Du må være registrert og logget inn for å kunne legge ut innlegg på freak.no
X
LOGG INN
... eller du kan registrere deg nå
Dette nettstedet er avhengig av annonseinntekter for å holde driften og videre utvikling igang. Vi liker ikke reklame heller, men alternativene er ikke mange. Vær snill å vurder å slå av annonseblokkering, eller å abonnere på en reklamefri utgave av nettstedet.
  52 5065
Heisann, tenkte å starte en slags tråd om det helt nye ps3-spillet: The last of us! Har hvertfall ikke sett noen andre enda.. Her har dere traileren https://www.youtube.com/watch?v=qLGxubfC1Ik, og her er første episode av frankie sin 'serie'(absolutt til å anbefale!) - https://www.youtube.com/watch?v=HnnwefNkL20 Selv syns jeg spillet ser helt beast ut, med en fantastisk storyline, hehe.. Personlig kommer jeg til å kjøpe det etterhvert, om dere har det kom med meninger og innspill! enjoy!
Inform & TOTS & MOTM
sam500's Avatar
Sitat av Gtx85 Vis innlegg
Heisann, tenkte å starte en slags tråd om det helt nye ps3-spillet: The last of us! Har hvertfall ikke sett noen andre enda.. Her har dere traileren https://www.youtube.com/watch?v=qLGxubfC1Ik, og her er første episode av frankie sin 'serie'(absolutt til å anbefale!) - https://www.youtube.com/watch?v=HnnwefNkL20 Selv syns jeg spillet ser helt beast ut, med en fantastisk storyline, hehe.. Personlig kommer jeg til å kjøpe det etterhvert, om dere har det kom med meninger og innspill! enjoy!
Vis hele sitatet...
Har allerede kjøpt det, og jeg ville sagt at det er et av de gøyeste, men vanskeligste spillene jeg har spilt på lenge.

Spillet jeg spilte før dette var Far Cry 3, de er ikke helt sammenlignbare, men det var et spill som man liksom ikke legger ifra seg, dette er ikke et slikt spill, men det er fortsatt skikkelig gøy!

Som jeg sa, har har spilt en god del spill, slik som far cry, call of duty, fallout og så videre, men dette er mye vanskeligere enn de spillene, man har såpass lite ammo, at når man møter menneskene har man problemer, og når man møter zombiene er klikkerne ganske vanskelige, siden du dør hvis du ikke har en kniv.
Og disse er de enkle motstanderne.
Følger med på Frankie sin serie, han er på episode 3 nå. Kjempespennende! Men hvis du skal kjøpe det burde du kanskje ikke følge med da det spoiler en del. Du burde virkelig oppdage det selv.

Pewdiepie har også en lets play av det, for de som liker å se på han. Han har litt for korte episoder og er for useriøs til slike spill så jeg holder meg til Frankie.
ヽ༼ຈل͜ຈ༽ノ
Lima's Avatar
Satt meg ned med det på Lørdagen. Plutselig var det Søndag og jeg var ferdig!

Dette spillet er på min topp 3 liste. Beste historien, slutten er helt syk. Satt i flere minutter når rulleteksten kom å bare tenkte... Tror det det spillet her kommer til å surre i hodet i flere dager til. Helt fantastiskt egentlig, aldri opplevd noe så sterkt, ihvertfall ikke fra et skytespill. 14 timer med variert, utfordrende og morro gameplay.
Sitat av Lima Vis innlegg
Satt meg ned med det på Lørdagen. Plutselig var det Søndag og jeg var ferdig!

