Du må være registrert og logget inn for å kunne legge ut innlegg på freak.no
X
LOGG INN
... eller du kan registrere deg nå
Dette nettstedet er avhengig av annonseinntekter for å holde driften og videre utvikling igang. Vi liker ikke reklame heller, men alternativene er ikke mange. Vær snill å vurder å slå av annonseblokkering, eller å abonnere på en reklamefri utgave av nettstedet.
  20 6357
spQ
Dyslectic Mind
spQ's Avatar
hmmmm.. ja så er sorgens stunder kommet =( hehe .. neida.. ikke fullt så gale.. men *urk* etter et to års forhold med 4 bolter og en lang jernstang i foten skal de ut.. og jah.. JEG KVIR meg!! eller.. på en måte blir det litt digg også.. det er jo trossalt .. gratis dop *glise* men helvete som jeg skal lide for det i flere uker..
Grunnen til at jeg i det hele tatt har brukket foten er at jeg brakk låret etter ett fritt fall på 7 meter... jeg var MEGET full og litt annet.. så jeg trodde det var en snarveg..ettersom at politiet var etter meg så brydde jeg meg ikke så veldig om hvor jeg løp..så lenge det gikk fremover..og det var også MEGET mørkt.. så jeg klatret over ett gjerde.. (uten å se ned) og jah.. *SMACK* sa det..også lå jeg på bakken.. jeg satt en liten stund og tenkte litt..også reiste jeg meg oppigjen og begynte å løpe igjen(ihvertfall prøvde) så stoppet jeg opp og tenkte at ..FAEN og nå har jeg sikkert forstuet foten.. pluttselig merket jeg at foten ikke var med.. så så jeg ned..og foten var vridd 90 grader til venstre(det var høyre fot) det føltes liksom ut som jeg var lam fra lårbeinet og ned.. så tok jeg av meg buksen og lyste på med lighter..ogda så jeg beinet stakk ut fra siden.. DIGG...
så satt jeg meg ned.. begynte å le.. heh. og ropte om det var noen som kunne komme ned for jeg trodde jeg hadde brukket foten.. så kom det 2 stykker ned.. så gav de meg noen øl..for at jeg skulle prøve å sovne.. men det ble bare værre.. så ..kom STYGGE Politiet og påsto at jeg løy..og at hvis jeg hadde detti ned der så hadde jeg vært dau.. så de fikk meg til å prøve å gå på foten.. og det gjorde det jo bare enda værre..så lå jeg der og heh.. lo(faktisk ja..fordi det ikke gjorde vondt,,og for at det var som jeg var lam ifoten..og for at jeg sikkert var redd(og da er det min reaksjon)
anyway.. så kom jeg inn på sykehuset..ja.. og der var det 11 dager med 7mg morfin skutt inn i venstre lår hver tredjetime.. så når jeg kom hjem igjen fikk jeg sterke medikamenter for å holde smertene borte... gikk på krykker i 3 månder.. og je.. nå skal de ut igjen.. men nå.. ENDELIG.. er jeg nøktern når jeg får : likegyldighetssprøyten,beroligende før narkose, og så tilslutt narkose...
også når jeg våkner får jeg morfin igjen=) hehe..
jess.. men men.. tror ihvertfall at jeg blir borte en stund.. (men jeg kan være KJEMPE heldig å komme ut allerede på fredag..
akkuratt nå..så må jeg faste til imåren.. jeg får ikke lov til å drikke..spise..røyke..eller noe annet..
som drops,tyggis,, bla bla bla....
men men.. wish me luck then =)

-sp3q
Sist endret av spQ; 30. mai 2001 kl. 17:55.
improbable
Gusto's Avatar
DonorAdministrator
lykke til! du TRENGER DET!

helvete...
Better than thou.
å faste før operasjon er døvt! måtte gå en dag uten mat,røyk og drikke når jeg skulle operere hofta.. vondeste jeg har vært med på.. bet meg nesten til blodts i hånda etter operasjonen.. ingen drugs hjalp! ikke de jeg fikk hvertfall.. superpain.. har 2 ti cm. bolter i benet for tiden som jeg kanskje aldri skal operere ut..
Damn, sp3q! Høres jo ut som det kommer fra en skrekkfilm eller noe.. Synes det var litt rart at du i det hele tatt kunne gå... Med benet stikkende ut og i litt feil vinkel..
Men du får ha lykke til da Du har jo gjennomgått det du nevnte. Da er vel ikke dette noen sak. Eller?
Patient zero
iblis's Avatar
"jeg satt en liten stund og tenkte litt..også reiste jeg meg oppigjen og begynte å løpe igjen(ihvertfall prøvde) så stoppet jeg opp og tenkte at, FAEN og nå har jeg sikkert forstuet foten.. pluttselig merket jeg at foten ikke var med.. så så jeg ned..og foten var vridd 90 grader til venstre(det var høyre fot)"

hehe.. bøseste jeg har hørt på lenge

men lykke til a sp3q.. ta det lungt! og hvis du blir der lenge, få en kompis til å stikke innom nff og fortelle oss åssen det går med deg!
[FONT=fixedsys]
[17:41:34] <aciddica>|
[17:41:36] <aciddica> |
[/FONT]

Skaden illustrert på en fin måte..

