Du må være registrert og logget inn for å kunne legge ut innlegg på freak.no
X
LOGG INN
... eller du kan registrere deg nå
Dette nettstedet er avhengig av annonseinntekter for å holde driften og videre utvikling igang. Vi liker ikke reklame heller, men alternativene er ikke mange. Vær snill å vurder å slå av annonseblokkering, eller å abonnere på en reklamefri utgave av nettstedet.
  245 184780
Sitat av Guttelim Vis innlegg
Skal ikke påstå at det ikke går an. Da flyttes i såfall filene til en annen mappe.
Med en gang de blir åpnet i snapchat forsvinner de fra recieved_image_snaps mappa.
Vis hele sitatet...
hmm, jeg fikk til å se gamle videoer fra snaps med Ifunbox, men ikke bilder, og ikke alle videoer (bare de nyeste).
Sitat av xaine Vis innlegg
hmm, jeg fikk til å se gamle videoer fra snaps med Ifunbox, men ikke bilder, og ikke alle videoer (bare de nyeste).
Vis hele sitatet...
Alle vi som har Phantom innstalert på Iphone kan også se de nyeste videone i "Cached Videos".
Under står det "Note: IOS clears these files randomly"
regner med at det er noe av det samme?
Sitat av KjemikalieX Vis innlegg
Alle vi som har Phantom innstalert på Iphone kan også se de nyeste videone i "Cached Videos".
Under står det "Note: IOS clears these files randomly"
regner med at det er noe av det samme?
Vis hele sitatet...
rart. Har sett folk fått det til på youtube, men husker ikek hvilket program de brukte. trur det va nor innen "cydia" elns.
Sitat av xaine Vis innlegg
rart. Har sett folk fått det til på youtube, men husker ikek hvilket program de brukte. trur det va nor innen "cydia" elns.
Vis hele sitatet...
Phantom er fra Cydia det også
Er vell den mest brukte også(en av de?).
Sist endret av KjemikalieX; 6. august 2013 kl. 23:15.
▼ ... over en uke senere ... ▼
Tenkte jeg kunne dele funnet mitt til dere. Det dreier seg om SnapSaver.exe (Husker ikke kilden jeg lastet det ned fra så ikke spør meg om hvor jeg fikk tak i det, jeg er ganske sikker på at det er safe å bruke det, og jeg har brukt det, i ca 1 uke nå og det funker fett ).

Bare skriv inn brukernavnet og passordet ditt og da vil de bildene som ikke er blitt åpnet fra før av lastes ned og legges i en mappen "Snaps" (Filnavn i denne testen ble "feddiriko_337997376602013500r.png"). Veldig enkelt.

Som jeg nevnte tidligere så funker SnapKeep til Android utmerket hos meg.

Du bare logger inn der når du ser at du har mottatt snaps.
Stygg & samtidig fin
Dillinger's Avatar
Screenshots vises ikke i iOS 7 Beta 5.
Dersom folk med Android-mobil har lyst på 30 sekunder ekstra på et bilde til å f.eks jacke off (Antar automagisk at alle er 14 år gamle og ekstremt kåte her), så kan dere ta på tastelåsen når dere "ser" en snap, for deretter å ta av tastelås og trykke på det ikonet nede i venstre hjørne som som regel tar dere til listen over sendte/mottatte snaps. I stedet blir dere tatt til bildet dere hadde oppe før tastelås, og dette vises da helt til dere trykker dere ut av bildet. Vær dog oppmerksom på at dere sender ut screenshot-varsel dersom dere screenshotter, selv om det er 2,5 timer etter det er mottatt og sett for første gang.
Sitat av feddiriko Vis innlegg
Tenkte jeg kunne dele funnet mitt til dere. Det dreier seg om SnapSaver.exe (Husker ikke kilden jeg lastet det ned fra så ikke spør meg om hvor jeg fikk tak i det, jeg er ganske sikker på at det er safe å bruke det, og jeg har brukt det, i ca 1 uke nå og det funker fett ).