Dette spillet er på min topp 3 liste. Beste historien, slutten er helt syk. Satt i flere minutter når rulleteksten kom å bare tenkte... Tror det det spillet her kommer til å surre i hodet i flere dager til. Helt fantastiskt egentlig, aldri opplevd noe så sterkt, ihvertfall ikke fra et skytespill. 14 timer med variert, utfordrende og morro gameplay.
Vis hele sitatet...
^this

Kan ikke få skrytt dette spillet høyere opp i skyene.
Det er nok det beste jeg har spilt noen gang, både grafikkmessig og historiemessig. Det er også det første spillet jeg faktisk har sett på alle cutscenene.
Må oppleves
Da er det bare å håpe at gta 5 klarer å toppe det.
ヽ༼ຈل͜ຈ༽ノ
Lima's Avatar
Grafikken er god. Men den er begrenset av den 7 år gammle konsollen. Tenk dette spillet på Pc... Savnet jo mus og tastatur på visse "shoot-outs" men det er jo bare fordi jeg suger på aim med en håndholdt.
last of us er spill nummer en i år ..
Jeg er ikke kommet langt, men dette er så langt beste Ps3 spill på et par år. Naughty Dog skuffer sjeldent!

Jeg har kommet til dit hvor han drar ut med karen for å finne deler til bilen. Hvor mange timer har jeg igjen da?
ヽ༼ຈل͜ຈ༽ノ
Lima's Avatar
Sitat av Onibawan Vis innlegg
Jeg er ikke kommet langt, men dette er så langt beste Ps3 spill på et par år. Naughty Dog skuffer sjeldent!

Jeg har kommet til dit hvor han drar ut med karen for å finne deler til bilen. Hvor mange timer har jeg igjen da?
Vis hele sitatet...
Hvis du gidder å lese gjennom tråden ser du at jeg har skrevet at jeg brukte 14 timer...
Noen som har spilt gjennom Bioshick infinite og vil sammenligne? Syntes Bioshock var helt sinsykt, fyfaen i helvete. Btw om noen er ferdig med spillet og vil selge for en rimelig billig peng send meg en pm! Takk
Valgfri brukertittel
ArtOfHacking's Avatar
Sitat av Solong67 Vis innlegg
Noen som har spilt gjennom Bioshick infinite og vil sammenligne? Syntes Bioshock var helt sinsykt, fyfaen i helvete. Btw om noen er ferdig med spillet og vil selge for en rimelig billig peng send meg en pm! Takk
Vis hele sitatet...
Hvorfor sammenligne to helt forskjellige spill?

Anbefaler å kjøpe spillet hvis du liker spill som blir drevet av Story/atmosfære, selv om gameplay ikke er dårlig.
ヽ༼ຈل͜ຈ༽ノ
Lima's Avatar
Sitat av Solong67 Vis innlegg
Noen som har spilt gjennom Bioshick infinite og vil sammenligne? Syntes Bioshock var helt sinsykt, fyfaen i helvete. Btw om noen er ferdig med spillet og vil selge for en rimelig billig peng send meg en pm! Takk
Vis hele sitatet...
Jeg likte ikke Bioshock så godt, men det blir jo to veldig ulike spill.
Sitat av ArtOfHacking Vis innlegg
Hvorfor sammenligne to helt forskjellige spill?

Anbefaler å kjøpe spillet hvis du liker spill som blir drevet av Story/atmosfære, selv om gameplay ikke er dårlig.
Vis hele sitatet...
Bioshock er nettopp drevet av story og atmosfære. Så hvorfor sammenligne spør du? Vet du i det hele tatt hva Bioshock er? Jeg kan omformulere spørsmålet mitt om det passer deg bedre. Kan noen som har spilt begge si noe om hvilket spill som satt igjen med best følelse?
ヽ༼ຈل͜ຈ༽ノ
Lima's Avatar
Sitat av Solong67 Vis innlegg
Bioshock er nettopp drevet av story og atmosfære. Så hvorfor sammenligne spør du? Vet du i det hele tatt hva Bioshock er? Jeg kan omformulere spørsmålet mitt om det passer deg bedre. Kan noen som har spilt begge si noe om hvilket spill som satt igjen med best følelse?
Vis hele sitatet...
Hvis du lurer på hvilket spill som satt igjen med best følelse må du vel nesten spørre spillene?
Valgfri brukertittel
ArtOfHacking's Avatar
Sitat av Solong67 Vis innlegg
Bioshock er nettopp drevet av story og atmosfære. Så hvorfor sammenligne spør du? Vet du i det hele tatt hva Bioshock er? Jeg kan omformulere spørsmålet mitt om det passer deg bedre. Kan noen som har spilt begge si noe om hvilket spill som satt igjen med best følelse?
Vis hele sitatet...
Ja, jeg vet hva Bioshock er, har spilt alle spillene i serien.

