Du må være registrert og logget inn for å kunne legge ut innlegg på freak.no
X
LOGG INN
... eller du kan registrere deg nå
Dette nettstedet er avhengig av annonseinntekter for å holde driften og videre utvikling igang. Vi liker ikke reklame heller, men alternativene er ikke mange. Vær snill å vurder å slå av annonseblokkering, eller å abonnere på en reklamefri utgave av nettstedet.
  2 2404
Lurer på om noen veit hva en sang som ble synget under Monsen, minutt for minutt der han gikk i fjellet med NRK på slep? Tror den heter velkommen eller velkommen inn. Finner den ikke noen sted. Låten ble spilt mens man så de gikk og gikk i fjellet. Husker ikke teksten men noe om velkommen, her kan du sove i natt, jeg ser du er sliten, bla bla bla... Jeg vart utrolig rørt av sangen. Den gikk rolig for seg, akkurat som Monsen på fjellet Mener sangen vart sendt når de var nordpå. Må si jeg blir impregnert viss noen kan hjelpe meg
Velkommen inn - Hekla Stålstrenga
Muligens?

Ellers så var det her jeg fant det: https://www.nrk.no/sommer/monsen-spi...ene-1.14123083
Sist endret av NAPse; 11. september 2018 kl. 00:26. Grunn: Feil YT-link.
NAPse det må eg seie. Eg er imprignert Tusen takk for hjelpa og eg skuldar deg ei beina. FF is the shit ) (Eg gråt igjen no når eg høyrde songen igjen)
Sist endret av Anti-Jante; 11. september 2018 kl. 00:35.