Du må være registrert og logget inn for å kunne legge ut innlegg på freak.no
X
LOGG INN
... eller du kan registrere deg nå
Dette nettstedet er avhengig av annonseinntekter for å holde driften og videre utvikling igang. Vi liker ikke reklame heller, men alternativene er ikke mange. Vær snill å vurder å slå av annonseblokkering, eller å abonnere på en reklamefri utgave av nettstedet.
  0 2516
med fruktkjøtt.
Tias's Avatar
Crew
Jeg har lenge ønsket meg en ny laptop, for den jeg har er for dårlig til mitt bruk. Den jeg har fra før er en 400mhz celleron laptop med 64mb ram, uten nettverkskort og med windows 98 som klikker i et sett. Får også en melding hver 5. linje eller så i word der jeg får spm om å installere en eller annen pakke som jeg ikke kan instalere for jeg har ikke cd'en. Batteriet er også dødt på den...

Har litt lyst på en Apple iBook fra apple.no. Den har 128mb ram og 700mhz cpu. Er denne noe å satse på? Skal brukes til skolearbeid, er en fordel å kunne ha både regneark og skriveprog oppe på en gang, noe som den jeg har nå praktisk talt ikke klarer! Har ingen erfaring med mac, men har av en eller annen grunn veldig lyst på en. Duger den til mitt arbeid og tror dere jeg har noen mulighet til å overtale PPT til å kjøpe en til meg?

Den jeg har nå er det ppt som står bak så de burde vel kunne levere en ny til meg?

<Edit>
Feilposting deluxe... sorry.
</Edit>
Sist endret av Tias; 29. januar 2003 kl. 15:33.