Du må være registrert og logget inn for å kunne legge ut innlegg på freak.no
X
LOGG INN
... eller du kan registrere deg nå
Dette nettstedet er avhengig av annonseinntekter for å holde driften og videre utvikling igang. Vi liker ikke reklame heller, men alternativene er ikke mange. Vær snill å vurder å slå av annonseblokkering, eller å abonnere på en reklamefri utgave av nettstedet.
  117 9918
Lager ny tråd da den andre har blitt så lang og ikke alle får med seg hvilken dato det er snakk om.

Så da er vi alle enige om at det blir fredag 18 juni

Så skulle vi møtes kl 18.00 utenfor Oslo S ved trafikanten tårnet?
I am in
Jeg er også med
Jeg kommer.
Jeg er med og det er Slurpeedelic også. Kommer mest sannsynelig med han. Plan for treffet?

Hva med grilling somewhere i Oslo (Noen som kjenner Oslo litt bedre enn meg, vet vel om en plass vi kan gå?) hvis det blir godvær, og peppes om det blir dårlig? Noen som har en bedre ide?
Regner med at jeg dukker opp.
Eg er med
18:00 trafikanten it is.

grillings? isåfall er jo frognerparken fantastisk enkelt med t-bane er det også.
regner med å komme
hvis noen skal kjøre fra kristiansand til oslo, så kommer kanskje jeg også
Sist endret av VivaLatrina; 8. juni 2010 kl. 15:08.
Jeg/vi kommer også. Flyet ankommer gardermoen i 3 tia, så da får jeg satt fra meg kofferten først
0bs
0bs's Avatar
Trådstarter
Dette ser da bra ut
Skal vi se ann været? Grille om det blir bra, peppes (eller ligenden) om det regner?
Tror nok jeg kommer, kanskje med følge
Husk å kjøp en øl til meg siden jeg fyller år da
Sitat av el_larso Vis innlegg
Husk å kjøp en øl til meg siden jeg fyller år da
Vis hele sitatet...
Masekråke!

Men husk; kjøp sjampis til meg, siden jeg er VIF og mod!
Felix: greit, men da deler vi flaska og ei pølse og jeg krever å bli VIF av no slag
Sitat av el_larso Vis innlegg
Felix: greit, men da deler vi flaska og ei pølse og jeg krever å bli VIF av no slag
Vis hele sitatet...
VIF-satus kan jeg ikke gjøre noe med, og pølse vil jeg ikke ha, men ok da, vi deler sjampisflaska
Fælt så negativ du var da
Sjampis it is! hvilken smak skal det være?
Får se om jeg møter opp.
Fredag er jo egentlig "drikke alene i mørket"-dagen min, så det kræsjer jo litt med avreageringa etter en hard arbeidsuke
Tja, får vel si som jeg pleier; No Krug, no thanks!
mulig mulig.. dette blir akkurat som the Oldschool BBs partyes.. jeg er med så sant jeg er i norge den dagen.
Hei, sansynligvis tar jeg meg en tur til Oslo den 18. Og det hadde jo vert kult og vært med på NFF treff.
Sålenge det ikke er noen strenge kvalifikasjoner som går på alder eller erfaring/meget stor aktivet på forumet eller lignende, count me in!
Arrgh, har lyst til å delta, men kan ikkje
Jeg skal prøve å rekke det - overvinne frykten for fremmede
Lazywriter
Gisse's Avatar
Bare å møte! Har aldri vært på no nFF treff før, men har forstått det slik at alder aldri har vært noe problem, så hvorfor skal det være det denne gangen? ;-) Vi er snille og de fleste biter nok ikke, så det er vel bare å møte!
0bs
0bs's Avatar
Trådstarter
Så kan vi jo stikke på byen de som vil til slutt ?
vi er nerder alle sammen. :P
0bs
0bs's Avatar
Trådstarter
å med det mener du ?:P
"Overvinne frykten for fremmede."
Nerder er vel stort sett ikke farlige mennesker. ;D
Sitat av Slurpeedelic Vis innlegg
Nerder er vel stort sett ikke farlige mennesker. ;D
Vis hele sitatet...
Ikke i virkeligheten. Men i en hver internettdiskusjon så ønsker de fleste å fremstå slik:

http://cdn2.ioffer.com/img/item/102/498/713/xPF3NKQYnZhOyQ1.jpg
takk gud for at jeg ikke er som de fleste. :P
Dette holder i massevis for meg.
http://kyoske.files.wordpress.com/2008/12/male-body.jpg
Hadde forsåvidt valgt Slurpeedelic fremfor Grimdoc for å være helt ærlig