Jeg vil tro at du får en litt annen følelse av Last of Us enn du fikk av Bioshock, siden jeg tipper at de du som de fleste ble overrasket av slutten av spillet.

Last of Us har ikke en twist som Bioshock, men du kommer til å tenke over slutten som Lima sa over.
Sitat av Lima Vis innlegg
Hvis du gidder å lese gjennom tråden ser du at jeg har skrevet at jeg brukte 14 timer...
Vis hele sitatet...
har du utforsket allt da ??
ヽ༼ຈل͜ຈ༽ノ
Lima's Avatar
Sitat av Warpiggy Vis innlegg
har du utforsket allt da ??
Vis hele sitatet...
Stort sett. Rushet ikke igjennom og jeg spillte scener om igjen hvis de ble kaotiske.
Spiller ikke mye om dagen. Men dette her måtte jeg ha. Var etter min mening imponerende. Eneste som var litt irriterende var at det var støtt nedi en eller annen kjeller som da selvfølgelig var okkupert av faen sjøl og mor hasses, så ble det spetakkel der nede.

For øyeblikket er jeg på vei inn i laben, mot slutten nå.

En ting jeg må nevne er at jeg ble positivt overrasket over "Ellie", hadde ventet meg at det skulle by på en pall problemer at det var en som fulgte etter hele tiden. Sånn som i Resident Evil 4, "Help Me Leon" hele tiden. Men her var det ikke så problematisk, litt jobb ekstra selvfølgelig, men ikke så mye som i Resident Evil.
^ Vennligst ikke kom med spoils vær så snill!!

Sitat av Warpiggy Vis innlegg
last of us er spill nummer en i år ..
Vis hele sitatet...
Noen som har glemt at GTA V kommer i år??
Sist endret av Xernox; 17. juni 2013 kl. 21:34.
Sitat av Xernox Vis innlegg
^ Vennligst ikke kom med spoils vær så snill!!



Noen som har glemt at GTA V kommer i år??
Vis hele sitatet...
gta v blir nok nummer 2 gitt
Sitat av Warpiggy Vis innlegg
gta v blir nok nummer 2 gitt
Vis hele sitatet...
Hadde Last of Us vært open world med masse mini missions og dynamisk verden skulle jeg vært enig med deg. Men det er det ikke og open world/sandbox slår alle andre spill any day.
Gtx85's Avatar
Trådstarter
kjemperespons jo! Detta spillet måå kjøpes! Satan.. Ser ut som det har blitt et enormt populært spill, allerede!.. Vet nå liksom ikke helt om jeg skal fortsette å se på episodene til frankie iogmed at det spoiler endel som xernox sier, haha... Bare å fortsette med tilbakemeldinger om spillet! ))
Meningsløst medlem
Quakecry's Avatar
Satans irriterende at ps3en min slår seg av etter fem sekunder.. Har så lyst å spille dette.
Sitat av Lima Vis innlegg
Hvis du gidder å lese gjennom tråden ser du at jeg har skrevet at jeg brukte 14 timer...
Vis hele sitatet...
Men hvis DU gidder å LESE mitt INNLEGG så ser du at jeg spør om noen vet hvor lenge JEG har igjen av spillet når jeg er..

