg, men også det beste som har skjedd meg.
Sitat av Anonym bruker Vis innlegg
Hvordan var den trippen?
Altså jeg lå å sov i 2 døgn så merket i noe fyllesyke sånn sett.
Vis hele sitatet...
Den var den jævligste trippen jeg har hatt. Det var og førstegangs opplevelse. Starten var morro og vi lo oss i hel. Jeg husker begge satt med hodet over doskålen og studerte kompisen min sin afvføring. Vi hadde alldrig sett noe så fantastisk. Så satte vi på splatterfilmen braindead av Peter Jackson, og da kicket trippen inn enda mer...hjernen forsto ikke ironi eller noe som helst humor i det hele tatt. Det var plutselig en film hvor man ikke skilte mellom zombier og mennesker, og funderte hvordan de kunne være så stygge med hverandre. Jeg husker at jeg plutselig holdt på og bli kristen. Resten av trippen vekslet jeg mellom og be til gud og Satan om hverandre av redsel for å miste identiteten min. Den knyttet jeg mer og mer til Satan. Deretter slo fyllesyken inn mer og mer, hvor jeg dehydrerte. Jeg ble enormt tørst uten å vite om det og det føltes som om invollene mine brente. Kompisen min taklet ikke sytingen min og trippet for seg selv på soverommet(det var hans leilighet). Jeg endte da opp i det som føltes som helvete. Det var og i en leilighet vi hadde festet i tidligere på kvelden hvor ølflassker og sneiper fløyt over alt. Solen kom opp og det var den styggeste soloppgangen man kan tenke seg som skimtet inn gjennom vinduet. Ute startet korpsmusikk da det var 1.mai hodet holdt på og eksplodere. Dette selvsagt etterfulgt av at kompisen min fikk besøk i festbulen mens trippen fortsatte langt ut til neste dag.

Ja, en minitrippraport i kort og forenklet utgave siden du spurte. Jeg kan tilføye at det må ha vært en super kuren for å bli avholdsmann lenge etterpå. Jeg tror kansje opplevelsen som skjedde for over 20 år siden er skyld i at jeg nå til dags knapt drikker. Vi var dritings før trippen uten noe å reparere med på narchspielet. Det andre jeg lærte var at og trippe dagen derpå eller og blande med alkohol er bortkastet. Fra da av har jeg sett på psykidelia som noe hellig man skal ha en enorm respekt for.
Sist endret av pipestilk; 14. januar 2020 kl. 22:15.
Valgfri brukertittel
meaculpaUIO's Avatar
Ser det er flere faktorer her. ADHD, Alkohol, trøtt, manglende erfaring.

Samtidig må det sies, denne type bruk skader ryktet til psykedelia, det skremmer folk fra å støtte rusreform, det forer
folks utrygghet og frykt for hva som kan skje under påvirkning av stoffet. Var det på noe tidspunkt en vurdering for deg?

Og det gir ihvertfall ikke helsevesenet et godt inntrykk av stoffet. De gis med slik atferd rett i at det vil bli flere innleggelser,
mer lidelse, mer uansvarlig bruk, hvis dette er representativt for hvordan nordmenn nærmer seg ting som LSD.

I dag ses det på som normalt å ta seg en fest fordi man kan, mens før i tiden feiret vi noe
med større betydning enn at vi har råd og mulighet.
Sist endret av meaculpaUIO; 20. januar 2020 kl. 14:59.
Anonym bruker
"Nervøs Føniks"
Generert avatar for denne anonyme brukeren
Yupp. Acid is one hell of a drug! Det du opplevde er ikke så uvanlig når folk får i seg for mye. Gjorde akkurat samme tabben selv. Hadde trippet 20+ ganger tidligere både på sopp og syre. Følte meg ekstra tøff en kveld og spiste 700ug LSD.

Trodde jeg skulle takle det fint siden det aldri hadde vært noe problem før. Endte opp med å full panikk, skjønte ikke noe av hva som foregikk. Trodde jeg holdt på å dø fordi jeg ikke husket at jeg hadde tatt syre. Rotet rundt i huset slik som du gjorde, skremte livet av naboene..som utrolig nok ikke ringte politiet, takk gud. Ringte selv ambulanse fordi jeg var helt sikker på at jeg holdt på å dø.

Jævlig flaut i ettertid. Spesielt i forhold til naboene. De tror nok jeg er helt nuts! Denne episoden fikk heldigvis ikke noen konsekvenser for meg i ettertid, men hver gang jeg tenker på det cringer jeg HARDT. Vær forsiktig med syre, folkens.
Anonym bruker
"Arbeidende Hærorm"
Generert avatar for denne anonyme brukeren
Sitat av meaculpaUIO Vis innlegg
Ser det er flere faktorer her. ADHD, Alkohol, trøtt, manglende erfaring.

