Du må være registrert og logget inn for å kunne legge ut innlegg på freak.no
X
LOGG INN
... eller du kan registrere deg nå
Dette nettstedet er avhengig av annonseinntekter for å holde driften og videre utvikling igang. Vi liker ikke reklame heller, men alternativene er ikke mange. Vær snill å vurder å slå av annonseblokkering, eller å abonnere på en reklamefri utgave av nettstedet.
  5 1284
Noen som har peiling på dyrking?..... Har nemlig noen frø som eg skulle prøvd å plantet.... Noen som har noen hete tips kanskje?
Executor: Registrere deg? Søke på forumet?
par simple tips.

- la frøet gro før du planter det.
- tempratur skal være ca 28C
- i start fasen skal planten ha lys 24t i døgnet
- når den begynner og blomstre, 50/50, lys/mørke
- ikke bruk hallogen pærer. LE pærer er bra nok, og billig.

ellers, hva Schizoma sa.
Dan: Jeg må få korigere: Du skal ikke gi den 50/50 lys når den begynne rå blomstre.
Den begynner å blomstre når du gir den 50/50 lys. Cannabisplanter trenger forholdsvis lange netter for å begynne å blomstre. Ikke for å være pirkete, men 28 grader høres mye ut. jeg har lest 20-25 og
jeg har sett planter leve i enda kaldere klima også.
Finn filmen "IMAX - Guide to growing Cannabis Sativa.avi" som er veldig dekkende. Ellers så finner du utallig mange guider på nett på hvordan du gjør det. Regn med å bruke litt penger, siden du trenger lamper og god jord. Ekke no gartner men tviler på at jorda i hagen funker så fett. Når man først skal gjøre det, så hvorfor ikke gjøre det skikkelig?