Sitat av Onibawan Vis innlegg
Jeg har kommet til dit hvor han drar ut med karen for å finne deler til bilen. Hvor mange timer har jeg igjen da?
Vis hele sitatet...
Så hvis det er noen som burde lære seg å lese så er det deg, Lima.
Sitat av Onibawan Vis innlegg
Men hvis DU gidder å LESE mitt INNLEGG så ser du at jeg spør om noen vet hvor lenge JEG har igjen av spillet når jeg er..



Så hvis det er noen som burde lære seg å lese så er det deg, Lima.
Vis hele sitatet...
14 timer MINUS de timene du har spilt = cirka spilletid du har igjen. Tenk litt selv da. Er jo ingen fasit på akkurat antall timer ettersom vi alle bruker forskjelllig tid på ditten og datten.
Sitat av Obster Vis innlegg
14 timer MINUS de timene du har spilt = cirka spilletid du har igjen. Tenk litt selv da. Er jo ingen fasit på akkurat antall timer ettersom vi alle bruker forskjelllig tid på ditten og datten.
Vis hele sitatet...
Pisspreik. Uten å vite om han gikk sakte igjennom spillet og utforsket og eller om han løp igjennom med L2 knappen har en ganske stor betydning for hvor lang tid det tar å spille seg igjennom spillet ettersom verdenen er ganske stor.

Du oppfordrer til å tenke selv, vennligst gjør det samme selv.

Årsaken til at jeg i det hele tatt stilte spørsmålet er fordi spillet ikke har et eget progressionchart. Ihvertfall ikke noe jeg har funnet.
Sitat av Onibawan Vis innlegg
Pisspreik. Uten å vite om han gikk sakte igjennom spillet og utforsket og eller om han løp igjennom med L2 knappen har en ganske stor betydning for hvor lang tid det tar å spille seg igjennom spillet ettersom verdenen er ganske stor.
Vis hele sitatet...
Hva er det du ikke fatter?
http://www.vg247.com/2013/03/16/the-...on-play-style/

Forventer du at noen skal svare deg konkret på akkurat antall timer du har igjen etter der du står nå? Total spilletid er rundt 12-16 timer. Fatter ikke at vi gidder å prøve og gi deg et svar en gang.
Sitat av Obster Vis innlegg
Hva er det du ikke fatter?
http://www.vg247.com/2013/03/16/the-...on-play-style/

Forventer du at noen skal svare deg konkret på akkurat antall timer du har igjen etter der du står nå? Total spilletid er rundt 12-16 timer. Fatter ikke at vi gidder å prøve og gi deg et svar en gang.
Vis hele sitatet...
Ja, jeg tror faktisk det kunne vært gitt et ganske kort og konkret. Så kunne jeg fått en indikator på hvordan jeg ligger ann i henhold til hvor langt spillet er. Jeg sitter ikke å teller antall timer jeg spiller derfor spurte jeg spørsmålet.

Ettersom jeg trodde forum er tilstede for diskutering og informasjons bytte ser jeg nå at det var helt galt av meg å stille et spørsmål. Beklager på det sterkeste.
Herregud folkens! Gjennomsnitt spilletid er kanskje 12-16 timer, noen bruker sikkert 6 timer mens andre bruker 30 timer? Jeg har skutt rådyret, antar at jeg ikke har så mye igjen. Uansett, fantastisk kult spill, kommer til å bruke mye mer enn 30 timer totalt i spillet, med flere runder ihvertfall
AndreasS Photography
MrNorUe's Avatar
Helt fantastisk spill sålangt! Har også kommet til skolen med bilbatteri. Alt er så gjenomført og bra og grafikken er perfekt og de cut-scenen er uaktuelle å hoppe over. Kan til og med sees på flere ganger. Mimikken og følelsen i ansiktene er fantastisk. Elsker virkelig hvordan de har laget alle de forlatte stedene. De har virkelig studert virkelighetens forlatte steder godt. Gleder meg til i kveld så jeg kan spille mer.
Sitat av Onibawan Vis innlegg
Ja, jeg tror faktisk det kunne vært gitt et ganske kort og konkret. Så kunne jeg fått en indikator på hvordan jeg ligger ann i henhold til hvor langt spillet er. Jeg sitter ikke å teller antall timer jeg spiller derfor spurte jeg spørsmålet.

