Du må være registrert og logget inn for å kunne legge ut innlegg på freak.no
X
LOGG INN
... eller du kan registrere deg nå
Dette nettstedet er avhengig av annonseinntekter for å holde driften og videre utvikling igang. Vi liker ikke reklame heller, men alternativene er ikke mange. Vær snill å vurder å slå av annonseblokkering, eller å abonnere på en reklamefri utgave av nettstedet.
  4 6856
Kom over et lite kamera fra Kina.

Skikkelig Kina vare - Det er èn del som er mekanisen til de 2 eneste knapper på kam. og den var så flimsete og løs at jeg var sikker på det ikke gikk an å bruke knappene.

Dette er samme oppsett over hele linja fra flere Kina leverandører osv. Ser alle har de to knappene jeg har.
Så det er nok samme funksjoner på alle sammen.

Mode og ON/OFF

Det er jo ingen skjerm eller noe, så noen som vet brukermanualen i hode. Og om de har sett akk denne før vet dere noe om den?


Sist endret av Naturgrønn; 24. september 2019 kl. 21:01. Grunn: Automatisk sammenslåing med etterfølgende innlegg.
Det er et utydelig serienummer der, som kanskje blir greiere å lese, hvis du tar et nytt bilde. Isåfall kan du google dette, så kan du legge til i søket +"instruction manual" eller +"users handbook".
Det er ofte små lysdioder som lyser/blinker når en gjør innstillinger.
Ja blått og rødt.

Men siden jeg ikke har manual, og dette er samme kretskort og oppsett som i tusenvis av forskjelig kinacam så håpte noen her hadde kinacam.

Nei ikke noe serienummer e.l. på selve kameraet som antyder til noe merke. Står kun info. Som oppløsning og made in china

Sitat av jpano Vis innlegg
Vis hele sitatet...
Tusen takk, much appreciated! Tror dette er riktig.
Sist endret av Naturgrønn; 25. september 2019 kl. 11:57. Grunn: Automatisk sammenslåing med etterfølgende innlegg.