Dette nettstedet er avhengig av annonseinntekter for holde driften og videre utvikling igang. Vi liker ikke reklame heller, men alternativene er ikke mange. Vrt snill vurder sl p annonsevisning, eller abonnere p en reklamefri utgave av nettstedet.
  3 787
Registrer deg for skrive svar Trdrulett
feb. 2015
83  2
Hei, vurderer kjpe med iPad pro 9.7, men siden jeg har hrt at Apple kommer kanskje lansere en ny iPad i Mars/april. Dette er bare rykter, men uansett det er vell ganske stor sannsynlighet at Apple kommer til komme ut med ny iPad. S jeg lurer p om jeg burde heller vente med kjpe iPad n. Hva tror dere? Det er forsvidt 3 mnader, og det frister sykt med kjpe n. Kommer den "nye iPad" sannsynligvis vre mye bedre enn iPad pro 9.7? Hva synes dere burde jeg vente eller kjpe n?
Mken's Aspirant
Fleff's Avatar
jan. 2010
Om du kjper n eller venter kommer vel an p om du trenger den n eller ikke.

Dersom du venter, s vil selvflgelig prisen p den gamle synke, bde brukt og nytt, med mindre de delegger den helt og den gamle blir ettertraktet.
Det er alt for tidlig si hva de velger gjre, alt som florerer er tross alt rykter, men nyere teknologi tilsier jo at den skal vre bedre.
aug. 2016
8
Kjp n.

iPad var faktisk en av de f tingene jeg ikke visste jeg hadde bruk for fr jeg kjpte den
<?php echo 'VIF'; ?>
datagutten's Avatar
nov. 2005
Her finner du siste rykter: http://buyersguide.macrumors.com/#12-9-iPad-Pro
Den nye versjonen ser ut til f ny CPU, noe som kan vre greit f med seg.
Registrer deg for skrive svar
Moderer