Dette nettstedet er avhengig av annonseinntekter for å holde driften og videre utvikling igang. Vi liker ikke reklame heller, men alternativene er ikke mange. Vært snill å vurder å slå på annonsevisning, eller å abonnere på en reklamefri utgave av nettstedet.
  110 58985
Registrer deg for å skrive svar Trådrulett
Reverse Engineer
xenocidewiki's Avatar
mars 2016
8  6
Mer info:
Appen bruker BitBlt for å ta skjermbilder (https://msdn.microsoft.com/en-us/lib...(v=vs.85).aspx). Den bruker også TerminateProcess og RegSetKey for å modifisere Registry o.l. Hvis du hooker api-kallså til disse funksjonene så kan du modifisere dem for å gjør det du heller vil at de skal gjør. F.eks. få dem til å gjøre rett og slett ingenting.
▼ mange måneder senere ... ▼
sep. 2016
1
Går det an å copy paste i prøvemodus? Hvis jeg skriver en tekst, kopiere den før prøven liksom
bugdetector's Avatar
aug. 2016
27  1
Sitat av heimyr Vis innlegg
Går det an å copy paste i prøvemodus? Hvis jeg skriver en tekst, kopiere den før prøven liksom
Vis hele sitatet...
Det er ikke mulig nei. Når du kommer inn i prøvekodusen vil utklippstavlen vere tom.
▼ noen uker senere ... ▼
okt. 2016
1
Noen som vet om en måte for vi som bruker mac til å bypasse dette programmet?
▼ over en måned senere ... ▼
TJs
des. 2016
1
fullt mulig og bruke ctrl + c og så ctrl v på itslearning prøvemodus. Snakker fra erfaring
hackerman
sirajuddin97's Avatar
jan. 2017
19  1
Jeg har tidligere brukt et program kalt Sandboxie, som kjører hele prøvemodus oppsettet i eget vindu. Dersom noen ønsker å vite hele teknikken, så send meg gjerne en PM. Kan eventuelt lage en Youtube tutorial for å vise fremgang.
jan. 2017
2
Sitat av xenocidewiki Vis innlegg
Mer info:
Appen bruker BitBlt for å ta skjermbilder (https://msdn.microsoft.com/en-us/lib...(v=vs.85).aspx). Den bruker også TerminateProcess og RegSetKey for å modifisere Registry o.l. Hvis du hooker api-kallså til disse funksjonene så kan du modifisere dem for å gjør det du heller vil at de skal gjør. F.eks. få dem til å gjøre rett og slett ingenting.
Vis hele sitatet...
Har ikke sett noe på den i det heletatt, men tar de i bruk en driver for å beskytte prosessen (tviler på det) eller gjør de direkte syscalls?
Om ikke så kan jeg sikkert skrive en bypass å release her for dem som vil ha, bitblt så har allerede en fungerende hook for det der du kan bruke egen lagret bilde (sjekker lærerne faktisk for det?).
Resten av API'ene er lette og komme seg forbi om man kan litt internals.

For lockdownbrowser så regner jeg med at man kan bare fjerne TOPMOST flaget.

Om noen som har sett mer på det har mer informasjon ville jeg satt pris på det!
Sitat av sirajuddin97 Vis innlegg
Jeg har tidligere brukt et program kalt Sandboxie, som kjører hele prøvemodus oppsettet i eget vindu. Dersom noen ønsker å vite hele teknikken, så send meg gjerne en PM. Kan eventuelt lage en Youtube tutorial for å vise fremgang.
Vis hele sitatet...
Så for meg at sandboxie ville vært blokkert?
Tror en i klassen prøve meg, men ikke quote meg på den.
hackerman
sirajuddin97's Avatar
jan. 2017
19  1
Sandboxie var ikke blokkert når jeg brukte itslearning test modus. Har du tilgang til en test prøve på itslearning / link til demo? Så kan jeg lage en demonstrasjonsvideo.
▼ over en uke senere ... ▼
Reverse Engineer
xenocidewiki's Avatar
mars 2016
8  6
Sitat av nullc0de Vis innlegg
Har ikke sett noe på den i det heletatt, men tar de i bruk en driver for å beskytte prosessen (tviler på det) eller gjør de direkte syscalls?
Om ikke så kan jeg sikkert skrive en bypass å release her for dem som vil ha, bitblt så har allerede en fungerende hook for det der du kan bruke egen lagret bilde (sjekker lærerne faktisk for det?).
Resten av API'ene er lette og komme seg forbi om man kan litt internals.

For lockdownbrowser så regner jeg med at man kan bare fjerne TOPMOST flaget.

Om noen som har sett mer på det har mer informasjon ville jeg satt pris på det!
Vis hele sitatet...
Har egentlig ikke sett mer på applikasjonen, men jeg har en venn der skolen hans tar i bruk bl.a. lockdown browser. Han klarte å komme seg forbi alt ved å bruke detours, så det ser ikke ut til å være noe vanskelig. Jeg har ikke sett noe driver-relatert men kan ta feil siden jeg såg nesten ikke på applikasjonen. En driver er også ganske usannsynlig i mine øyne.

Om lærerene sjekker skjermbildene vet jeg ikke, men i vennen min sitt tilfelle gjorde de heldigvis ikke det.
jan. 2017
2
Sitat av xenocidewiki Vis innlegg
Har egentlig ikke sett mer på applikasjonen, men jeg har en venn der skolen hans tar i bruk bl.a. lockdown browser. Han klarte å komme seg forbi alt ved å bruke detours, så det ser ikke ut til å være noe vanskelig. Jeg har ikke sett noe driver-relatert men kan ta feil siden jeg såg nesten ikke på applikasjonen. En driver er også ganske usannsynlig i mine øyne.

Om lærerene sjekker skjermbildene vet jeg ikke, men i vennen min sitt tilfelle gjorde de heldigvis ikke det.
Vis hele sitatet...
Da er det vel ganske simpelt da, takk for svar
Anonym bruker
Generert avatar for denne anonyme brukeren
anon-152803
Er det noen her som har bænkers metode her. Klarer ikke å få noe fornuftig ut av threaden (rotete af). Vis noen kunne lage en oversikt ellerno over hva som faktisk fungerer ect. that'd be great
Registrer deg for å skrive svar
Moderer