Du må være registrert og logget inn for å kunne legge ut innlegg på freak.no
X
LOGG INN
... eller du kan registrere deg nå
Dette nettstedet er avhengig av annonseinntekter for å holde driften og videre utvikling igang. Vi liker ikke reklame heller, men alternativene er ikke mange. Vær snill å vurder å slå av annonseblokkering, eller å abonnere på en reklamefri utgave av nettstedet.
  20 1966
Har i dag testet mitt nye cam, her er tre bilder jeg ble litt fornøyd med.
Redigert litt farge og kontraster!
Konstruktiv tilbakemelding settes pris på =)

Øy i Tåke:
http://fc07.deviantart.net/fs70/i/2011/192/c/5/island_in_the_fog_by_simzalamirza-d3n021m.jpg

Brygge:
http://fc00.deviantart.net/fs70/i/2011/192/5/9/pier__by_simzalamirza-d3n0088.jpg

Brygge 2:
http://fc04.deviantart.net/fs70/i/2011/192/5/1/green_nokin_by_simzalamirza-d3mzvww.jpg
Favoritt: Bilde nummer 2. Mye fordi at fokuset ble såpass godt, innimellom tåka.

Bilde nummer 3: Ekkel grønnfarge.

Bilde nummer 1: Ser litt ut som et tilfeldig bilde, tatt av hvem som helst. Vet ikke hvor man skal plassere øynene, for det har vel ikke noe særlig til motiv.
Det nederste er helt ubrukelig. Det øverste er veldig ordinært men det i midten kan bli bra med litt beskjæring i underkant og oppretting av horisonten.
The Flying Welder
Ignifer's Avatar
Det nederste liket jeg ikke noe spesielt.
Det øverste får jeg litt norsk skrekkfilm feeling av.
Ser for meg en desperat fyr som rømmer fra en gal fyr med øks i en liten båt midt ute på fjorden.





ps, jeg liker norske skrekkfilmer!
Bilde 1 og 3 not so much.

Men bilde 2 var bra. Men merker at øynene trekker mot både høyre og venstre pga de lyse delene på vannplan helt ut mot kantenene. Er ikke over eksponert eller noe, men man merker at noe forstyrrer ut mot kantene ettersom øya er helt svart og det på sidene så mye lysere. Har ingen forslag på en bra måte å fikse det, uten å måtte forandre bildet helt, eller ødelegge det. Så all in all, veldig bra
Bilde nr 2 var sinnsykt fett. Virkelig creepy!
Nietzschelist
kn^tte's Avatar
Trådstarter
Takk for tilbakemeldinger.
Ser at horistonten er litt skeiv i nr.2. Men hva med fargene? Bør det croppes?
1. er kanskje litt random ja, ingenting som skiller seg noe spesielt ut. ;(

Bilde 3 bedre i sort/hvitt ? :
mye bedre i sort/hvitt, syntes kanskje det ble litt rart med helt svart øy bakerst på bilde nr. 2, men det er vel bare meg...
Norskehesten
Alden's Avatar
hvilken øy er du har tatt bilde av?
Bilde nr. 1 syntes jeg var kult, bilde 2 jævlig rått og bilde 3 jævlig stygt..
Nietzschelist
kn^tte's Avatar
Trådstarter
Sitat av Alden Vis innlegg
hvilken øy er du har tatt bilde av?
Vis hele sitatet...
Sessøya i Troms. Jeg stod i Rekvik å tok bildene.

http://www.ryggsekk.net/turer/haja-bjoernoya-28jun03/haja-bjoernoya.jpg
Skikkelig stilig bilde nr 2, gir meg en kald følelse av at jeg står på brygga der selv.
Nietzschelist
kn^tte's Avatar
Trådstarter
Den lille øya øverst aner jeg ikke hva heter, men den lå uti Sessøyfjorden.
Andre bildet var uten tvil best :P
Nietzschelist
kn^tte's Avatar
Trådstarter
Takk for tilbakemeldinger alle sammen!
Jeg lot ikke engang merke til motivet på det tredje bildet før jeg så det i svart hvitt, alt jeg klarte å fokusere på er den sinnsyke grønnfargen jeg ikke har noen anelse om hvorfor du har lagt på.
Det første har en god del luft øverst, og det andre ser ut som en skikkelig skrekkfilm-poster.
Så bildet av brygga i avisen idag. Dagens "værbilde"
Bra Agnetha!
Sist endret av Kunitsyn; 13. juli 2011 kl. 18:06.
Nietzschelist
kn^tte's Avatar
Trådstarter
Du gjorde det ja?
Er i dag også, av en eller annen grunn.
Gratulerer med avisbildet, det er awesome! =D
Nietzschelist
kn^tte's Avatar
Trådstarter
Yea.
Burde kanskje ikke signert med navnet mitt...
Første blide: For mye og usymmetrisk vingnette, ellers bra. Veldig dystert og lumsk.

Andre bilde: Bra motiv, litt for mye kontrast kanskje?

Tredje bilde: Fint motiv, men det ser ut som det er tatt gjennom ett nightvision kamera.... Sort-hvit versjonen var mye mye bedre.