Samtidig må det sies, denne type bruk skader ryktet til psykedelia, det skremmer folk fra å støtte rusreform, det forer
folks utrygghet og frykt for hva som kan skje under påvirkning av stoffet. Var det på noe tidspunkt en vurdering for deg?

Og det gir ihvertfall ikke helsevesenet et godt inntrykk av stoffet. De gis med slik atferd rett i at det vil bli flere innleggelser,
mer lidelse, mer uansvarlig bruk, hvis dette er representativt for hvordan nordmenn nærmer seg ting som LSD.

I dag ses det på som normalt å ta seg en fest fordi man kan, mens før i tiden feiret vi noe
med større betydning enn at vi har råd og mulighet.
Vis hele sitatet...
Synes det er rart at du mener at slike ting ikke burde dokumenteres. Om det kun er de positive sidene som blir satt fokus på med rusmidler, er det lettere for folk å gå på slike smeller fordi de ikke skjønner hvor farlig det kan være. Det er kjempe bra at slike historier kommer ut slik at andre forstår at man må være forsiktige, fordi det kan ende veldig galt om man ikke er det. Er ikke bra å tro at slike ting ikke kan skje.
Valgfri brukertittel
meaculpaUIO's Avatar
Det bør dokumenteres, men mange historier som inneholder setningen "ikke gjør som jeg gjør" kan likevel oppfattes forherligende, normaliserende osv.

Du skriver at folk forstår at de må være forsiktige - og at historier som denne gjør at folk er forsiktige - hvor sant er det?
Anonym bruker
"Skeptisk Måse"
Generert avatar for denne anonyme brukeren
Skjenner meg igjenn i den badtrippen. Hadd tatt lsd og annet før og anså meg selv som erfaren med dop en gang iblant. Tok derfor en større dose lds og det klikket helt. Reiv ned alt i leiligheten, og kastet vann på taket, alt gikk på automatikk som om jeg ble kontrolert av noen andre. Jeg så hva som skjedde men var bare en tilskuer, av det kroppen min gjorde. Føltes også ut som om jeg ble kvalt hele tiden det varte nesten en time. Gjorde mye annet dritflaut under den turen men overlevde og ingen fant det ut heldigvis. Aldri mer lsd igjenn.
Sitat av meaculpaUIO Vis innlegg
Det bør dokumenteres, men mange historier som inneholder setningen "ikke gjør som jeg gjør" kan likevel oppfattes forherligende, normaliserende osv.

Du skriver at folk forstår at de må være forsiktige - og at historier som denne gjør at folk er forsiktige - hvor sant er det?
Vis hele sitatet...
For min del gjør historier som dette at jeg tenker meg godt om, og passer på å ta alle forhåndsregler for å få en god opplevelse hvis jeg alikevel bestemmer meg for å gjøre det. Til og med de værste historier kan vel potensielt virke forlokkende for noen? Skjønner ikke helt hvordan man skal unngå det. Jeg kan ikke se for meg at denne typen opplevelse er noe de fleste synes virker fristende, men jeg kan selvsagt bare snakke for meg selv.
Anonym bruker
"Nervøs Føniks"
Generert avatar for denne anonyme brukeren
Sitat av topdogg Vis innlegg
For min del gjør historier som dette at jeg tenker meg godt om, og passer på å ta alle forhåndsregler for å få en god opplevelse hvis jeg alikevel bestemmer meg for å gjøre det. Til og med de værste historier kan vel potensielt virke forlokkende for noen? Skjønner ikke helt hvordan man skal unngå det. Jeg kan ikke se for meg at denne typen opplevelse er noe de fleste synes virker fristende, men jeg kan selvsagt bare snakke for meg selv.
Vis hele sitatet...
Enig. Det er ingenting gøy eller forlokkende med å trippe av seg ballene. Det kan være en dypt traumatisk opplevelse. Har ingen kilder på dette, men det kan være så ille at man utvikler en form for PTSD. Og ikke minst alt det sjuke man kan finne på når man er i den tilstanden. Man husker gjerne ikke mer enn noen sekunder tilbake i tid. Var ganske stusselig å måtte bli beroliget av ambulansefolka. Syre er heftige greier og burde behandles med stor respekt.

Edru trip-sitter noe alle burde ha på heavy doser. Hadde jeg hatt det under den monstertrippen hadde det mest sannsynlig gått helt fint.
Anonym bruker
"Utstø Ørekyte"
Generert avatar for denne anonyme brukeren
Jeg synes dette er svært interessant og nyttig. Jeg blir spesielt nysgjerrig på dette fenomenet at noen endevender boligen sin, hva tenker man da? Eller som en sier her; man er utenfor sin kontroll og bare lar seg styre av stoffet.
Synes det er viktig å både få frem de positive såfremt som de negative sidene av dette stoffet. Har stor nytte av dette.