Bare skriv inn brukernavnet og passordet ditt og da vil de bildene som ikke er blitt åpnet fra før av lastes ned og legges i en mappen "Snaps" (Filnavn i denne testen ble "feddiriko_337997376602013500r.png"). Veldig enkelt.

Vis hele sitatet...
Bare å skrive brukernavn og passord på en ukjent .exe fil? hørtes trygt ut...
▼ ... noen uker senere ... ▼
Dersom du ikke vil at motparten skal få vite det, så burde du ta bilde av bildet enkelt og greit. Bare sitt klar med en annen mobil eller et kamera også ta bildet av snappen.
Sitat av wopah Vis innlegg
Dersom du ikke vil at motparten skal få vite det, så burde du ta bilde av bildet enkelt og greit. Bare sitt klar med en annen mobil eller et kamera også ta bildet av snappen.
Vis hele sitatet...
Dummeste jeg har hørt. Blir jo megadårlig kvalitet, og det er mye enklere måter å gjøre det på.
SnapGrapple funker ihvertfall ikke på Android lenger..
Sitat av Skeetonez Vis innlegg
Dummeste jeg har hørt. Blir jo megadårlig kvalitet, og det er mye enklere måter å gjøre det på.
Vis hele sitatet...
Da har de ikke hørt mye dumt. Sa ikke det var den beste løsningen, men da får ikke motparten vite om det. Har ikke satt meg så inn i snapchat at jeg vet om noen andre måter, dessverre.
Sitat av freeaak Vis innlegg
SnapGrapple funker ihvertfall ikke på Android lenger..
Vis hele sitatet...
Snapkeep funker enda.
Til Android kan du gå i Google Play og laste ned en gratis app som heter Snapchat Savepics. Rødt ikon. Da kan du åpne snaps, ha de åpne så lenge du gidder og lagre de uten at personen ser du tar screenshot

Edit: Her er linken https://play.google.com/store/apps/d...apchatsavepics
Sist endret av Pygoscelis; 15. september 2013 kl. 21:05.
Snap save for IOS gjør at du kan se og lagre bildene så lenge du ikke allerede har åpnet de i snapchat appen.
▼ ... noen måneder senere ... ▼
Er det noen som vet hvordan man kan få hjerte logoer andre loger når man skriver, slik som denne jeg har fått? (Android)

http://www.bildedump.no/pics/25dbba0c31d58869ae3f341fbd0f0135.jpg
Sist endret av Jazze; 8. desember 2013 kl. 12:24.
Sitat av Jazze Vis innlegg
Er det noen som vet hvordan man kan få hjerte logoer andre loger når man skriver, slik som denne jeg har fått? (Android)

http://www.bildedump.no/pics/25dbba0c31d58869ae3f341fbd0f0135.jpg
Vis hele sitatet...
emoji *titegn*
▼ ... noen måneder senere ... ▼
Hei!
Noen som vet om det er mulig å se et bilde på snap, uten at det blir vist som "åpnet"? Altså at jeg har muligheten til å "åpne" bildet på vanlig vis senere.

Hvilke apps blir anbefalt? Er snapkeep det beste alternativet?

Takk på forhånd!
iOS eller Android?
Sist endret av RabbitPen; 4. mars 2014 kl. 01:25.
Beklager: Android!
SnapKeep for Android har vært trofast mot meg i nesten et år snart, anbefaler den.

Koster riktignok penger nå, gjorde ikke det da jeg lasta den ned. 5-6,- er det vel.
Takk! Er det denne det er snakk om da eller? (https://play.google.com/store/apps/d...apchatsavepics)


Vet du forresten om det er mulig å være pålogget på samme snapchat-konto på to ulike enheter? Vil den ene bli logget av? Vil begge bli logget av når den ene enheten logges av? (Jeg har ikke mulighet til å teste ut dette akkurat nå, så setter pris på svar!)
Sur og sarkastisk
droppboks's Avatar
Sitat av Zacharia Vis innlegg
Hei!
Noen som vet om det er mulig å se et bilde på snap, uten at det blir vist som "åpnet"? Altså at jeg har muligheten til å "åpne" bildet på vanlig vis senere.