Bra jeg ikke har sett noen jenter på forumet som prøver å fremstå som dette. Unnskyld om dette er kona til Grimdoc

http://www2.winchester.ac.uk/edstudies/courses/level%20three%20sem%20one/LIsa_Aukland_Female_Bodybuilder_IFBB_Pro_Model_ezr.jpg
0bs
0bs's Avatar
Trådstarter
Fint du legger ut bilde av meg da Sh1bby!

Slurp sin var jo hot
Obs: du er bedre veltrent enn alle freakerne tilsammen du med andre ord?

Bra det er en jente som setter muskelstandarden her inne. Syns jenter er i relativt stort mindretall her nemlig.. Så vi må jo nesten fremstå slik for å bli hørt..
håper mange jenter kommer på treffet da (har ikke lyst på pølsefest)
Tror nok ikke du skal være redd for at det blir mange jenter ihvertfall kommer nok til å være overvekt av gutter tenker jeg.
mhm, sant. er lov å håpe =P
Alle jenter jeg har hilst på på treff, med ett unntak, har vært der som kjæresten til en av medlemmene. Som regel har det kun vært gutter, uten at det har vært et problem.
Sist endret av Snillorg; 12. juni 2010 kl. 18:45.
Ski for your life
kosepaa's Avatar
Jeg skal prøve å få dratt med meg et par andre medlemmer herfra og stille opp på det som skjer
0bs
0bs's Avatar
Trådstarter
Jeg kommer hvertfall, å håper jeg ikke blir eneste jente ^^
Sitat av 0bs Vis innlegg
Jeg kommer hvertfall, å håper jeg ikke blir eneste jente ^^
Vis hele sitatet...
lol..hadde jeg aldri trodd, men du er nokk eneste jente.
Blir utrolig mye mennesker den dagen i Oslo, VG lista er da. Så litt av en dato dere valgte...
Sist endret av Dr.Feelgood; 12. juni 2010 kl. 22:10.
Men alle de menneskene er jo på en eneste plass.. Så resten av byen kommer til å være ganske lik som vanlig. Det holder på ganske lenge den VG-liste festen. Så tror nok det skal gå bra.

Det er ikke akkurat sånn at du merker det noe særlig på bylivet når det er store tnig som skjer egenltig.. Litt merker man på turist-steder som friday's, scotsman og de stedene der, men enhver oslo borger med respekt for seg selv går jo ikke på samme steder som turistene uansett.
0bs
0bs's Avatar
Trådstarter
Sitat av xhacktly Vis innlegg
lol..hadde jeg aldri trodd, men du er nokk eneste jente.
Vis hele sitatet...
Hva da, at jeg er jente eller at det kommer en jente ?:P

Sitat av xhacktly Vis innlegg
lol..hadde jeg aldri trodd, men du er nokk eneste jente.
Vis hele sitatet...
Feil! Jeg og dama kommer og. Så det burde ikke være noen homofobe der
Kos dere ;-)
Jeg får vel ta turen jeg også da..
Very Important Pyrotechnician
Thoryllo's Avatar
Skal nok ikke se bort ifra at jeg også kommer

Er nødt til å se det litt an i forhold til andre planer, men tror det skal passe.
Hadde muligens kommet om dere ikke hadde valgt fredagen da Metaltown starter.
Jaja, får vell heller møte opp på neste treff da
Faen snute. Jeg kommer nok ikke med mindre dette er på dagen på fredagen! På kvelden er jeg opptatt!
Sitat av Thoryllo Vis innlegg
Skal nok ikke se bort ifra at jeg også kommer

Er nødt til å se det litt an i forhold til andre planer, men tror det skal passe.
Vis hele sitatet...
Dra med deg fettern min også, da!