Dette nettstedet er avhengig av annonseinntekter for å holde driften og videre utvikling igang. Vi liker ikke reklame heller, men alternativene er ikke mange. Vært snill å vurder å slå på annonsevisning, eller å abonnere på en reklamefri utgave av nettstedet.
  6 1674
Registrer deg for å skrive svar Trådrulett
des. 2016
2
Hei jeg har for noen dager bestillt meg acryl rør til vannkjøling, som det viser seg så er det et helvete å få dem bøyd riktig .
Lurer på om det er noen i oslo som driver med sånt og er flink i det, og som har tid å gjenomføre dette ???
OleBM's Avatar
juni 2015
130  10
Hvis du ikke får noen til å gjøre det for deg, så kan du alltids prøve deg på PETG rør istedetfor:

https://www.techbay.no/search.html?S...arch_Text=petg

Disse bøyer lettere enn akryl rør, og er litt lettere å jobbe med.

Men er jo alltid en fordel å kjøpe noen ekstra lengder hvis dette er første gangen din, for å få feelinga på det. Øvelse gjør mester!
des. 2016
2
Har litt tid fortiden så tenker at om noen gjennomfører sånt så hadde jeg heller betalt for det :-9
Måken's Aspirant
Fleff's Avatar
jan. 2010
Er ikke så galt når man har bøyd et par rør som en test, du trenger bare en varmepistol og en litt tykk slange til å ha i røret mens du bøyer, for å slippe knekk i bøyen. En skål med vann for å kjøle rørene fort ned etter bøying er også lurt.
Spesiell
Sterol91's Avatar
juli 2011
494  127
bruk fin sand inne i røret så slipper du at slangen blir klemtfast hvis noe går galt.
nov. 2014
690  107
Er røra i en slik størrelse at man kan bruke bøyefjær?
jan. 2014
257  36
Sitat av agimgipa Vis innlegg
Har litt tid fortiden så tenker at om noen gjennomfører sånt så hadde jeg heller betalt for det :-9
Vis hele sitatet...
Kan hende DigitalImpuls kan gjøre jobben for deg. Vet ikke hvor langt de strekker seg men det skader jo ikke akkurat å høre Vet de har satt opp div vannkjøling til andre.
Registrer deg for å skrive svar
Moderer