Du må være registrert og logget inn for å kunne legge ut innlegg på freak.no
X
LOGG INN
... eller du kan registrere deg nå
Dette nettstedet er avhengig av annonseinntekter for å holde driften og videre utvikling igang. Vi liker ikke reklame heller, men alternativene er ikke mange. Vær snill å vurder å slå av annonseblokkering, eller å abonnere på en reklamefri utgave av nettstedet.
  57 13174
Anonym bruker
"Kjent Grevling"
Generert avatar for denne anonyme brukeren
En flau historie da jeg selv oppførte meg helt uansvarlig, men jeg og to andre droppa 300mg med enormt potent speed. Fikk 1 halvliter og en 0,33l øl også. Satt der og hakka tenner og det samme gjorde de andre. De var skitings og han ene hadde masse øl 6km unna, og i et vilt hype sa jeg ja til å kjøre oss etter en liten kalkulator på nettet som sa 0,19. Ett minutt ute på veien så har jeg politiet bak meg. De rabler på med sine tips «kjør 10 over så du ikke er mistenkelig» bla bla bla. Jeg ropte hold kjeft på repeat og så fremtiden min gå i ruiner i tankene mine. Tok til venstre i rundkjøringen, dem fulgte etter, det var lørdag 02:00 og vi var de eneste på veien. Kom omsider til et lyskryss og traff perfekt på gult og de stoppet for rødt. Gikk ut av bilen og nektet å kjøre mer.
▼ ... over et år senere ... ▼
Anonym bruker
"Hjemmelaget Succubus"
Generert avatar for denne anonyme brukeren
Kjørte 3 kg speed og 10 k piller +++ div over grensen. Merket plutselig at jeg hadde en bil ubehagelig tett oppi ræva. Ble litt nervøs og bremset litt for å vise at jeg ikke likte dette. Bilen kjørte forbi meg og satt på blålys for å stoppe bilen fremfor meg istedenfor. Jeg ser fult av politi hoppe ut av bilen, jeg kjører bare sakte forbi å ser motsatt veg. Usikker om de prøvde å stoppe oss begge. Slapp heldigvis unna.
Anonym bruker
"Sub-tropisk Helhest"
Generert avatar for denne anonyme brukeren
Dette må være 7-8 år siden. Jeg skulle straxer inn i forsvaret og så veldig frem til dette. Satt en dag i en leilighet med noen som må ha vært 40+. Hadde akkuratt kjøpt meg 10 gram med amfetamin og var havnet oppi en relativt ond sirkel med dette. Plutselig vaser det inn en i nokså fine klær hvor jeg presterer å reise meg opp å ta ut hånda mi for å hilse. Ser jo fort at det kommer 6 politi med hund bak denne karen jeg skulle hilse på. Amfetaminen jeg kjøpte hadde jeg stappet inn i sekken sin vanntettpose lomme på toppen av sekken hvor amfetaminen hadde vaset seg inn i denne vanntettposen (typ gul reflekspose som finnes i skolesekker for barn). Jeg ble tatt ut av leiligheten av førstnevnte person mens de gjennomførte razzia og hadde en litt annen samtale med de voksne. Fikk beskjed om at det så ut som jeg hadde røyka hasj og at om jeg ønsket en karriere i forsvaret så burde jeg bare ta sekken på ryggen å stikke hjem med en gang.

Amfetaminen var fortsatt i sekken og jeg endte opp med en 3 år lang karriere i forsvaret før jobb i det sivile kallet.
Dette må være rundt 15 år siden. Jeg satt på kontoret på Lidl og gjorde opp 2 av kassene siden det nærmet seg stengetid da min eldre bror plutselig ringer. Han gir meg beskjed om at han nettopp hadde fått uventet besøk av 2 politibetjenter som ville ha tak i meg.

De var der med ransakelsesordre i mitt navn. Det hører med til historien at jeg bodde hos min bror en snau måned da jeg først flyttet til Sørlandet igjen i påvente av første lønning, hendelsen jeg forteller om må ha vært rundt 6-8 måneder etter at jeg fikk egen leilighet, så bare det at de hadde feil adresse på meg var griseflaks.

Uansett da, mens jeg enda er i telefonen med min bror så ringer et ukjent nr, var ikke vanskelig å skjønne hvem det var så jeg legger på med min bror og svarer. Det er selvfølgelig politiet og de lurer på hvor jeg er.

Jeg sier det som det er, jeg er på jobb og at jeg ikke kan forlate arbeidsplassen da jeg både må gjøre opp de siste kassene etter stengetid og ikke minst stenge butikken. De sier okey, men at de vil vente på meg utenfor arbeidsplassen og at vi sammen skal kjøre hjem til meg på min faktiske adresse. Jeg kan jo ikke akkurat nekte, men spør om de kan komme rundt 22:00 så ikke de andre ansatte må være der når jeg blir hentet, joda var greit det..

Hadde mer flaks den dagen, av de 2 andre ansatte som var på jobb sammen med meg, var en av de ass.butikksjef og dermed i stand til å kunne fylle min rolle, jeg drar umiddelbart til han å sier at det er megakrise hjemme og om han kan ta seg av butikken en times tid, han var jo en gladkristen godgutt så det var heldigvis ingen problem.