Ettersom jeg trodde forum er tilstede for diskutering og informasjons bytte ser jeg nå at det var helt galt av meg å stille et spørsmål. Beklager på det sterkeste.
Vis hele sitatet...
Tror det skal stå hvor mange prosent du har gjort av spillet når du skal fortsette fra hovedmenyen, syns jeg så det sist jeg starta er ca der du nevnte og tror jeg har brukt 5-6 timer, kanskje mer, har tatt det veldig rolig, har prøvd og bare snike og ungå konflikt, og prøver og finne hidden stuff
Jeg har ikke sett det altså LP88, jeg tusta rundt på menyene for å se om jeg kunne se noe progression. Men skal sjekke det ut når jeg kommer inn. Takk for svar

Jeg tar det også ganske rolig, men jeg spiller på Normal så jeg vet ikke om hvordan det er rundt vanskelighetsgradene. Men nå har jeg kommet til skolen i jakt på bilbatteri og jeg føler at vi som utforsker alt i bauer og kanter ikke blir så veldig belønnet. Kunne tenkt meg litt mer rewards, men det jeg liker er at det er såpass knapt med ressurser. Er vel enda mer items på easy?
Vet ikke hvordan det er på easy, spiller på normal selv, men har funnet en del våpendeler og survival skill upgrade poeng igjennom spillet hvertfall, men er nok meningen at man skal bruke litt tid og ikke få så mye igjen for å få følelsen av at det er knapt med ressurser
Sitat av Onibawan Vis innlegg
Jeg tar det også ganske rolig, men jeg spiller på Normal så jeg vet ikke om hvordan det er rundt vanskelighetsgradene. Men nå har jeg kommet til skolen i jakt på bilbatteri og jeg føler at vi som utforsker alt i bauer og kanter ikke blir så veldig belønnet. Kunne tenkt meg litt mer rewards, men det jeg liker er at det er såpass knapt med ressurser. Er vel enda mer items på easy?
Vis hele sitatet...
Det har jo gått 20 år siden utbruddet, selvfølgelig er det lite ressurser igjen. Skulle bare mangle
Sitat av Onibawan Vis innlegg
Jeg har ikke sett det altså LP88, jeg tusta rundt på menyene for å se om jeg kunne se noe progression. Men skal sjekke det ut når jeg kommer inn. Takk for svar

Jeg tar det også ganske rolig, men jeg spiller på Normal så jeg vet ikke om hvordan det er rundt vanskelighetsgradene. Men nå har jeg kommet til skolen i jakt på bilbatteri og jeg føler at vi som utforsker alt i bauer og kanter ikke blir så veldig belønnet. Kunne tenkt meg litt mer rewards, men det jeg liker er at det er såpass knapt med ressurser. Er vel enda mer items på easy?
Vis hele sitatet...
Kan tippe som tidligere nevnt at du har igjen en 5-7 timer, etter hvordan du spiller det. Du kan bare glede deg, det blir bare bedre og bedre

Jeg spiller på easy nå, finner en del ting, ikke overdrevet mye. Men nok til at jeg overlever. Men jeg er gjerrig på ammo, bruker det bare når det er høyst nødvendig, man kan jo oftest bare klubbe ned de fleste. Tenkte jeg skulle forsøke på hard etter jeg er ferdig med easy, blir spennende.

