Dette nettstedet er avhengig av annonseinntekter for å holde driften og videre utvikling igang. Vi liker ikke reklame heller, men alternativene er ikke mange. Vært snill å vurder å slå på annonsevisning, eller å abonnere på en reklamefri utgave av nettstedet.
  4 251
Registrer deg for å skrive svar Trådrulett
jan. 2017
2
Jeg skal bygge en gaming pc, noe jeg aldri har gjort før og har heller ingen annen erfaring med det. Budsjettet mitt ligger på rundt 18 000 kr, trenger at pcen kan kjøre flere spill som battlefield 1 på ultra settings og 4K. Forslag til deler?
des. 2006
289  91
Hva med å gå til komplett og se hva de foreslår ?
Datafreak
Fekillix's Avatar
aug. 2009
Anbefaler at du bygger selv, så er det langt enklere å oppgradere sener. Du får veldig, veldig mye PC for 18K. I prisen er det også skjerm/tastatur/mus/headset etc eller? Vil du ha noen spesiell formfaktor?
des. 2016
24  3
Til 4k ultra må jeg nevne titan x (Pascal). Prisen er ikke innenfor 18 000 kr. Ville ikke siktet på 4k ultra nivået i det hele tatt, for dette blir dyrt og ei heller så utrolig mange fps. Senk kravene litt så kan du få en knakende god maskin til prisen.
jan. 2017
2
Sitat av Fekillix Vis innlegg
Anbefaler at du bygger selv, så er det langt enklere å oppgradere sener. Du får veldig, veldig mye PC for 18K. I prisen er det også skjerm/tastatur/mus/headset etc eller? Vil du ha noen spesiell formfaktor?
Vis hele sitatet...
Regner ikke med ekstra utstyr som skjerm, tastatur osv.
Registrer deg for å skrive svar
Moderer