Dette nettstedet er avhengig av annonseinntekter for å holde driften og videre utvikling igang. Vi liker ikke reklame heller, men alternativene er ikke mange. Vært snill å vurder å slå på annonsevisning, eller å abonnere på en reklamefri utgave av nettstedet.
  12 1291
Registrer deg for å skrive svar Trådrulett
yomomma's Avatar
jan. 2016
20  4
Hei

Jeg har vært blodfan av skrekkfilmer siden jeg var liten, men har ikke de to siste årene fått med meg hvilke skrekkfilmer som er bra, helst de som ikke er så kjente.
Liker alle tips, men helst litt likt som V/H/S, the poughkeepsie tapes, the conjuring. Håper dere skjønner!!

Takk
sep. 2008
272  152
Noen jeg kommer på i farta:
- Sinister 1/2
- The Babadook
- It follows
- Let me in (ikke veldig skrekk, men en bra film)
- The Witch (2015)
- Green Room
- The Cabin in the woods
- The woman in black

*alle var ikke så ukjente, men forhåpentligvis noe for deg der*
Overskuddsmateriell
nov. 2010
595  105
http://www.imdb.com/title/tt0464141/
yomomma's Avatar
jan. 2016
20  4
Takker for svar
Dragoon's Avatar
aug. 2004
449  72
Sjekk ut denne siden:

www.upcominghorrormovies.com

Her kan du se hvilke skrekkfilkmer som kommer, samt trailer og info om filmene. Du kan også gå tilbake i arkivet, og se hvilke filmer som har kommet.
Blixus's Avatar
des. 2012
338  15
Digger selv "Wrong turn" Filmene.
De kommer kanskje off litt "low budget", men ikke Wrong turn 4, anbefales sterkt!

Trailer: https://www.youtube.com/watch?v=soGKrb3hilA
Opteryx's Avatar
mai 2009
194  229
Silent Hill (2006)
Resident Evil (2002)
The Mist
Grave Encounters
Aliens
Cube 2: Hypercube
Bram Stoker's Dracula
The Silence of the Lambs
Hannibal
Blair Witch Project
mild og skånsom
pappabetaler's Avatar
feb. 2012
462  595
Du bør se REC, en spansk zombieklassiker filmet POV-style som VHS og Poughkeepsie, jævlig bra og sykt skummel!
Oculus er også veldig bra! Virkelig mindfuck og nasty. En langt bedre spøkelsesfilm enn The Conjuring i mine øyne.

Evil Dead remaken fra 2013 er også verdt å nevne.

+
Hannibal (TV serie med Mads Mikkelsen)
The House of the Devil
American Horror Story (TV om alt mulig rart)
The Strain (TV om vampyrer av Guillermo del Toro)
juni 2013
184  65
The strain var overraskende bra!

Ellers så er det en genre jeg sjelden ser på, men kommer til å plukke med meg noen filmer, er jo snart jul må få litt anti julestemning også
yomomma's Avatar
jan. 2016
20  4
Takk superdupert, har sett mange ovenfor siden jeg spurte etter 2 år tilbake, men takk uansett(y)
▼ over en måned senere ... ▼
nov. 2014
8
Lenge siden det har blitt pratet her!

Men kan anbefale og se på Ghost adventures serien.
gir meg gåsehud innimellom!
Deagleflyndre's Avatar
juli 2008
333  51
Forstod jeg det riktig, så er du, som meg, muligens litt fan av found footage skrekkfilmer, gjerne litt psykologiske. Du må I såfall se Creep (2014). Utrolig interessant oppbygging i plottet.. Mark Duplass er definitivt en av de beste skuespillerene jeg vet om, og er definitivt i sitt riktige element i filmer som denne!
Registrer deg for å skrive svar
Moderer