Et helt utrolig spill, med så mye mer i seg enn bare nedslakting av alt mulig rart en måtte støte på, historien er bra, man blir dratt inn i det. Det er også ikke et så voldsomt forutsigbart spill, man (jeg ble ihvertfall) overrasket ofte over historien. Ikke bare overrasket over at det stod en jævel bak hjørnet, men over hvordan historien utspiller seg etterhvert som tiden går.
Inform & TOTS & MOTM
sam500's Avatar
Kan folk vennligst være så snill å ikke si hva de gjør atm, og ihvertfall legge det under en spoiler, ettersom hvis du sier at skal skyte dyret, så begynner jeg å lure på hvorfor jeg skal skyte det, om spillet ikke er ferdig snart o.sv.
Sitat av Onibawan Vis innlegg
Jeg har ikke sett det altså LP88, jeg tusta rundt på menyene for å se om jeg kunne se noe progression. Men skal sjekke det ut når jeg kommer inn. Takk for svar

Jeg tar det også ganske rolig, men jeg spiller på Normal så jeg vet ikke om hvordan det er rundt vanskelighetsgradene. Men nå har jeg kommet til skolen i jakt på bilbatteri og jeg føler at vi som utforsker alt i bauer og kanter ikke blir så veldig belønnet. Kunne tenkt meg litt mer rewards, men det jeg liker er at det er såpass knapt med ressurser. Er vel enda mer items på easy?
Vis hele sitatet...
Fant det! Det stod på Lagret datatjeneste på PS3 hovedmenyen, jeg er rett foran skolen og skal til å hente batteriet, er 35% ferdig, har spilt i 5 timer (4t 58m)
Sitat av LP88 Vis innlegg
Fant det! Det stod på Lagret datatjeneste på PS3 hovedmenyen, jeg er rett foran skolen og skal til å hente batteriet, er 35% ferdig, har spilt i 5 timer (4t 58m)
Vis hele sitatet...
Ypperlig, takk for tilbakemeldingen og at du gadd å ta deg tid til det
ヽ༼ຈل͜ຈ༽ノ
Lima's Avatar
Sitat av Onibawan Vis innlegg
Men hvis DU gidder å LESE mitt INNLEGG så ser du at jeg spør om noen vet hvor lenge JEG har igjen av spillet når jeg er..



Så hvis det er noen som burde lære seg å lese så er det deg, Lima.
Vis hele sitatet...
Her står det at singleplayeren vil ta over 12 timer, ca 12 til 16. Så 14 er et godt ca gjennomsnitt.
Hvis du går inn på menyen i spillet så finner du ut hvor mange timer du har spillt.
Så tar du 14 minus de timene du har spillt og du får svaret på hvor mange timer du har igjen.
Her har du et eksempel. Har du spillt f.eks 5 timer til nå tar du 14 - 5 = 9 Da har du altså 9 timer igjen å spille.
Går du til Start finner du en kalkulator under tilbehør hvis det er nødvendig for deg.
Lykke til.
Jeg VISSTE at det var lurt å stå over denne tråden frem til jeg hadde rundet spillet selv. Jeg fatter ikke at dere velger å spoile ganske store punkt i spill helt åpenbart, uten spoiler/kode tags. Lær dere folkeskikk!

Jeg brukte forøvrig rundt 15 timer selv, på hard. Jeg anbefaler ALLE å spille på hard, da det ikke er vanskelig og eneste forskjellen jeg har merket fra medium er mindre supplies og sterkere fiender. Hele atmosfæren ligger i å bruke det man har, og der faller easy/medium for kort til. Veldig fleksibel spillestil følger med når man har vanvittig med begrensede ressurser.