Hvilke apps blir anbefalt? Er snapkeep det beste alternativet?

Takk på forhånd!
Vis hele sitatet...
Er det ikke bare å luske rundt i filstrukturen? Snapchat må jo lagre bildene ett sted før du åpner dem? (Basert på ting jeg har lest, til tross for at jeg egentlig ikke bruker snapchat)
Sitat av Zacharia Vis innlegg
Takk! Er det denne det er snakk om da eller? (https://play.google.com/store/apps/d...apchatsavepics)


Vet du forresten om det er mulig å være pålogget på samme snapchat-konto på to ulike enheter? Vil den ene bli logget av? Vil begge bli logget av når den ene enheten logges av? (Jeg har ikke mulighet til å teste ut dette akkurat nå, så setter pris på svar!)
Vis hele sitatet...
Nei, du vil bare kunne bruke den ene appen. Den andre vil bli logget av. Jeg bruker appen du linker til. Fungerer greit den. Pass på at du trykker på fjeset som er der når du ser på bildet slik at den blir satt som "har sett"

Edit: Så litt feil. Om du kan bruke den på to enheter samtidig vet jeg ikke, men synes å huske at det ikke gikk.
Sist endret av Fuzzybossen; 4. mars 2014 kl. 09:46.
I Android universet har man Root og følgende apper som kan hjelpe deg:

Xposed Framework - Finnes på XDA.
Modul i Xposed: Keepchat - for å beholde bilder
Modul i Xposed: Snapshare - For å dele bilder til snapchat fra kamera album o.l.

Ellers finnes der tredjeparts applikasjoner som koster penger som kunne gjøre samme nytten. Svært få av disse virker i dag.
I apple universet så kan man Jailbreake ipod / iPhone / iPad, og installere tilsvarende app fra Cydia. Disse virker tildels OK.
Sitat av juzz Vis innlegg
I Android universet har man Root og følgende apper som kan hjelpe deg:

Xposed Framework - Finnes på XDA.
Modul i Xposed: Keepchat - for å beholde bilder
Modul i Xposed: Snapshare - For å dele bilder til snapchat fra kamera album o.l.

Ellers finnes der tredjeparts applikasjoner som koster penger som kunne gjøre samme nytten. Svært få av disse virker i dag.
I apple universet så kan man Jailbreake ipod / iPhone / iPad, og installere tilsvarende app fra Cydia. Disse virker tildels OK.
Vis hele sitatet...
Jeg har selv Phantom som vi snakket om tidligere i tråden. Vil si denne funker langt over OK da jeg har muligheter ingen android brukere jeg kjenner har
Text editor og bakgrunn på teksten, samt farge er noe av det.
Sist endret av KjemikalieX; 7. mars 2014 kl. 10:06.
hahahha det er hundrevis av apper til å lagre bildene uten at den andre brukeren ser du har gjort det, som f.eks snapsave, save for snapchat osv osv..
Hvis du skal lage bilder på snapchat uten å ha sett på dem, eller gi noen indikasjon på hva du driver med, så ville jeg gått for "Snapsaver" Gratis app (for Ios). Ganske grei den, lagrer bildet uten at du har åpnet det.
Snaphack for iOs funker fett. Koster 7-14kr
▼ ... over en uke senere ... ▼
SnapChat for IOS;