Jeg hiver meg på telefonen og ringer kjæresten(som bor hos meg, men har adresse hos sin mor) og forklarer situasjonen og mens jeg løper det jeg klarer(hadde ikke lappen på daværende tidspunkt) hjemover lufter kjæresten ut leiligheten og samler det hun mener ikke bør ligge der når jeg kommer hjem med mine "nye venner".

Etter en gode 15-20 min er jeg hjemme, jeg finner en bag og fyller hva jeg mener å huske er rundt 650 gram nylig høstet og ferdig tørket cannabis, bonger, rullepapir, rister og all annet moro som en seriøs stoner har liggende å slenge.

Leiligheten jeg leide var over garasjen til en enebolig så jeg antok at politiet kun ville få tilgang til min leilighet. I gangen mellom ytterdøren og døren inn til leiligheten min var det også en dør inn til garasjen, jeg tar derfor bagen og gjemmer den i garasjen til huseier bak noen esker og dill og krysser fingrene for at han ikke skulle ut mere den kvelden.

Når jeg føler jeg har fått fjernet alt som fjernes må, sprinter jeg tilbake til arbeidsplassen og takker kollegaen min for å holde sjappa nede mens jeg var borte og går tilbake til rutinene ved stengetid.

Jeg er vel ferdig rundt 21:45 og når jeg låser dørene så ser jeg de står der, de tenkte vel de var lure og kom tidligere enn avtalt. Jeg går mot bilen og en kvinnelig nyutdannet betjent kommer ut og åpner bakdøren for meg, setter meg i bilen og en eldre betjent(sitter på førersiden og er veldig laid back) spør om adressen min, jeg gir han den og vi kjører.

Denne kvinnelige betjenten vaser noe om at jeg er blank på øynene og om jeg røyker hasj, jeg sier nei, som er sant, røyker aldri før jobb, og hun maser om en hel gjeng, klar for å redde verden og bli kvitt en storgangster av en stoner som meg..

Heldigvis så er det den eldre betjenten som tar over situasjonen når vi kommer hjem til meg, kjæresten min har forduftet og denne eldre betjenten sier at jeg bare skal sette meg i sofaen og slappe helt av.

På et tidspunkt hører jeg han kommenterer til denne verdensreddende kvinnelige kollegaen sin at hun trenger ikke rote og kaste ting rundt seg, selv om de har en ransakelse, det gjør meg faktisk roligere og klarer å sette på tv'en og spørre om de trenger noe.

De var vel der en gode 45 minutter før han sier at han er fornøyd og beklager hvis ikke alle ting var der de opprinnelig lå, før han så sier god kveld, den kvinnelige betjenten er selvfølgelig muggen i fjeset for å ikke finne noe og sier hun vil ha med pc'en min, han andre himler med øynene, men sier okey, ta den med.

De drar, kjæresten kommer tilbake, vi henter bagen og fyrer 4 bonger på rappen for å finne roen. Gikk vel 1 uke før jeg ble innkalt til avhør for innførsel av Cubensis..
Sist endret av Kloakk; 11. januar 2024 kl. 20:46.
Psykisk ustabil
Jeg er psykisk ustabil, spesielt ruspåvirket på alkohol.

Jeg satt og røyka hasj utenfor hotellet i Bergen. Jeg er på ingen måte redd for å bli oppsøkt av politiet, jeg gir fullstendig faaaaaen i om de merker at jeg kjøper, oppbevarer eller røyker hasj. Jeg er ikke den som ser meg godt rundt før jeg fyrer opp, det eneste jeg snur meg rundt for er å se om barn er tilstede. De skal ikke gjøre samme dumme feil som meg. Det er dessverre ikke alltid jeg oppdager at barn er tilstede eller nærmer seg før jeg allerede har tatt et trekk. Bare for å understreke; Jeg røyker ikke joint, men rent i bong, altså minimalt med synlig røyk.

Uansett, jeg tok med meg bongen og satte meg oppå steinhella ved sentrum parkering eller hva det het igjen. Tok også med meg kompis, han var svææææææært nervøs og pisset nesten på seg bare når voksne folk kom. Etter hvert roet han seg ned fordi jeg var så chill og ga fullstendig faen i om folk passerte oss og så hva vi holdt på med. En venninne på sigarettpause kom også bort til oss og tok et par trekk.

Sååå kommer politiet. Det var i den gata med den svingen, hele gata er dekket av brustein.

De var i bilen og så på oss, kompisen min sa faen politi politi politi!! Jeg sa chill, oppfør deg normalt, se på meg når jeg røyker nå, ikke se på dem.

Tok et trekk. Altså med ryggen til politiet, de kunne ikke vite nøyaktig hva jeg røyket av, de kunne bare se røyk komme fra meg og det jeg holdt i. Jeg satt altså tilfeldigvis delvis med ryggen til, og vridde meg bittelitt til høyre, slik at det ble med ryggen til.