Ta med litt morfin til meg da..
Sist endret av dephic; 30. mai 2001 kl. 19:16.
jesus christ, aciddica... crazy fool...

anyways, break-a-leg (ehm... ikke bokstavelig talt dah...)
spQ
Dyslectic Mind
spQ's Avatar
Trådstarter
Originally posted by Carlo
å faste før operasjon er døvt! måtte gå en dag uten mat,røyk og drikke når jeg skulle operere hofta.. vondeste jeg har vært med på.. bet meg nesten til blodts i hånda etter operasjonen.. ingen drugs hjalp! ikke de jeg fikk hvertfall.. superpain.. har 2 ti cm. bolter i benet for tiden som jeg kanskje aldri skal operere ut..
Vis hele sitatet...
Heh.. okei.. ja.. jeg har fått beskjed om at jeg skal faste fra klokken "midnatt" jess.. *URK* Ikke røyke.. ikke drikke.. ikke spise.. BLÆÆÆÆÆÆ!!!!! men helvete heller.. KØDDER DU MED MEG??? er det SÅ JÆVLIG?!??! blaaaaaah!!!!! hehe =) faen heller.. jeg som så på dette som .. erhm.. jah.. en lettvindt ting.. men men.. you make my day =) hehe.. får jeg noe å sove på.. anyway.. jeg driter i det..så lenge jeg har nok smertestillende.. (håper bare de funkre bedre på meg enn på deg=) *glise*

-sp3q
rekylvinyl.no
makan til historie...
noen som faktisk blir med å bygge en film på den?

det var jo en betryggelse at du følte deg lam i beinet...du kommer muligens til å føle noe av det sa etter operasjonen, en kamerat har gjennom gått noe av det samme, for han var det ikke så ille etter op, fikk bra med medikamenter

lykketil

du får hilse noen av "søstrene" fra meg
(ikke bare negative sider ved sykehusopphold)

metrom
spQ
Dyslectic Mind
spQ's Avatar
Trådstarter
Originally posted by metrom
du får hilse noen av "søstrene" fra meg
(ikke bare negative sider ved sykehusopphold)

metrom
Vis hele sitatet...
hehe.. ja jeg vet.. sist gang jeg var der.. var det en som het Lotta som var GANSKE så bra! =) hehe.. nå idag når jeg var oppe var det en ny en som het Marianne.. sikkert ett par og tyve.. SKIKKELIG vennlig og snill.. og hun skulle visst ha alt med meg å gjøre.. kjempe hjelpsom og jah..(MEGET PEN hvis det ikke er nevnt) =) jeg bare.. AHHH!! =) hehe... så på en måte gleder jeg meg jo litt til å komme opp der da =) *glisE* håper håper håper at lotta er der =) hehehe.. det hadde vært STORMAT:. OG at jeg slipper kateter.. slik som jeg måtte ha i 4 dager sist gang!!!!! *URK*

-sp3q
improbable
Gusto's Avatar
DonorAdministrator
hehe. syns jeg ser deg sitte der med DEN woodyen og alle sykepleierne later som de ikke ser den
Shit. Jeg har opplevd omtrent det samme, men det var åpent lårbeinsbrudd. Sydde 60 sting og gikk på krykker i tre måneder sjæl, hehe... Hadde jernstang som gikk inni beinet fra kneet til hofta, fjerna den kun omtrent et halvt år etter. Har den hjemme på hylla som et lite minne. Fett nok det... Men sp3q?!!?? Lykke til! Det er ikke noe stress, du får som sagt gode medikamenter, og blir sprek igjen på null komma no time
Jeg bare håper du får penere sykepleiere enn de som jobber her på min avdeling på jobben min... Sånne fortjener du ikke, hehe

Kos deg!
Better than thou.
sp3q: det værste var vel å ikke få røyke.. å ikke få drikke var jo ikke akkuratt kos det heller da men.. måte snikke meg ut et par ganger og ta en sigg.. hadde ikke noe å si egentlig.. tror det bare er mat og drikke som har noe å si.. yeah yeah.. lykke til hvertfall! og jeg håper du får bedre drugs enn det jeg fikk ja!
spQ
Dyslectic Mind
spQ's Avatar
Trådstarter
Jess.. nå er jeg tilbake.. *urk* med inn i det helvetes mye smerter i hele foten.. greit nok at jeg har fått mye drugs på sykehuset.. men sant.. ja.. jeg kunne godt ha vært foruten!! jeg har så innforjævlig vondt.. og ja.. det er sant det du sier.. ingen drugs hjelper.. (utenom når jeg var på sykehuset da) da fikk jeg jo morfin så det jomet etter.. men nå som jeg er kommet hjem er det helt jævlig.. men men.. Lurveleif og Carlo.. hvor langtid etter at dere hadde tatt stangen tok det før dere var skikkelig bra.. nå er det 2 dager siden jeg tok den ut..og jeg har like JÆVLA vondt fordi om!! *urk*
men men.. jeg er tilbake ihvertfall!!