Så igjen, med en ganske entusiastisk spilling på hard (med tilfeldige pauser uten å stoppe), så ble det rundt 14-15 timer spilletid.
Sist endret av Patrick; 19. juni 2013 kl. 01:44.
Sitat av Xernox Vis innlegg
Pewdiepie har også en lets play av det, for de som liker å se på han. Han har litt for korte episoder og er for useriøs til slike spill så jeg holder meg til Frankie.
Vis hele sitatet...
wtf? De har like lange episoder og (dette er min mening) syns Pewdiepie er veldig seriøs når det kommer til dette spillet og syns han lever seg 1000 ganger mer inn i spillet enn Frankie.
Sist endret av steffena92; 19. juni 2013 kl. 05:24.
Sitat av steffena92 Vis innlegg
wtf? De har like lange episoder og (dette er min mening) syns Pewdiepie er veldig seriøs når det kommer til dette spillet og syns han lever seg 1000 ganger mer inn i spillet enn Frankie.
Vis hele sitatet...
oewdiepie sitter jo bare å fjoller... blir sliten av å høre på
Sitat av Warpiggy Vis innlegg
Pewdiepie sitter jo bare å fjoller... blir sliten av å høre på
Vis hele sitatet...
Det er for meg uforståelig hvordan denne fyren har fått 8 993 309 subscribers. Selv nyter jeg Frankie sin ''Lets play'', da jeg ikke eier en Ps3 og syns dette spillet virker veldig bra! Hans innlevelse, fortellerevne og interesse for spillet gjør det nesten som å følge med en slags tv-serie.
Sist endret av ZELDUR; 19. juni 2013 kl. 10:56.
Hvis dere ikke skjønner at pewds har så mange subs, så mangler dere humor vil jeg si. Hele pewdiepie er en gledespreder, og han kan gjøre hvilket som helt spill morsomt og spennende samtidig + at fyren har gaming skills.
ヽ༼ຈل͜ຈ༽ノ
Lima's Avatar
Sitat av ZELDUR Vis innlegg
Det er for meg uforståelig hvordan denne fyren har fått 8 993 309 subscribers. Selv nyter jeg Frankie sin ''Lets play'', da jeg ikke eier en Ps3 og syns dette spillet virker veldig bra! Hans innlevelse, fortellerevne og interesse for spillet gjør det nesten som å følge med en slags tv-serie.
Vis hele sitatet...
Jeg også ble veldig forbauset over dette. Så litt rundt på kanalen hans og fant egentlig ingen ting interessant eller særlig morsomt
Sitat av steffena92 Vis innlegg
wtf? De har like lange episoder og (dette er min mening) syns Pewdiepie er veldig seriøs når det kommer til dette spillet og syns han lever seg 1000 ganger mer inn i spillet enn Frankie.
Vis hele sitatet...
De har ikke like lange episoder. Frankie har episoder på en halvtime, pewdie på ca 15 min.
Han tuller fortsatt veldig mye, det er greit i useriøse spill, men jeg liker bedre frankie. Pluss frankie er mye bedre til slike spill, og jeg vil heller se en som kan spille enn en som bare tuller rundt.
Søkte etter spillet på bukta i går. Ble skuffet når jeg så det var bare for PS3
Sitat av Xernox Vis innlegg
De har ikke like lange episoder. Frankie har episoder på en halvtime, pewdie på ca 15 min.
Han tuller fortsatt veldig mye, det er greit i useriøse spill, men jeg liker bedre frankie. Pluss frankie er mye bedre til slike spill, og jeg vil heller se en som kan spille enn en som bare tuller rundt.
Vis hele sitatet...
Vær så snill. Se på de episodene før du sier noe. De er 29-35 min.
Valgfri brukertittel
ArtOfHacking's Avatar
Sitat av steffena92 Vis innlegg
Hvis dere ikke skjønner at pewds har så mange subs, så mangler dere humor vil jeg si. Hele pewdiepie er en gledespreder, og han kan gjøre hvilket som helt spill morsomt og spennende samtidig + at fyren har gaming skills.
Vis hele sitatet...
Grunnen til at han har mange subscribers er at de fleste som henger på Youtube er kids. Du skal streve ganske mye for å finne en som er voksen i hodet som også liker PewDiePie, det eneste han gjør er å skrike og ha falsk personlighet.
Yeah, godt poeng. 9000000 som er kids.