Jeg begynte å vurdere om jeg skulle kødde med kompisen min og rope løp, men tenkte at jeg skulle la det være, han ville ha løpt som faen og inn på hotellet igjen. Vet ikke hvordan det ville sett ut for politiet.

Men så psykisk ustabil som jeg er, så gjorde jeg det likevel. Han løp, politimannen åpnet døra, og da han så at kompisen min løp inn på hotellet ombestemte politimannen seg og lukket døra, så dro de over krysset da det ble grønt lys. Så ikke kompisen min før dagen etterpå, da sa han at kvelden ble skitbra med alkohol og hasj, og så stakk han av fra politiet
Anonym bruker
"Moden Bever"
Generert avatar for denne anonyme brukeren
Ble vinket inn av politiet langs en landevei. De hadde fartskontroll og jeg ble tatt i 81 i 70 sona.

Jeg var lettere påvirket av hasj og amfetamin. Jeg hadde også noen gram i bilen fordi jeg hadde nettopp hentet påfyll hos en kompis.

Aldri har hjertet mitt dunket så hardt og så fort før.

Jeg godtok forelegget og kjørte videre. Aner ikke hvordan jeg holdt maska der.

(Og til de som mener jeg er en fare for andre i trafikken så er jeg ikke det, som heller ikke er relevant for historien).
Psykisk ustabil
Ja forresten. En annen ting. Kontinuerlig røyking i et år, så stopper jeg to dager før jeg skal kjøre en flyttebil, altså en hiace eller caravelle.

Kjørte forbi et skilt som blinket langs E6 mot Oslo. Det påla alle tungbiler inn til kontroll, nå er jeg usikker på hvordan skiltet var formulert igjen, men jeg oppfattet det som at flyttebilen jeg kjørte ikke kvalifiserte til kontroll. Det var isåfall litt større / tyngre kjøretøy som lastebiler som kvalifiserte her.

Kjørte forbi det skiltet med 100000 i puls uansett, siden jeg var noe usikker. Senere (etter kjøreturen) slo jeg opp informasjon om skiltet, og hei sann, bilen jeg kjørte var faktisk kvalifisert til å kjøre innom denne kontrollen. Hadde jeg gjort det, ville de muligens tatt spyttprøve, og i senere tid fant jeg også ut at den spyttprøven og mengden THC jeg sannsynligvis hadde i blodet ville kvalifisert til promillekjøring, med tanke på de tungvinte reglene vi har for måling av THC nå…
Sist endret av Borderline; 11. januar 2024 kl. 21:10.
Anonym bruker
"Vennlig Lodde"
Generert avatar for denne anonyme brukeren
Sitat av Borderline Vis innlegg
Jeg er psykisk ustabil, spesielt ruspåvirket på alkohol.

Jeg satt og røyka hasj utenfor hotellet i Bergen. Jeg er på ingen måte redd for å bli oppsøkt av politiet, jeg gir fullstendig faaaaaen i om de merker at jeg kjøper, oppbevarer eller røyker hasj. Jeg er ikke den som ser meg godt rundt før jeg fyrer opp, det eneste jeg snur meg rundt for er å se om barn er tilstede. De skal ikke gjøre samme dumme feil som meg. Det er dessverre ikke alltid jeg oppdager at barn er tilstede eller nærmer seg før jeg allerede har tatt et trekk. Bare for å understreke; Jeg røyker ikke joint, men rent i bong, altså minimalt med synlig røyk.

Uansett, jeg tok med meg bongen og satte meg oppå steinhella ved sentrum parkering eller hva det het igjen. Tok også med meg kompis, han var svææææææært nervøs og pisset nesten på seg bare når voksne folk kom. Etter hvert roet han seg ned fordi jeg var så chill og ga fullstendig faen i om folk passerte oss og så hva vi holdt på med. En venninne på sigarettpause kom også bort til oss og tok et par trekk.

Sååå kommer politiet. Det var i den gata med den svingen, hele gata er dekket av brustein.

De var i bilen og så på oss, kompisen min sa faen politi politi politi!! Jeg sa chill, oppfør deg normalt, se på meg når jeg røyker nå, ikke se på dem.

Tok et trekk. Altså med ryggen til politiet, de kunne ikke vite nøyaktig hva jeg røyket av, de kunne bare se røyk komme fra meg og det jeg holdt i. Jeg satt altså tilfeldigvis delvis med ryggen til, og vridde meg bittelitt til høyre, slik at det ble med ryggen til.

Jeg begynte å vurdere om jeg skulle kødde med kompisen min og rope løp, men tenkte at jeg skulle la det være, han ville ha løpt som faen og inn på hotellet igjen. Vet ikke hvordan det ville sett ut for politiet.

Men så psykisk ustabil som jeg er, så gjorde jeg det likevel. Han løp, politimannen åpnet døra, og da han så at kompisen min løp inn på hotellet ombestemte politimannen seg og lukket døra, så dro de over krysset da det ble grønt lys. Så ikke kompisen min før dagen etterpå, da sa han at kvelden ble skitbra med alkohol og hasj, og så stakk han av fra politiet
Vis hele sitatet...
Kult ; )