-sp3q
en successful operation, da?

og alt er intakt?
spQ
Dyslectic Mind
spQ's Avatar
Trådstarter
joa! =) operasjonen var velykket... utenom at de hadde beregnet en time på den.. jeg brukte 3..for de hadde klart å brekke en bolt inni beinet den første gangen jeg opererte..så de måtte visst banke og stå i.. men ihvertfall.. jeg kommer meg faktisk gradvis..har klart å stå på foten SÅVIDT idag =) hehe... digg! =) så ja.. men det hadde vært fett å vite om dere andre som har tatt operasjonen..om det tok lang tid før dere ble bedre eller hva!?

-sp3q
Better than thou.
jeg har ikke tatt den ut enda.. satte den inn for, snart, 6 månder siden.. husker nu at det var morfin de sprøyta inn gjennom hånden.. hjalp ikke en dritt.. jeg er ikke sikker på om jeg skal ta den ut engang.. kanskje, kanskje ikke.. er stor fare for at det som skjedde i venstre hofta skal skje i høyre også, så jeg kan ikke drive med en dritt idrett før jeg er ferdig utvokst.. eneste positive er at jeg slipper gym..
nso
popålol
nso's Avatar
Administrator
Originally posted by sp3q
[b]og der var det 11 dager med 7mg morfin skutt inn i venstre lår hver tredjetime.. så når jeg kom hjem igjen fikk jeg sterke medikamenter for å holde smertene borte... /B]
Vis hele sitatet...
Hihi.. samme som dem ga meg når jeg fikk hånden i papp-pressen (2 tonns trykk og halleluja).. eneste var at dem måtte gi meg 6 (!) ganger normal dose morfin før jeg begyne å gi faen i smertene.. åja.. åsså ga de meg noe shit som dem ikke helt ville ut med hva var.. de kalte det bare et "ekstremt sterk narkotisk stoff" ..hehe.. det kicka ihvertfall slik ass at jeg svevde lykkelig igjennom hele operasjonen, lå og flirte mens jeg så på at dem drev å rotet med muskler og sener og dritt og lort inni hånden..

anyways.. bra det gikk flottis compadre.. spanter en pils på deg en dag..

PS! du, som meg, må nok regne med at foten kommer til å være shit å bevege fremover.. ettersom musklene har lagt uten mosjon de siste månedene.. jeg har måttet bøye og tøye på disse fingrene som egentlig var stein harde.. men de kommer etterkvart (snakker strilsk slik at du skal skjønne det..).. selv om selve benet er sveisa sammen.. så er nok musklene tildels rustne..
men se på den positive siden.. arr er faen meg dritkult!
Sist endret av nso; 5. juni 2001 kl. 18:00.
spQ
Dyslectic Mind
spQ's Avatar
Trådstarter
nso!! : heeeey.. =) hehe.. du skal spante øl på meg ja =) hehe .. DET liker vi !=) hehe.. men men.. du snakker stril for at jeg skal forstå deG?? hehe.. erhm.. jeg er ikke stril.. bor på nesttun jeg da.. men men.. jau.. man får mye speist på sykehuset !! =) hehe.. og jau..jeg fikk det samme som deg.. jeg også bare lo og lo og lo.. før jeg pluttselig bare .. *POFF* kubbet.. hehe.. likegreit det egentlig.. men før jeg kubbet så lo jeg !! hehe.. men ja.. jeg likte det med at du sku spante øl på meg =) det er ikke værst vettø
men men.. jeg satser på å bli frisk til lørdag jeg da men =) hehe.. jeje.. good night!

-sp3q
nei og nei sp3q, mener silje fortalte om den gangen du var på fylla med purken etter deg....
men at alt det shitet der skjedde ante jeg ikke

jaja, best reagards tore på slåtthaug, lykke til med foten!
spQ
Dyslectic Mind
spQ's Avatar
Trådstarter
Hvis «Ane S M» er din ex(noe jeg er 100% sikker på at hun ikke er) så puler jeg nok ikke på ex'en din!
men ja.. jeg har nok bodd på sotra engang =) hehe... har flyttet litt rundt om.. litt i loddefjord.. litt på laksevåg..litt på sotra.. litt på nesttun.. også var det tilbake til sotra.. også var det tilbake til nesttun igjen.. hehe.. og her har jeg vel bodd i 1 år nå eller noe sånt(før bodde jeg her i 2-3år) jess.. tror jeg blir boende her en stund ihvertfall..
jess.. #Sotra er tingen=) hehe. nesjda.. men sant.. jeg er jo på de kanalene jeg har op.. og somoftest der botnettet mitt(vårt egentlig sitesman sitt) er! anyway..så er jeg ikke så mye på irc da at det gjør noe..bare idler fordet meste.. men men..


-sp3q