Du må være registrert og logget inn for å kunne legge ut innlegg på freak.no
X
LOGG INN
... eller du kan registrere deg nå
Dette nettstedet er avhengig av annonseinntekter for å holde driften og videre utvikling igang. Vi liker ikke reklame heller, men alternativene er ikke mange. Vær snill å vurder å slå av annonseblokkering, eller å abonnere på en reklamefri utgave av nettstedet.
  124 10818
noen som kan:
give some hint on level 3, i am stuck..........again
Ordenens Seglbevarer
Ond^Sofa's Avatar
Nå har du spurt om hjelp til de fire først levlene, de tre siste på to timer. Slutt.
Trådstarter
43 0
noen som hvet hva level8 går ut på?
Sliter litt med level 5 jeg...

Må jeg decompile/dissassemble .exe-filen?
Trådstarter
43 0
ja du må det...
Faen da...finner ikke noe program som klarer det.
I W32dsm87 skjer det ikke noe når jeg prøver (andre filer går helt fint) og disasm vil ikke ta den...

Noen tips på programmer som tar den?

(det er vb3)
Uten å røpe for mye så vises ikke .class fila på level4! Står bare x som på bilder..dokker veit. Så hva er problemet, er ikke så kjent med classer:P
Nå er jeg ikke helt med her...

Hva er det som skjer, sier du?
Mener å huske at jeg fikk fila uten problem...

[edit]

ahh...finaly...level 7.
Har slitt litt med sekser'n

*skryte*skryte*
Sist endret av n5k; 8. juli 2003 kl. 20:54.
Du veit når man viser et bilde i en htmlfil men det er ikke der.... det skjer..samme xen i vinduet. Enten er ikke classfila der eller pcen min vil ikke vise den. Skjønner? Så hjelp takk!
til alle dere late svin så har jeg lagt ut level 5 kildekoden:

http://home.no/nichotin/level5.rar
Opprinnelig postet av Nichotin
til alle dere late svin så har jeg lagt ut level 5 kildekoden:
Vis hele sitatet...
Why?
Det er da ikke så kult...kjekkere å klare det selv...
Ordenens Seglbevarer
Ond^Sofa's Avatar
Ingen som tvinger deg til å se på den?
Dere ser Nichotin sin avatar...sånn ser classfila ut, noen som veit hva problemet er? Kanskje tull på sia?
Hvis .class-fila ser sånn ut, så er det noe virkelig galt

Det er nok noe med browseren/innstillingene dine...
Haha! Ikke avatern jeg mener den signaturen hans..den vises ikke... Trodde også at det var noe galt med innstillingene. At den ikke vil vise classfiler ellernoe, men jeg fant ingen ting. Activex var det eneste som ikke var aktivert. Kan noen gi meg classfila da, ettersom den ikke vises hos meg.....
Altså, class filer er kompilert java kode. Du klarer ikke å lese en class fil.
Lagres den ikke i tmpinternettfilene?
Du må dra den ned og dekompilere den...
TipeX.. Var ikke det jeg spurte om, ninja: jeg kan jo ikke dra den ned når jeg ikke får tilgang til å lese den engang.. Menmen, takk uansett
▼ ... flere år senere ... ▼
Kan noen hjelpe meg med level2??

Kan noen hjelpe meg med level 2 og 3?? hacking er noe jeg syns er interesant, men er ikke så go for det. men er takknemlig vis det er noen som kunne hjelpt meg med level 2 og 3.!?
Sitat av NoOb_haxor
Kan noen hjelpe meg med level2??

Kan noen hjelpe meg med level 2 og 3?? hacking er noe jeg syns er interesant, men er ikke så go for det. men er takknemlig vis det er noen som kunne hjelpt meg med level 2 og 3.!?
Vis hele sitatet...
Hvorfor spør du om noe som står i tråden her fra før?
fordi jeg finner det ikke...Unnskyld er ny
jau.. les de første postene i tråden..
men hvor finner jeg swf filen.??
hvordan kan jeg se swf filen har funnet den ,men når jeg åpner den notisblokken så kommer det masse tegn som jeg ikke forstår, kommer masse firkanter og sånn. Hva må jeg gjøre for å kunne se dette??