* Jailbreak og last ned "Phantom".
▼ ... over en måned senere ... ▼
Er ny på dette. Hvordan lagrer jeg snaps uten at noen finner ut av det? Finnes det program til dette? Snakker om android. Fant ikke snapkeep
Eat to bite?
Curver's Avatar
Sitat av alabama Vis innlegg
Er ny på dette. Hvordan lagrer jeg snaps uten at noen finner ut av det? Finnes det program til dette? Snakker om android. Fant ikke snapkeep
Vis hele sitatet...
Snapsave fungerer ypperlig!
https://play.google.com/store/apps/d...linho.snapsave
På iphone hadde jeg jailbreak med phantoom så den vanlige snapchat appen fikk ytterlige funksjoner slik at jeg kunne sende bilde/film fra galleri, og kunne lagre bilder uten at den andre såg det. Nå har jeg kjøpt android mobil (s5) og lurer på om det er noe lignende? Kan jeg roote den til å gjøre det samme? Vil ikke laste ned eller kjøpe en random ekstra app.
Sitat av Curver Vis innlegg
Vis hele sitatet...
At appen vil ha tilgang til kamera, mikrofon, full nettverkstilgang og skriverettigheter på lagringsmediumet kan jeg forstå. Men hvorfor vil den ha tilgang til kontaktdataene mine? Hvorfor vil den lese, og sende, SMS? Tilgang til anropsfunksjonen? Kontaktdata? Oppdag kontoer?

Mulig det har en god forklaring. I så tilfelle vil jeg gjerne vite den. Dette er grunnen til at jeg enda ikke har lastet ned Snapsave, som er skrevet og distribuert av en privatperson i Sør-Amerika.

Anyone?
Sitat av Realist1 Vis innlegg
At appen vil ha tilgang til kamera, mikrofon, full nettverkstilgang og skriverettigheter på lagringsmediumet kan jeg forstå. Men hvorfor vil den ha tilgang til kontaktdataene mine? Hvorfor vil den lese, og sende, SMS? Tilgang til anropsfunksjonen? Kontaktdata? Oppdag kontoer?

Mulig det har en god forklaring. I så tilfelle vil jeg gjerne vite den. Dette er grunnen til at jeg enda ikke har lastet ned Snapsave, som er skrevet og distribuert av en privatperson i Sør-Amerika.

Anyone?
Vis hele sitatet...
Den vil kanskje ha tilgang på kontakter av samme grunn som Snapchat vil det, som er å oppdage om nummerene du har lagra er koblet opp mot andre snappere.

Ikke vet jeg, bruker ikke den samme appen.
Får ikke snapsave til å fungere her. Får ikke logget inn eller registrert meg. Får kun beskjed om at jeg må oppdater snapchat, selv om det ikke går an å oppdatere denne i googleplay.... Noen andre som har samme problem eller som evt. kan løse problemet? =(
Sitat av alabama Vis innlegg
Får ikke snapsave til å fungere her. Får ikke logget inn eller registrert meg. Får kun beskjed om at jeg må oppdater snapchat, selv om det ikke går an å oppdatere denne i googleplay.... Noen andre som har samme problem eller som evt. kan løse problemet? =(
Vis hele sitatet...
Har ikke dette problemet.. Jeg bruker en Note 3.
▼ ... over en måned senere ... ▼
Noen som vet hvordan man sender snapchat til ALLE på listen sin uten å måtte merke èn og èn?
Sitat av Trezpazr Vis innlegg
Noen som vet hvordan man sender snapchat til ALLE på listen sin uten å måtte merke èn og èn?
Vis hele sitatet...
Ja noen som vet?
ヽ༼ຈل͜ຈ༽ノ
Lima's Avatar
Hvorfor ikke bare legge det i My story?
Sitat av Lima Vis innlegg
Hvorfor ikke bare legge det i My story?
Vis hele sitatet...
Hva vis du vil gjøre begge deler.
ヽ༼ຈل͜ຈ༽ノ
Lima's Avatar
Sitat av øyvind95 Vis innlegg
Hva vis du vil gjøre begge deler.
Vis hele sitatet...
Hva er poenget med det?
Sitat av Lima Vis innlegg
Hva er poenget med det?
Vis hele sitatet...
Fordi du ikke får "notification" om det er mystory.
Vil heller at de fjerner my story og legger til en send to all knapp.
Sist endret av Xernox; 27. juni 2014 kl. 20:37.
ヽ༼ຈل͜ຈ༽ノ
Lima's Avatar
Trykk helt øverst på "send til". Men jeg har "phantom" jailbrake, så er usikker på om d fungerer på stock snapchat
▼ ... over et år senere ... ▼
Last ned http://www.airsquirrels.com/reflector/ også printscreener du den på pcen din